Totdat er straks weer een paar CCK-tweets komenquote:Op maandag 17 december 2018 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
behalve voor VET. die is al bijna $0.
Ik riep dit dagen geleden al.quote:Op maandag 17 december 2018 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk dat dit de bodem is boys
Buybuybuy
quote:Op maandag 17 december 2018 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Totdat er straks weer een paar CCK-tweets komen
Of ze zetten de servers uit en naaien er tussenuit met de poen.
tussen $0 en $1 zit maar 1 dollarquote:Op maandag 17 december 2018 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
behalve voor VET. die is al bijna $0.
Tja, dan hoeft ie maar een krappe 30.000 keer over de kop te gaan. Bijna niks.quote:Op maandag 17 december 2018 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tussen $0 en $1 zit maar 1 dollar
Op 1$ Ben ik Al millionaire
Volgens mij gaat er wat mis in jouw berekening.quote:Op maandag 17 december 2018 13:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, dan hoeft ie maar een krappe 30.000 keer over de kop te gaan. Bijna niks.
Klopt.quote:Op maandag 17 december 2018 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er wat mis in jouw berekening.
Gelukkig op tijd ingestapt vanochtend............................ OP BASIS VAN DIE TA, GOEIE GOK ONNIEquote:Op maandag 17 december 2018 13:58 schreef KapBak het volgende:
DE WHALES ZIJN WEER AAN HET SPELEN HOOR
Not this shit againquote:Op maandag 17 december 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gelukkig op tijd ingestapt vanochtend............................ OP BASIS VAN DIE TA, GOEIE GOK ONNIE
Zeker, vooral aangezien die TA niet klopt. Of je moet Ed zijn "boxen mag je altijd naar links of rechts schuiven", waarbij een TA altijd klopt, zolang je maar ver genoeg schuiftquote:Op maandag 17 december 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gelukkig op tijd ingestapt vanochtend............................ OP BASIS VAN DIE TA, GOEIE GOK ONNIE
Wat?quote:
TA is geen WET, waaorm denken mensen dat?quote:Op maandag 17 december 2018 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, vooral aangezien die TA niet klopt. Of je moet Ed zijn "boxen mag je altijd naar links of rechts schuiven", waarbij een TA altijd klopt, zolang je maar ver genoeg schuift
INSTITUTIONEEL GELD STAPT IN.quote:Op maandag 17 december 2018 13:58 schreef KapBak het volgende:
DE WHALES ZIJN WEER AAN HET SPELEN HOOR
Niemand denkt dat, maar ook als het geen WET is is het totale bullshit.quote:Op maandag 17 december 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:
TA is geen WET, waaorm denken mensen dat?
CHINEES NIEUWJAAR!!quote:
Voorlopig dikke candle meegepakt weerquote:
Ik roep ook al dagen BOTTOM! KOOP NU! Zonder TA. Hoe verklaar je dat?quote:Op maandag 17 december 2018 14:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig dikke candle meegepakt weerdoor bullshit. Nou geef mij nog maar wat bullshit
Oke oke, we stoppen wel, het begint nu zeer te doen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |