SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
WELKOM PAUL TO GRONINGENquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Joe ken faind mie on Twitter @notoiredomoor
Ai em ferrie koet frends wiss de bescheiden bigstar
Dikke teringherrie van een trompet in je orenquote:
HBO'tje afgerond. Voor een darter ben je dan extreem hooggeleid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Dekker heeft ook wel een redelijke baan toch?
Ik ga zo onder wol (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een biertje open.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?
~ Vasion Vaison
Viel wel tegen, ze wilde niet komen. Kutwijf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Je kunt ook gewoon lekkere wijven lastigvallen op Twitter over nasi, dat schijnt te werken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een biertje open.
Dirk werkt(e?) ook op de administraatsie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
HBO'tje afgerond. Voor een darter ben je dan extreem hooggeleid.
Mabo11 of wie het ook is komt vast weer even buurten zo.quote:
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk werkt(e?) ook op de administraatsie.
#SchuldVanDaniëllequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Co Stompé heeft nauwelijks problemen met zijn belastingaangifte dus die heeft ook een hoog IQ
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
https://streamable.com/m8il0
Joh.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijk
MBOgenot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijk
Ik een zakelijke Hertog Jan.quote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goede avond lieve dartsvolgers
Nu voel ik me aangesproken, hallo!quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
F-AGodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
joe ken ask daley blind voor direksjonsquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WELKOM PAUL TO GRONINGEN
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu voel ik me aangesproken, hallo!
Dank u wel!quote:
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
Schenk het bier langzaam in, tussendoor ‘’walsen’’ met een voorzichtige polsbeweging, uitschenken met een romige schuimkraag hoog boven de rand van het glas.
gayquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
Schenk het bier langzaam in, tussendoor ‘’walsen’’ met een voorzichtige polsbeweging, uitschenken met een romige schuimkraag hoog boven de rand van het glas.
FRASSEL IS TERECHTquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.
Sfeertje daar is veel naarder.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.
Omdat het teringlekker isquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
Waarom krijg je bij zo’n Griek altijd mieters veel te vreten?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
Omdat WE daar voor betaald hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
MBO zou mij meer energie kosten denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel havo afgemaakt maar echt geen energie voor hbo.
Bohhh dat zeker, vleeschgenotquote:
Oh ik heb heel veel conflicten gehad met leraren omdat de organisatie en het niveau daar dieptreurig was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
MBO zou mij meer energie kosten denk ik.
En toch zijn het geen fijne mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grieks en Turks eten is echt genot.
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.
Gelukkig maar. Doe je ook nog wat met het papiertje?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb heel veel conflicten gehad met leraren omdat de organisatie en het niveau daar dieptreurig was.
Maar er zaten wel chille mensen en een goede Turk naast de school, dus toch niet helemaal zonde van mijn tijd geweest.
Nou nou nou....quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch zijn het geen fijne mensen.
Flesgodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FRASSEL IS TERECHT
Oh ik ben in de war met Frekkel
Oh ik vond die Griekse mensjes wel prima toen ik er op vakantie was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch zijn het geen fijne mensen.
Nee ik ben werkschuw.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Doe je ook nog wat met het papiertje?
JopenGodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Twijfel tussen Jopen, La Chouffe of 1 van 't IJ
Steeds gedoe mee ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worden de scores al hele WK zo slecht weergegeven?
Nieuwe seizoen komt weer bijna.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk ondertussen eindelijk de laatste 3 afleveringen van Black Mirror af. Ben nu bij de laatste.
'Smerige kanalenvegers'.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond die Griekse mensjes wel prima toen ik er op vakantie was.
Maar goed was er ook de toerist hč.
WANNEERquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen komt weer bijna.
Genot.
broekje uitquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Alleen een kerstspecial toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Ik kijk ook pas sinds het begin van dit potje zo'n beetje, maar ik heb niet het idee dat je wat gemist hebtquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Bohhh dat zeker, vleeschgenot
Nog wat spettacolo gemist hiero?
Oeh is er al iets bekend over welke themas enzoquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Dat laatste seizoen is pure aids.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
House of cards is wel een worsteling zeg.
Da's wel een genotsseriequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk ondertussen eindelijk de laatste 3 afleveringen van Black Mirror af. Ben nu bij de laatste.
Ik zit weleens in die VI-reeks, meestal ga ik daar snel weer weg. Haat en nijd en alles heel zwart/wit, wie niet voor mij is is tegen mij etc.quote:
Aidsseriequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
House of cards is wel een worsteling zeg.
Ik kijk uit naar Stranger things seizoen 3.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk maar naar 1 ding uit en dat is Game of Thrones.
En Rick & Morty maar dat lijkt er qua tempo op.
KKquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij togethertube, daar is het niveau hoog.
Vast weer dat cookiegenot uitmelken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh is er al iets bekend over welke themas enzo
ik naar dogs of berlin seizoen 2, zal nog wel even duren helaasquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Stranger things seizoen 3.
Zit ook een erg groot verschil in de users daar en hier.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit weleens in die VI-reeks, meestal ga ik daar snel weer weg. Haat en nijd en alles heel zwart/wit, wie niet voor mij is is tegen mij etc.
Dan gaat het er hier een stuk genuanceerder aan toe, althans in mijn ervaring
seizoen 2 was mehquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
genotsserie is dat al was seizoen 2 wel wat minderquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
To be fair, you have to have a very high IQ to understand Rick and Morty. The humor is extremely subtle, and without a solid grasp of theoretical physics most of the jokes will go over a typical viewer's head. There's also Rick's nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation - his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realize that they're not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike Rick and Morty truly ARE idiots- of course they wouldn't appreciate, for instance, the humour in Rick's existencial catchphrase "Wubba Lubba Dub Dub," which itself is a cryptic reference to Turgenev's Russian epic Fathers and Sons I'm smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Dan Harmon's genius unfolds itself on their television screens. What fools... how I pity them. 😂 And yes by the way, I DO have a Rick and Morty tattoo. And no, you cannot see it. It's for the ladies' eyes only- And even they have to demonstrate that they're within 5 IQ points of my own (preferably lower) beforehand.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk maar naar 1 ding uit en dat is Game of Thrones.
En Rick & Morty maar dat lijkt er qua tempo op.
Wij zijn bescheiden levensgenieters.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit ook een erg groot verschil in de users daar en hier.
Seizoen 2 is zo'n seizoen waar ik in ben begonnen maar het niet heb afgemaakt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een comment van SdVfan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
To be fair, you have to have a very high IQ to understand Rick and Morty. The humor is extremely subtle, and without a solid grasp of theoretical physics most of the jokes will go over a typical viewer's head. There's also Rick's nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation - his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realize that they're not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike Rick and Morty truly ARE idiots- of course they wouldn't appreciate, for instance, the humour in Rick's existencial catchphrase "Wubba Lubba Dub Dub," which itself is a cryptic reference to Turgenev's Russian epic Fathers and Sons I'm smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Dan Harmon's genius unfolds itself on their television screens. What fools... how I pity them. 😂 And yes by the way, I DO have a Rick and Morty tattoo. And no, you cannot see it. It's for the ladies' eyes only- And even they have to demonstrate that they're within 5 IQ points of my own (preferably lower) beforehand.
Daar moet je gewoon doorheen kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit weleens in die VI-reeks, meestal ga ik daar snel weer weg. Haat en nijd en alles heel zwart/wit, wie niet voor mij is is tegen mij etc.
ja toch maar af kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen is pure aids.
Die Elevenminded afleveringquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
genotsserie is dat al was seizoen 2 wel wat minder
Nou inderdaad ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
To be fair, you have to have a very high IQ to understand Rick and Morty. The humor is extremely subtle, and without a solid grasp of theoretical physics most of the jokes will go over a typical viewer's head. There's also Rick's nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation - his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realize that they're not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike Rick and Morty truly ARE idiots- of course they wouldn't appreciate, for instance, the humour in Rick's existencial catchphrase "Wubba Lubba Dub Dub," which itself is a cryptic reference to Turgenev's Russian epic Fathers and Sons I'm smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Dan Harmon's genius unfolds itself on their television screens. What fools... how I pity them. 😂 And yes by the way, I DO have a Rick and Morty tattoo. And no, you cannot see it. It's for the ladies' eyes only- And even they have to demonstrate that they're within 5 IQ points of my own (preferably lower) beforehand.
De VI reeks is komisch genot, ik erken jouw uitspraak derhalve niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was je nog katjelam?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink nog een Mexicake Stout die ik van het festival heb geplukt. Maar ik ben inmiddels wel een beetje uitgestout :|
Jan Dekker kan het prima volgen, de rest heeft er wel moeite mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Rick and Morty is geen serie voor darters?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor series zouden darters kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Rick and Morty is geen serie voor darters?
Volgens mij heb ik die gisteren nog in dit topic gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een comment van SdVfan.
De Lama'squote:Op zaterdag 15 december 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor series zouden darters kijken?
Ik zet in op The Walking Dead.
Lilyhammer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dr flash wellicht tandarts zijn van beroep?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
De VI reeks is komisch genot, ik erken jouw uitspraak derhalve niet.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Dekker kan het prima volgen, de rest heeft er wel moeite mee.
Had je wat anders verwacht?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
Brown is sterker, helaas. #prayforkarel
The big bang Theory en Two and a halve men.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van de eerste drie woorden had MvG dit kunnen zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
M'n broertje zei gister dat hij two and a halve men de leukste comedy vindt. Spreek m niet meer sindsdien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The big bang Theory en Two and a halve men.
Ja misschien. Heb ook niet de indruk dat ze daar open staan voor "nieuwe mensen". Maja, dan niet hequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon doorheen kijken
Karel heeft best talent. Je kopt niet voor de gein een 100-gemiddeld pot eruit tegen Durrant op Lakeside. Je ziet alleen dat hij wisselvallig is.quote:
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
M'n broertje zei gister dat hij two and a halve men de leukste comedy vindt. Spreek m niet meer sindsdien.
Mijn pa kan daar altijd schandalig hard om lachen. Ik hou sowieso niet van comedy, vind bijvoorbeeld The Big lewboski ook totaal niet grappig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
M'n broertje zei gister dat hij two and a halve men de leukste comedy vindt. Spreek m niet meer sindsdien.
Kevin McDine.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef polderturk het volgende:
Hoe heet die darter ook alweer die van MVG aan het verliezen was en de vuistpompen van MVG aan het nadoen was?
Mcdine.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef polderturk het volgende:
Hoe heet die darter ook alweer die van MVG aan het verliezen was en de vuistpompen van MVG aan het nadoen was?
Ik vond dat ook echt heel saai, en iedereen zei dat het briljant wasquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pa kan daar altijd schandalig hard om lachen. Ik hou sowieso niet van comedy, vind bijvoorbeeld The Big lewboski ook totaal niet grappig.
Ik heb één aflevering gekeken van Rick & Morty samen met mijn broer maar het kon mij echt niet boeien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Nog nooit iets van Bojack of Ricky and Morty gezien.
Comedy is vaak veel grappiger in series waarin comedy niet het hoofdthema is inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pa kan daar altijd schandalig hard om lachen. Ik hou sowieso niet van comedy, vind bijvoorbeeld The Big lewboski ook totaal niet grappig.
Maar Brown had wel een vormpje te pakkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Karel heeft best talent. Je kopt niet voor de gein een 100-gemiddeld pot eruit tegen Durrant op Lakeside. Je ziet alleen dat hij wisselvallig is.
Vond Eurotrip leuker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat ook echt heel saai, en iedereen zei dat het briljant was.
Arrested Developmentquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef KennyPowers het volgende:
Beste komedies
- Frasier
- Seinfeld
- Arrested Development
Ik ervaar dat totaal niet zo, maar goed dat mag jij vinden hoor ieder zijn dingquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien. Heb ook niet de indruk dat ze daar open staan voor "nieuwe mensen". Maja, dan niet heHier is het leuker dus hier ben ik wel en daar niet
Ja. De eerste drie a vier afleveringen moet je even doorkomen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Moet je meer episodes kijken van Bojack voor je het gaat waarderen?
Denk dat het wel iets voor jou kan zijn tbh.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb één aflevering gekeken van Rick & Morty samen met mijn broer maar het kon mij echt niet boeien.
Dat keek ik toen ik 16 was ofzo en toen vond ik het wel leuk, maar zou dat nu veel te flauw vinden denk ik.quote:
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Moet je meer episodes kijken van Bojack voor je het gaat waarderen?
Dan geef ik het nog eens een kansquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. De eerste drie a vier afleveringen moet je even doorkomen.
Lab-assistent zeiden ze volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is het beroep van Kareltje? Het lijkt me een prima stukadoor
Op de GSoD zeker, ja. Op de momenten dat het moet zie je dat hij er wel sterk uitkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar Brown had wel een vormpje te pakken
Die serie had echt het meest mensonterende einde ooit. Charlie Sheen komt terug, krijgt een piano op z'n hoofd, vervolgens zie je de schrijver van de show die hem uitlacht en die krijgt ook een piano op z'n hoofd. Einde.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk liever de nieuwe Ducktales.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het wel iets voor jou kan zijn tbh.
Nihilistische van Rick is heerlijk of het depressieve van die vader.
Maar dat is niet het einde van de serie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die serie had echt het meest mensonterende einde ooit. Charlie Sheen komt terug, krijgt een piano op z'n hoofd, vervolgens zie je de schrijver van de show die hem uitlacht en die krijgt ook een piano op z'n hoofd. Einde.
Kutshow verder maar je zou die onzin maar gevolgd hebben van begin tot eind (lol)
Kevin McDinequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef polderturk het volgende:
Klinkt nog altijd beter dan het einde van himym tbh.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die serie had echt het meest mensonterende einde ooit. Charlie Sheen komt terug, krijgt een piano op z'n hoofd, vervolgens zie je de schrijver van de show die hem uitlacht en die krijgt ook een piano op z'n hoofd. Einde.
Kutshow verder maar je zou die onzin maar gevolgd hebben van begin tot eind (lol)
Of het einde van Dexter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt nog altijd beter dan het einde van himym tbh.
gvd ik ben daar nu nog steeds kwaad over, schandalig slechtquote:
Oh okee primaquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:20 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ervaar dat totaal niet zo, maar goed dat mag jij vinden hoor ieder zijn ding![]()
Dit topic is sowieso genot
In de eerste of tweede ronde? Cross 102 De Zwaan 106quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al boven 100 gem gegooid?
Ik heb daar ooit een gifje van gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:18 schreef polderturk het volgende:
Gary A gisteren 104 nogwatquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al boven 100 gem gegooid?
Dat werd tegelijk uitgezonden met het laatste seizoen van Breaking Bad, dat niveauverschilquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
gvd ik ben daar nu nog steeds kwaad over, schandalig slecht
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee primaNou ja, wie weet probeer ik het binnenkort nogeens
Deze link werkt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een gifje van gemaakt
[ afbeelding ]
Heb ik al.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens Netflix aanschaffen.
Verwacht je dat De Bunt zijn 'cumbek' ook kan doortrekken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Brown en Dobey zijn wel figuren waarvan je al een tijd verwacht dat ze 'snel' de top 32 inkomen.
Ik kreeg allergische aanvallen toen ik met een vriend naar de Avengers ging in de bioscoop. Iedereen in die zaal genoot en ik kreeg uitslag.quote:
Lijkt me slim om de beste speler in het circuit zo belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een gifje van gemaakt
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje was wel lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben toen halverwege dat laatste seizoen gestopt, het ging he-le-maal nergens meer over.
Keurig keurigquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste of tweede ronde? Cross 102 De Zwaan 106
ShowtimeGenot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben toen halverwege dat laatste seizoen gestopt, het ging he-le-maal nergens meer over.
Ik hoopte eigenlijk op 'marvelaids' maar dit is ook een leuke post.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg allergische aanvallen toen ik met een vriend naar de Avengers ging in de bioscoop. Iedereen in die zaal genoot en ik kreeg uitslag.
Seizoen 5 heb ik niet eens gezien daarvan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Of het laatste seizoen Prison Break
Dit WK wordt dat wel een zware taak. Humphries/Hunt moet hij hebben maar daarna komt Clayton of Van den Bergh; eventueel Cross in de derde ronde. In 2019 wordt het buiten de UK Open gewoon weer vijf maanden knokken op de vloer en Euro Tours.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verwacht je dat De Bunt zijn 'cumbek' ook kan doortrekken?
Mhmm? Welke dan? Toch niet Northy Northquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag wel een prachtige partij gemist trouwens.
Indicatie, na deze partij.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
Iemand die weet of de aanvangstijd voor de wedstrijd van Van Gerwen tegen Tabern vanavond zoals die staat aangegeven op 23:20 slechts een indicatie is of dat deze vast staat?
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm? Welke dan? Toch niet Northy North
Als ik dit op Reddit zeg word ik altijd gedownvote tot in de oneindigheid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op 'marvelaids' maar dit is ook een leuke post.
Mansell vs Longquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm? Welke dan? Toch niet Northy North
Dat is net zoiets als denken dat Kees&Co eindigde toen Ben die toiletpot op zijn hoofd had gekregen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat is niet het einde van de serie.
Ik heb Lost nooit gezien maar hoor altijd dat het einde kut is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef Szura het volgende:
Laatste seizoenen Lost trouwens
Met die zwarte rook
Indicaasiequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
Iemand die weet of de aanvangstijd voor de wedstrijd van Van Gerwen tegen Tabern vanavond zoals die staat aangegeven op 23:20 slechts een indicatie is of dat deze vast staat?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik dit op Reddit zeg word ik altijd gedownvote tot in de oneindigheid.
KutAmerikanen.
Ik vond Rita echt een schatje in die eerste seizoenen, mijn ideaalbeeld voor een vrouw (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die moest echt een staaf in haar nek. Hanna.
Dacht dat je fan was van de zus van Dexter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die moest echt een staaf in haar nek. Hanna.
Laat me raden... hij ontsnapt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Of het laatste seizoen Prison Break
Dat weet ik niet lieverd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oké... Komt Koert Westerman morgen op tv in de studio?
Debra hep geen tieten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dacht dat je fan was van de zus van Dexter.
Reddit is sowieso een kutsite.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik dit op Reddit zeg word ik altijd gedownvote tot in de oneindigheid.
KutAmerikanen.
Wow, het tegenovergestelde voor mij ongeveer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Rita echt een schatje in die eerste seizoenen, mijn ideaalbeeld voor een vrouw (lol).
We waren allemaal als de dood dat er nog een 5e set kwam, die er ook bijna kwam.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
75 gemWat een zwakzinnigheid
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, het tegenovergestelde voor mij ongeveer.
MVG verloor na die pauze geen leg meerquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me slim om de beste speler in het circuit zo belachelijk te maken.
Dat dacht ik op het begin ook, maar er zitten wel echt wat toffe subreddits tussen. Lay-out blijft wel behelpen.quote:
Het verschil in aantal kaarten tussen UK en de rest is wel mensonterend.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk komt Karel er wel doorheen bij Q-School.
Als ik op Netflix kijk zie ik alleen maar aids voorbij komen dus meestal begin ik niet eens aan dingen die me niet zo veel zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je worstenvingers eens naar de leuke series laten gaan, verdorie
Dat is hier in Friesland niet iets bijzonders. (lol)quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is getrouwd geweest met haar broer.
stupid cuntquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jammer dat ze vermoord werd door Ian White
Ze hebben wel een nieuwe lay-out nu.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat dacht ik op het begin ook, maar er zitten wel echt wat toffe subreddits tussen. Lay-out blijft wel behelpen.
En vreemd dat die datum van de Europese Q-School zover naar voren is gehaald.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het verschil in aantal kaarten tussen UK en de rest is wel mensonterend.
Dat seizoen was echt genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Katjelam viel mee, hard eten en water gebunkerd tussendoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je nog katjelam?
En wat was je favoriet vanmiddag?
Ze werd vermoord door die grappige alien die deed alsof zijn familie mensen waren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik acht de kans best aanwezig dat Koert veroordeeld is tot commentaar geven bij Groningen-Emmen ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oké... Komt Koert Westerman morgen op tv in de studio?
Dark al gezien?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ik op Netflix kijk zie ik alleen maar aids voorbij komen dus meestal begin ik niet eens aan dingen die me niet zo veel zeggen.
KOERT WELKOM TO GRONINGENquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik acht de kans best aanwezig dat Koert veroordeeld is tot commentaar geven bij Groningen-Emmen ofzo.
Zou je die dochter doen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werd vermoord door die grappige alien die deed alsof zijn familie mensen waren.
Nu zeggen bigstars zoals Slobeend en ik het. Dus dat verandert de zaak.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ik op Netflix kijk zie ik alleen maar aids voorbij komen dus meestal begin ik niet eens aan dingen die me niet zo veel zeggen.
Laatste tijd anders veel goeie series die nieuw zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ik vond alle seizoenen wel genot eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:30 schreef Coco. het volgende:
Dat seizoen met die zoon van Tom Hanks en die leider van Battlestar Galactica was lachen.
Gvd wat een kutacteurquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:30 schreef Coco. het volgende:
Dat seizoen met die zoon van Tom Hanks en die leider van Battlestar Galactica was lachen.
In mijn brekket heb ik Bunting in de kwartfinale tegen Suljovic (lol), maar ik ging er van uit dat De Zwaan Cross tackeldequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit WK wordt dat wel een zware taak. Humphries/Hunt moet hij hebben maar daarna komt Clayton of Van den Bergh; eventueel Cross in de derde ronde. In 2019 wordt het buiten de UK Open gewoon weer vijf maanden knokken op de vloer en Euro Tours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Battlestar Galactica was wel geinig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:30 schreef Coco. het volgende:
1 en 2 en 4 waren het bestequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
ik vond alle seizoenen wel genot eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |