Die zich inmiddels opgeblazen hebben.quote:Op zondag 16 december 2018 15:08 schreef Sheffield het volgende:
Hij knalt z'n ploegmaten er ff hard af zeg
Yup. Zakken lekker er doorheenquote:Op zondag 16 december 2018 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zich inmiddels opgeblazen hebben.
Schatje mag ik je fotoquote:Op zondag 16 december 2018 16:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de mooie muziek.
Sanne Cant? Eindelijk nog eens een grote overwinning.quote:Op zondag 16 december 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Wie was de morele winnaar van het weekend?
https://sporza.be/nl/2018(...)ver-rollen-van-aert/quote:Er is wat wrevel in het veldritwereldje. Sinds enkele weken springt Wout van Aert meteen na de cross op zijn rollen om zijn benen los te rijden, wat tot een vertraging van de podiumceremonie leidt. Mathieu van der Poel is geen voorstander. "Het zou een beetje stom zijn als iedereen na de wedstrijd gewoon op z'n rollen begint te rijden."
De podiumceremonie in het veldrijden laat dezer dagen wat langer op zich wachten. Wout van Aert snelt na de finish onmiddellijk naar zijn rollen om los te rijden, de andere renners moeten daardoor langer wachten op de prijsuitreiking.
"Ik ben een van de renners die daar een opmerking over hebben gemaakt", zegt Mathieu van der Poel aan Sporza. "Dat is niet de normale gang van zaken. Het is niet aan de andere renners om te wachten tot wanneer hij klaar is met het rijden op zijn rollen."
"Ik heb de voorbije crossen heel duidelijk gezegd: het podium gaat gewoon door of ik ben ook weg. Dat is logisch. Het is allemaal heel leuk dat hij op z'n rollen wil rijden, maar dan moet hij dat aan de camper doen zoals iedereen. Het zou een beetje stom zijn als iedereen gewoon na de wedstrijd op z'n rollen begint te rijden."
Mathieu wil zsm die prijzen in ontvangst nemen, dit natuurlijk omdat het een nederlander is en alles naar zich toe wil trekken. WvA is de enige die professioneel met zijn vak bezig is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:07 schreef Gripper het volgende:
Het ziet er ook inderdaad een beetje aanstellerig uit, dat losrijden. Prima dat Mat er nu wat van zegt. De rest moet staan blauwbekken omdat er eentje moet trainen zoals ie bij de echte profwielrenners gezien heeft :’)
precies Thieu ken der niks van, mag blij zijn dat hij met den Wout mag fietsen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mathieu wil zsm die prijzen in ontvangst nemen, dit natuurlijk omdat het een nederlander is en alles naar zich toe wil trekken. WvA is de enige die professioneel met zijn vak bezig is.
Ik zal na de gravelmeet mn rollerbank voor je buiten zetten. Kan je blauwbekkend nog ff 10 minuten met afnemende wattages lostrappen terwijl de rest alvast een lekker biertje opentrekt bij de warme kachelquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mathieu wil zsm die prijzen in ontvangst nemen, dit natuurlijk omdat het een nederlander is en alles naar zich toe wil trekken. WvA is de enige die professioneel met zijn vak bezig is.
quote:“Jammer dat Mathieu mij niet zelf heeft aangesproken”
Daarnaast was er ook nog aandacht voor dat andere feit waarmee Van Aert de afgelopen dagen in het nieuws kwam. De wereldkampioen kiest er sinds de veldrit in Wachtebeke (24 november) voor om na de cross steevast los te fietsen op de rollen. Goed voor de recuperatie, heet het. Al betekent dat tegelijk ook dat de flashinterviews en de podiumceremonie na de wedstrijd vertraging oplopen. Mederenners en organisatoren moeten wachten op Van Aert en vooral die eerste categorie is dat stilaan beu. “Allemaal mooi, eerst even losfietsen op de rollen. Maar we hoeven toch niet elke keer tien minuten te wachten op Wout voor we het podium op kunnen?”, was Mathieu van der Poel gisteren duidelijk.
“Ja, dat losfietsen is nieuw en blijkbaar voor iedereen even wennen”, begint Van Aert bij Wielerflis. “Maar ik vind het bijzonder belangrijk om dit te kunnen doen. Een uur op de limiet rijden vergt veel van het lichaam en snelle recuperatie is belangrijk. Iedereen wil toch zo professioneel mogelijk werken? Wel, ik ook. Fatsoenlijk uitrijden na een uur topsport is essentieel.”
Gisteren vertelde UCI-commissaris Philippe Mariën ons dat de podiumceremonie in principe tien minuten begint nadat de laatste renner over de finish is. Dat is kantje boordje, beseft Van Aert. “Maar het is niet zo dat ik iemand langer laat wachten dan nodig. Het is toch een beetje jammer dat Mathieu me er niet zelf over aangesproken heeft in plaats van zijn ongenoegen te uiten via de media. Ik wil in elk geval snel in overleg – met collega’s, organisatoren, tv en UCI – om hier een oplossing voor te vinden en dit effectief te verbeteren. Zodat ik professioneel mijn job kan doen zonder anderen te benadelen.”
klopt niet.quote:
Eilanders he.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:54 schreef Max23 het volgende:
Artikel en filmpje over Betsema
https://nos.nl/artikel/22(...)blijft-verbazen.html
Ze werd op haar 18e al moeder voor de eerste keer
ik heb het even aan de dokter gevraagd.😎quote:Op woensdag 19 december 2018 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
Wout heeft imo wel een punt dat meteen na een uur volle bak koers met hf 185 interviews geven en podiumceremonie het beter is voor het hart en herstel om eerst even en cooling down te doen.
Ik raad je aan een ander dokter te nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:27 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb het even aan de dokter gevraagd.😎
Voor wegwerken van verzuring is het beter gelijk uittefietsen.
Voor het hart is het beter eerst te rusten en dan pas uitfietsen.
En voor Wout is het beter als hij eerst langs de psycholoog gaat na de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik raad je aan een ander dokter te nemen.
Dit kan ook positief uitpakken voor je prestaties.
Dit kun je van mij aannemen.
Op de fiets van Roger had dat nooit gebeurd natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:46 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181221_04055652
Hahaha.
Broekje gaat niet aan de komende (ruime) weekquote:22-12-2018 Waaslandcross Sint-Niklaas (Soudal Classics)
23-12-2018 Namen (Wereldbeker)
26-12-2018 Heusden-Zolder (Wereldbeker)
28-12-2018 Loenhout Azencross (DVV Trofee)
29-12-2018 Brico Cross Bredene (Brico Cross)
30-12-2018 Diegem (Telenet Superprestige)
Eindelijk verdomme.quote:
Sporza.quote:
Dit is zijn achtertuin.quote:
Dan moet je flink wat meters schoffelen en grasmaaien.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is zijn achtertuin.
Dat lijkt me wel.quote:
Waarneming ter plekke: het valt wel mee, schuine kant schuift een beetje maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan 2016.... Wout en de schuine kant.quote:Op zondag 23 december 2018 10:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag wereldbeker in Namen. Loodzwaar parcours, zeker met alle regen die is gevallen. Dat zou in Wout's voordeel moeten zijn.
Jammer, het regent hier al een paar dagen aan 1 stuk...had op wat vettigheid gehoopt.quote:Op zondag 23 december 2018 12:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waarneming ter plekke: het valt wel mee, schuine kant schuift een beetje maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan 2016.... Wout en de schuine kant.
Jammer dat we PFP niet gaan zien deze winterquote:
De meisjes hebben er moeite mee.quote:
Hoi Michelquote:Op zondag 23 december 2018 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meisjes hebben er moeite mee.
Ze hadden een lang aanloopstuk he, iets van 3 minuten, dus rondjes van ruim 8 minuten, zullen rond de 45 tot 47 minuten komen.quote:Op zondag 23 december 2018 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Het is zo zwaar dat de vrouwen richting het uur gaan op dit tempo.
TIjdsverschil onderin klopt bepaald niet momenteel.quote:
Die is zó sterk, ik kom haar wel eens tegen op de fiets.quote:Op zondag 23 december 2018 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lucinda gaat als de Brandweer.
Vieswarmquote:Op zondag 23 december 2018 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker als thuis de verwarming lekker op 23 staat.
Ik kom Maud Kaptheijns wel eens tegen. Daar ga je ook heel hard van fietsen, maar dan om te vluchten.quote:Op zondag 23 december 2018 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is zó sterk, ik kom haar wel eens tegen op de fiets.
Je hebt van haar niks te vrezen.quote:Op zondag 23 december 2018 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kom Maud Kaptheijns wel eens tegen. Daar ga je ook heel hard van fietsen, maar dan om te vluchten.
Dat wordt idd nog wel eens onderschat, hoe hard die vrouwen kunnen fietsen.quote:Op zondag 23 december 2018 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is zó sterk, ik kom haar wel eens tegen op de fiets.
Ze begon goedquote:Op zondag 23 december 2018 14:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Zo goed gaat ze niet vandaag?
Echt gênant.quote:Op zondag 23 december 2018 14:20 schreef franklop het volgende:
Ze weten bij de NOS ook niet hoe snel ze weer weg moeten om naar de voetbal te gaan he
Dat sloeg echt helemaal nergens op nee.quote:Op zondag 23 december 2018 14:20 schreef franklop het volgende:
Ze weten bij de NOS ook niet hoe snel ze weer weg moeten om naar de voetbal te gaan he
Er wordt zeker niet gehockeyd vandaag?quote:Op zondag 23 december 2018 14:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat sloeg echt helemaal nergens op nee.
Dat is dus echt de headline bij Sporzaquote:Brand gaat erop en erover in de modder van Namen, Sels klopt Cant
Nee maar Joep Schreuder vond zichzelf weer belangrijk genoeg een half uur zendtijd op te eisen.quote:Op zondag 23 december 2018 14:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er wordt zeker niet gehockeyd vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |