SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik hoor van nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:45 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoor net dat de bierwerper "Allahu Akbar" riep tijdens zijn daad.
Altijd die Finnenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:45 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoor net dat de bierwerper "Allahu Akbar" riep tijdens zijn daad.
Arjan ligt meer wakker van dit incident dan Van Gerwen zelf.quote:
Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan vindt het 20x zo erg als Michael
" In een sport.... waarvan u niet wist dat ie bestond... gebeurde op 15 december 2018 iets buitengewoon bizars...."quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:47 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dat dit nog geen breaking news is
Arjan IS belachelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijk interview van Arjan
Het gezeik van Arjan is erger dan het hele incident.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Ieder prikje wat Arjan probeert te geven over dat incidentje wordt gewoon keihard afgewimpeld
Wordt de volgende sponsor van Coquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:48 schreef showtimer het volgende:
Wat hebben die gasten met plexiglas?
Ja snap ik ook niet. Ik denk dat je met radiatorfolie ook al een eind komtquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:48 schreef showtimer het volgende:
Wat hebben die gasten met plexiglas?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet. Ik denk dat je met radiatorfolie ook al een eind komt![]()
Engelsen kunnen helemaal geen bier makenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
Het was GVD vooral zonde van het bier.
Als ze op zondag bij een koffieapparaat staan hebben ze sowieso best een kutbaanquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:50 schreef wimderon het volgende:
Mensen die na deze wedstrijd naar bed zijn gegaan horen morgen bij de koffieautomaat dat ze wat gemist hebben.
Ja! 5 pond voor een halve liter ook serieusquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
Het was GVD vooral zonde van het bier.
Ik hoop dat hij ooit de Loden Loekie wint, die vervolgens om zijn enkels gebonden krijgt en in de Noordzee wordt gedumpt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Marcel ooit de Popprijs wint.
Dit jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:51 schreef ReQuiem83 het volgende:
Wat wordt er een drama van gemaakt zeg door zowel de interviewer en gezever in de studio. Sensatie zoekers. Plexiglas. Schaf dan het hele publiek af.
Understatementquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:51 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in, maar er is een aanslag op MVG geweest?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ooit de Loden Loekie wint, die vervolgens om zijn enkels gebonden krijgt en in de Noordzee wordt gedumpt.
Haha ik zie de facebook berichten al voor me.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
" In een sport.... waarvan u niet wist dat ie bestond... gebeurde op 15 december 2018 iets buitengewoon bizars...."
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ooit de Loden Loekie wint, die vervolgens om zijn enkels gebonden krijgt en in de Noordzee wordt gedumpt.
Zie TTquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:51 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in, maar er is een aanslag op MVG geweest?
Valt wel mee toch. Zijn (bijna) 2 glazen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! 5 pond voor een halve liter ook serieus
Nou nou nouquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hallo, het was Maijer, point provenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gewoon serieus opperen. Dan ben je ook niet goed.
Die was met een biertje in de studio gaanquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:55 schreef danos het volgende:
El Koert had dit veel beter afgehandeld
en reconstructie!quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht morgen een hysterische reportage van De Gies over de beveiligers tijdens een walk-on, inclusief uitgebreide terugblik op vanavond.
Geen offerte bij de Engelse glasboer?quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht morgen een hysterische reportage van De Gies over de beveiligers tijdens een walk-on, inclusief uitgebreide terugblik op vanavond.
Vanaf volgend jaar beveiligers met zo'n uitklapbaar koffertje/kogelwerend schermquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
Het leger wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Ook verwachten dat er sowieso meer security is morgen.
Gekken.
Cheers son’s cryingquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:54 schreef skysherrif het volgende:
Vieze linkse wegkijkers hier.
Mocht MvG nog eens doodgaan door een gegooid biertje weet ik jullie te vinden.
Nou ja, ik verwacht dat ook, eigenlijk. Zinloos, symptoombestrijding, allemaal waarquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Ook verwachten dat er sowieso meer security is morgen.
Gekken.
En de SuperMariopakken gaan er zelf voor betalen!quote:
Het volk pikt dit niet langer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:54 schreef skysherrif het volgende:
Vieze linkse wegkijkers hier.
Mocht MvG nog eens doodgaan door een gegooid biertje weet ik jullie te vinden.
Het Rode Kruis en Stichting Korrelatie draaien overuren.quote:Op zondag 16 december 2018 00:05 schreef Kopiko het volgende:
IS heeft de aanslag inmiddels opgeëist.
WAS, by nowquote:Op zondag 16 december 2018 00:05 schreef Kopiko het volgende:
IS heeft de aanslag inmiddels opgeëist.
Ja, wordt nooit meer gehouden. Het hele Ally Pally zal nooit meer ergens anders voor gebruikt worden. Er komt een soort Auschwitz-achtig bezoekerscentrum.quote:
5 december: Sinterklaasquote:Op zondag 16 december 2018 00:11 schreef Kopiko het volgende:
15 december zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik heb net enkele gebeden tot de here God gedaan.quote:
Ja inderdaad. Dat ie een miljoen per jaar binnen harkt en dan alsnog naar de sgoolspycholoog moetquote:Op zondag 16 december 2018 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Doen jullie er maar grappig over,
stel je voor dat dit je kind overkomt.
Oh ja dat zal ook lekker helpen iddquote:Op zondag 16 december 2018 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb net enkele gebeden tot de here God gedaan.
Is er al een facebook IKBENVEILIGgroep?quote:Op zondag 16 december 2018 00:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Noodnummer +316 180 180 18 is geopend voor eventuele betrokkenen bij de ramp
God is groot, ik weet het zeker. Hij zal de altijd sympathieke darter Kyle Anderson ook aan zijn eerste wereldtitel helpen.quote:Op zondag 16 december 2018 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat zal ook lekker helpen idd
Oh okee. Nou met dat in gedachten kunnen we dan inderdaad met een gerust hart de rest van het toernooi afgelastenquote:Op zondag 16 december 2018 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
God is groot, ik weet het zeker. Hij zal de altijd sympathieke darter Kyle Anderson ook aan zijn eerste wereldtitel helpen.
Dankzij de kracht van God kan ik deze aanslag op Van Gerwen beter verwerken.quote:Op zondag 16 december 2018 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou met dat in gedacten kunnen we dan inderdaad met een gerust hart de rest van het toernooi afgelasten
Mevrouw lag al te slapen en kon mijn telefoontje niet plaatsen.quote:Op zondag 16 december 2018 00:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Noodnummer +316 180 180 18 is geopend voor eventuele betrokkenen bij de ramp
Slachtofferhulp staat open voor alle getroffen/gekwetste kijkers.quote:Op zondag 16 december 2018 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij de kracht van God kan ik deze aanslag op Van Gerwen beter verwerken.
Morgen komt Alain Clark een liedje zingen; een protestlied tegen dit soort gevaarlijke gekken.quote:Op zondag 16 december 2018 00:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slachtofferhulp staat open voor alle getroffen/gekwetste kijkers.
Heerlijk man, ik ben echt blij vor jequote:Op zondag 16 december 2018 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij de kracht van God kan ik deze aanslag op Van Gerwen beter verwerken.
twitter:Daalhof5 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 23:55:55#rtl7darts Die @ArjanvdGiessen is maar een náár mannetje. Vroeg hem gewoon iets en dan krijg je dit https://t.co/KoC2WhwQZs reageer retweet
twitter:Daalhof5 twitterde op zondag 16-12-2018 om 00:07:56misschien moeten ze bij @ArjanvdGiessen een stuk plexiglas voor zn bek plakken. Dan praat ie niet meer zulke onzin. En als ze een stukje over hebben, ook bij die Maijer voor de bek plakken #rtl7darts reageer retweet
Onbegrijpelijk dat Daalhof5 niet onder de indruk is, hier mag je niet mee spotten.twitter:Daalhof5 twitterde op zondag 16-12-2018 om 00:14:41snap wel waarom @ArjanvdGiessen het zo erg vind van al dat bier. Kijk naar zn pens, zegt genoeg. Had liever dat bier in zijn eigen bek gehad...… #rtl7darts reageer retweet
Ik poets mijn tanden alquote:Op zondag 16 december 2018 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik ben echt blij vor jebitterballetje?
Heeft Yannick al gereageerd?quote:Op zondag 16 december 2018 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
twitter:Daalhof5 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 23:55:55#rtl7darts Die @ArjanvdGiessen is maar een náár mannetje. Vroeg hem gewoon iets en dan krijg je dit https://t.co/KoC2WhwQZs reageer retweet
twitter:Daalhof5 twitterde op zondag 16-12-2018 om 00:07:56misschien moeten ze bij @ArjanvdGiessen een stuk plexiglas voor zn bek plakken. Dan praat ie niet meer zulke onzin. En als ze een stukje over hebben, ook bij die Maijer voor de bek plakken #rtl7darts reageer retweet
Onbegrijpelijk dat Daalhof5 niet onder de indruk is, hier mag je niet mee spotten.twitter:Daalhof5 twitterde op zondag 16-12-2018 om 00:14:41snap wel waarom @ArjanvdGiessen het zo erg vind van al dat bier. Kijk naar zn pens, zegt genoeg. Had liever dat bier in zijn eigen bek gehad...… #rtl7darts reageer retweet
Ik denk dat Yannick er nog een nachtje op moet slapen.quote:
Ondanks dat ik een Ajax supporter ben baal ik er erg van dat mijn favoriete JL club Almere City onnodig van Jong Ajax heeft verloren. Almere wilt promoveren dit seizoen maar ze winnen de laatste weken geen wedstrijden meer. Almere moet veel spelers gaan halen in de winterstopquote:
JL? KKD zul je bedoelenquote:Op zondag 16 december 2018 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een Ajax supporter ben baal ik er erg van dat mijn favoriete JL club Almere City onnodig van Jong Ajax heeft verloren. Almere wilt promoveren dit seizoen maar ze winnen de laatste weken geen wedstrijden meer. Almere moet veel spelers gaan halen in de winterstop
Hij had er een weddenschap over met Van Gerwen, maar die heeft nu wel even andere zaken aan zijn hoofd na de aanslag.quote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef Szura het volgende:
Hebben we al een reactie van Zjak op het verlies van z’n kuthype, de sympathieke Canadees Jeff Smiss?
Zjak is nog steeds down van het verlies van Boris Koltsovquote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef Szura het volgende:
Hebben we al een reactie van Zjak op het verlies van z’n kuthype, de sympathieke Canadees Jeff Smiss?
Nee zjak is naar Sjaak Bral vanavond, met t vrouwtje. De hele avond is voor Arjan, Arjan zijn ego, en alles wat daar verder nog bij komt kijken: Veel stoom.quote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef Szura het volgende:
Die dingen moet je ook niet overhaasten. Geef hem alle tijd en ruimte om het op zijn eigen manier te verwerken. Ieder persoon is ook anders.quote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij had er een weddenschap over met Van Gerwen, maar die heeft nu wel even andere zaken aan zijn hoofd na de aanslag.
Dat was waar ook, maar door het verlies van Jeff wint MvG die weddenschap. Dus niet in de studio maandag. Wat Arjan nu gaat doen weet ik nietquote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij had er een weddenschap over met Van Gerwen, maar die heeft nu wel even andere zaken aan zijn hoofd na de aanslag.
