abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 december 2018 @ 14:29:09 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183785463
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

TA is geen WET, waaorm denken mensen dat?

Voorllopig heb ik ingekocht vanochtend. Dus sta goed in de + nu tenopzichte van vanochtend. ^O^
Op basis van dit.

Overigens klopt hij wel, box wordt gehit;

[ afbeelding ] :

:*

En ik schuif nooit met boxen, maargoed, dat terzijde....
Oh bedoel er verder niets slechts mee hoor. Gefeliciteerd met je gok :D Het mag ook wel eens meezitten natuurlijk. Dan wel nu snel verkopen he, want je moet winst afromen op de weg naar boven :*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183785465
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

Niemand denkt dat, maar ook als het geen WET is is het totale bullshit.

Oke kutzooi ik had mijn mond moeten houden, laten we deze discussie niet nog een keer voeren :P

[..]

CHINEES NIEUWJAAR!!
Is dat al bezig?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 december 2018 @ 14:30:14 #53
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183785481
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik roep ook al dagen BOTTOM! KOOP NU! Zonder TA. Hoe verklaar je dat?
Ik zeg dat we 24 januari de bodem bereiken en zeker de $2900 nog aantikken. Laten we zien wiens voorspelling beter uit blijkt te komen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183785514
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2018 14:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voorlopig dikke candle meegepakt weer :7 door bullshit. Nou geef mij nog maar wat bullshit :P

Oke oke, we stoppen wel, het begint nu zeer te doen he :+
pi_183785518
In Chinese nieuwjaar gaat alles nog zakken ivm de inkopen net als vorig jaar
pi_183785664
Inmiddels heeft men bij Vechain een kijkje in de keuken genomen, de afbeelding moet achter een spoiler, dit mag niet uitlekken jongens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183785730
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels heeft men bij Vechain een kijkje in de keuken genomen, de afbeelding moet achter een spoiler, dit mag niet uitlekken jongens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme _O- _O- _O-
pi_183785743
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels heeft men bij Vechain een kijkje in de keuken genomen, de afbeelding moet achter een spoiler, dit mag niet uitlekken jongens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die vieze SARS-spleetogen die je voedsel klaar staan te maken :r :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183785751
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
In Chinese nieuwjaar gaat alles nog zakken ivm de inkopen net als vorig jaar
Niet weten dat dit effect gecompenseerd wordt door de eindejaarsbonussen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 december 2018 @ 14:42:26 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183785755
Mondkapjes tegen de CO2 dampen


Carbon bank confirmed
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183785771
quote:
3s.gif Op maandag 17 december 2018 14:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zeg dat we 24 januari de bodem bereiken en zeker de $2900 nog aantikken. Laten we zien wiens voorspelling beter uit blijkt te komen :)
Dat is wel héél ver in de toekomst :{w Mijn voorspelling van bottom is maximaal houdbaar tot einde jaar. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 december 2018 @ 14:57:50 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183786034
Mijn voorspelling is 1 doge=1 doge eoy
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183786185
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels heeft men bij Vechain een kijkje in de keuken genomen, de afbeelding moet achter een spoiler, dit mag niet uitlekken jongens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat handig is, een steel aan die pan. Brand je je vingers niet aan zo'n pan die een hele dag op 't vuur staat te gloeien.
pi_183786269
quote:
’Makers van bitcoins gaan ten onder’

AMSTERDAM (DFT) - Door de dalende prijs van bitcoins moeten de makers van de ooit razend populaire digitale munt noodgedwongen stoppen.

Het lukt hen bij een prijs rond $3200 bijna niet meer om uit de kosten te komen. Dat constateert Diar, een cryptomuntenbulletin.

Afgelopen maanden daalde de prijs ook wel, maar daarmee hielden de ’miners’ nog voldoende over om te blijven produceren. Onder $3200 is dat structureel niet mogelijk, berekent Diar.

De dalende waarde van de munt sinds december vorig jaar, van bijna $20.000 per stuk, eet ook in hun eigen inkomsten. De miners bezitten doorgaans zelf ook munten. Daarnaast is de vraag naar crypto’s fors afgenomen.

Techische grens nadert
De teruggang van het aantal ’miners’, die met grotere computer-centra tegen vaak hoge energiekosten nieuwe bitcoins in de markt zetten, zou op termijn weer een prijsopdrijvend effect moeten krijgen.

Veel beleggers wachten de teruggang van de koers nog af; als de prijs onder de $3000 per stuk komt, zou een nieuwe technische grens zijn getest. Daarop zou de munt - net als in het najaar van 2017 - fors kunnen stijgen. Veel angstige particuliere beleggers zouden hun belegging dan hebben afgestoten.

Blauwe envelop
Volgens Digital Capital Management, dat al langer in de munten belegt, speelt deze druk van pessimisten een hoofdrol in de waardedaling.

Tegelijkertijd nemen volgens Propy veel beleggende bedrijven in crypto’s afscheid van een deel van de munten omdat ze belasting moeten gaan betalen. Daarvoor offeren ze een deel van hun bezit op.
Met zo'n kop boven een artikel krijg je wel paniek :P

Dat de difficulty ook kan zakken als er miners afhaken lees je dan vervolgens weer niet...
pi_183786617
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:10 schreef MaGNeT het volgende:
Door de dalende prijs van bitcoins moeten de makers van de ooit razend populaire digitale munt noodgedwongen stoppen.
DE OOIT razend populaire munt.
Lambo of Rekt
pi_183786629
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met zo'n kop boven een artikel krijg je wel paniek :P

Dat de difficulty ook kan zakken als er miners afhaken lees je dan vervolgens weer niet...
Komt wel heel depressief over dit. :')
pi_183786657
'nieuwe bitcoins in de markt zetten'
  maandag 17 december 2018 @ 15:32:24 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183786686
"Makers van bitcoins" :D Het is de ECB niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183786740
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik roep ook al dagen BOTTOM! KOOP NU! Zonder TA. Hoe verklaar je dat?
Er is nog geen bottom geweest
Lambo of Rekt
pi_183786763
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Van die vieze SARS-spleetogen die je voedsel klaar staan te maken :r :+
Jij hebt zeker geen Aziatische vrienden? Mafkees.
pi_183786873
quote:
13s.gif Op maandag 17 december 2018 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jij hebt zeker geen Aziatische vrienden? Mafkees.
Denk allemaal overleden aan SARS. _O-
pi_183786883
quote:
3s.gif Op maandag 17 december 2018 15:32 schreef Rossdale het volgende:
"Makers van bitcoins" :D Het is de ECB niet
Dat krijg je met journalisten die schrijven over een onderwerp dat ze niet begrijpen.

Het bedrijf waar ik werkte was ooit eens een dag in het nieuws, dan besef je pas hoeveel onzin er in de media wordt geschreven. Iedere krant / nieuwssite bracht andere feiten en omdat je weet hoe het echt gegaan is, besef je dat journalisten prutsers zijn. Zelfs degenen die te woord gestaan zijn, schreven onzin. Het was overigens niet negatief in het nieuws, maar dan nog.
  maandag 17 december 2018 @ 15:52:56 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183787051
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat krijg je met journalisten die schrijven over een onderwerp dat ze niet begrijpen.

Het bedrijf waar ik werkte was ooit eens een dag in het nieuws, dan besef je pas hoeveel onzin er in de media wordt geschreven. Iedere krant / nieuwssite bracht andere feiten en omdat je weet hoe het echt gegaan is, besef je dat journalisten prutsers zijn. Zelfs degenen die te woord gestaan zijn, schreven onzin. Het was overigens niet negatief in het nieuws, maar dan nog.
O ja die ervaring heb ik ook. Heb in de ruimtevaart sector gewerkt, vrijwel alles wat je op het nieuws ziet m.b.t. die sector klopt echt voor geen ene meter :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183787113
quote:
13s.gif Op maandag 17 december 2018 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jij hebt zeker geen Aziatische vrienden? Mafkees.
Dude :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 december 2018 @ 15:59:08 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183787176
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels heeft men bij Vechain een kijkje in de keuken genomen, de afbeelding moet achter een spoiler, dit mag niet uitlekken jongens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan ze VTHO te bakken? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')