Was ook wanvertoning van die dronken wodkanipperquote:Op zondag 16 december 2018 00:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zjak is nog steeds down van het verlies van Boris Koltsov
Die dwaalt door de straten van Londen, op zoek naar het antwoord op de vraag hoe dit in vredesnaam heeft kunnen gebeuren.quote:Op zondag 16 december 2018 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was waar ook, maar door het verlies van Jeff wint MvG die weddenschap. Dus niet in de studio maandag. Wat Arjan nu gaat doen weet ik niet
En wat heeft MvG nu gewonnen?quote:Op zondag 16 december 2018 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het boeit me echt ontzettend weinig.quote:
Ja ik zie het ook allemaal vanzelf wel hoor. Maar ik vond het wel een beetje disturbing hoe compleet buiten zichzelf van woede Arjan was. Michael moest hem zelfs kalmeren. Het gaat echt niet goed met die manquote:Op zondag 16 december 2018 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het boeit me echt ontzettend weinig.
Da's wel liefquote:Op zondag 16 december 2018 00:32 schreef Kopiko het volgende:
Er komt een speciale versie van "Mag ik dan bij jou" uit ivm de aanslag van vanavond, meldt Claudia de Breij zojuist.
Weet je dan niet dat het hele toernooi afgelast is?quote:Op zondag 16 december 2018 00:36 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie, Clemens King of the Oche morgen?
Edit: Labanauskas staat op 7.00 voor King of the Oche, nog veel beter voor een gokje.
Niet met Gismo hč, niet met Gismo.quote:Op zondag 16 december 2018 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2018 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Gismo hč, niet met Gismo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je niet zo serieus nemen. Zorgelijker dat die dus gewoon niets wetenquote:Op zondag 16 december 2018 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Gismo hč, niet met Gismo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bleef maar spoken in mijn hoofd vannacht.quote:Op zondag 16 december 2018 07:54 schreef danos het volgende:
The day after the night before, slecht geslapen, blijven malen over deze tragedie, wat alss...?
Darten (kijken) zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zondag 16 december 2018 10:08 schreef Szura het volgende:
Een slim bedrijf uit Vlijmen is ingesprongen op de discussie en vannacht al aan de slag gegaan. Vandaag wordt een testmodel vervoerd naar Ellie Pellie, morgen zal het bij de avondsessie voor het eerst worden ingezet.
[ afbeelding ]
Als de zekjoerutie wapens had gehad, was dit allemaal niet gebeurd. Thoughts and prayers.quote:Op zondag 16 december 2018 10:12 schreef Kopiko het volgende:
Trump heeft aangeboden twee muren te bouwen, ipv het plexiglas.
quote:Op zondag 16 december 2018 10:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we het allemaal ietwat realistisch houden
Ik kan het nu wel verklappen, het hele internet wordt dan even twee minuten op zwart gezetquote:Op zondag 16 december 2018 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. We houden een wake om 11.00
Onnodig kwetsend dat je een vloeistof in die mededeling betrekt.quote:Op zondag 16 december 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
Dit moeten ze even verder uitmelken bij RTL 7 Darts vandaag en volgende week.
Hier komt een docu van!quote:Op zondag 16 december 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
Dit moeten ze even verder uitmelken bij RTL 7 Darts vandaag en volgende week.
Ik kan helaas niet antwoorden anders doorbreek ik mijn stilte.quote:Op zondag 16 december 2018 11:03 schreef franklop het volgende:
Ik wil een stille tocht organiseren vanavond. Who's in?
Hopelijk gaat het goed met hemquote:Op zondag 16 december 2018 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn buurman heb ik kaarsvet zien drinken uit verslagenheid.
Woon jij naast Theo Lucius?quote:Op zondag 16 december 2018 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Harry Mulisch wil wel royalties zien he.quote:
Ja van Vlijmen naar Londen en weer terug!quote:Op zondag 16 december 2018 11:03 schreef franklop het volgende:
Ik wil een stille tocht organiseren vanavond. Who's in?
Theo Lucius is je buurman?quote:Op zondag 16 december 2018 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfde hier. Nog steeds verbijstering, woede, verdriet... Is dit echt gebeurd????quote:
quote:Op zondag 16 december 2018 11:45 schreef DKUp het volgende:
Is er een GIF’je van deze vreselijke gebeurtenis?
Shit man, volgende keer graag in een spoiler. Ik schrok me kapot.quote:Op zondag 16 december 2018 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle credits naar De_Kraam
Wat doet die bolle van De Tafel Van Kees in dit GIF’jequote:Op zondag 16 december 2018 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas op met het delen van deze aanslag. Straks heb je de AIVD op de stop vanwege verheerlijking.quote:Op zondag 16 december 2018 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De database is sindsdien niet bijgewerkt, normaal zou dat elk uur moeten gebeurenquote:Op zondag 16 december 2018 11:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd voor een tussenstand zo weer
EEN AANSLAGquote:Op zondag 16 december 2018 11:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Niks gemist dus gosteravomd. Wat een waardeloze sessie qua spanning en niveau.
Het niveau viel wel mee.quote:Op zondag 16 december 2018 11:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Niks gemist dus gosteravomd. Wat een waardeloze sessie qua spanning en niveau.
quote:Op zondag 16 december 2018 11:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wees blij. Jij hebt je onschuld nog, wij niet meer.
Ik zag meer bier bij Zoet dan bij mvg.quote:
Dat moet je Maijer en De Gies eens zeggen, dat overleef je nietquote:Op zondag 16 december 2018 11:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag meer bier bij Zoet dan bij mvg.
Denk jij dat er na gisteren nog databases bijgewerkt worden?quote:Op zondag 16 december 2018 11:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De database is sindsdien niet bijgewerkt, normaal zou dat elk uur moeten gebeurenZal eens navragen
Goed puntquote:Op zondag 16 december 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk jij dat er na gisteren nog databases bijgewerkt worden?
Kim heeft er een depressie aan over gehouden!quote:Op zondag 16 december 2018 12:04 schreef Doevelaer het volgende:
Hele nacht wakker gelegen. Kon de slaap niet vatten na het zien van die heftige beelden gisteravond.
Ik droomde dat de dader op Lee Harvey Oswald-achtige manier omgelegd isquote:Op zondag 16 december 2018 11:40 schreef BB-King het volgende:
Geen oog dichtgedaan vannacht.
Gewoon alsmaar dat beeld van vliegend bier, de paniek welke er ontstond en eventueel plexiglas.
Kim's moeder is dood gegooid met Bier?quote:Op zondag 16 december 2018 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Kim heeft er een depressie aan over gehouden!![]()
Door Vincent van der Ruby?quote:Op zondag 16 december 2018 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik droomde dat de dader op Lee Harvey Oswald-achtige manier omgelegd is
Alle fans moeten verplicht een Verklaring omtrent Gedrag inleveren aan de poortquote:Op zondag 16 december 2018 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis kritische vragen van The Feather aan Matthew Porter en Barry Hearn. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Zijn de fans wel gescreend? Reageerde de beveiliging te langzaam? Hoe gaan ze dit voortaan aanpakken?
Neem het anders nog serieuzer.quote:Op zondag 16 december 2018 13:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Op zich wel begrijpelijk, die Arjan zit daar 3 weken nutteloze interviews af te nemen en flauwe itempjes te bedenken om de reclames te vullen, en voelt zich daardoor totaal overbodig. Nu "gebeurt" er eens wat en wil hij natuurlijk alle aandacht op zich gevestigd zien door bovenop het "nieuws" te zitten, want door dit incident uit te vergroten wil hij aan de tv-kijker laten zien dat hij serieuze journalistiek bedrijft.
Heb je de nabeschouwing van Van Gerwen-Tebburn al volledig teruggekeken? Met afstand het meest hallucinante stukje tv van 2018.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |