SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
WELKOM PAUL TO GRONINGENquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Joe ken faind mie on Twitter @notoiredomoor
Ai em ferrie koet frends wiss de bescheiden bigstar
Dikke teringherrie van een trompet in je orenquote:
HBO'tje afgerond. Voor een darter ben je dan extreem hooggeleid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Dekker heeft ook wel een redelijke baan toch?
Ik ga zo onder wol (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een biertje open.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?
~ Vasion Vaison
Viel wel tegen, ze wilde niet komen. Kutwijf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Je kunt ook gewoon lekkere wijven lastigvallen op Twitter over nasi, dat schijnt te werken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een biertje open.
Dirk werkt(e?) ook op de administraatsie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
HBO'tje afgerond. Voor een darter ben je dan extreem hooggeleid.
Mabo11 of wie het ook is komt vast weer even buurten zo.quote:
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk werkt(e?) ook op de administraatsie.
#SchuldVanDaniëllequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Co Stompé heeft nauwelijks problemen met zijn belastingaangifte dus die heeft ook een hoog IQ
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
https://streamable.com/m8il0
Joh.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijk
MBOgenot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ook "gewoon" met MBO natuurlijk
Ik een zakelijke Hertog Jan.quote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goede avond lieve dartsvolgers
Nu voel ik me aangesproken, hallo!quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
F-AGodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
joe ken ask daley blind voor direksjonsquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WELKOM PAUL TO GRONINGEN
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu voel ik me aangesproken, hallo!
Dank u wel!quote:
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
Schenk het bier langzaam in, tussendoor ‘’walsen’’ met een voorzichtige polsbeweging, uitschenken met een romige schuimkraag hoog boven de rand van het glas.
gayquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
Schenk het bier langzaam in, tussendoor ‘’walsen’’ met een voorzichtige polsbeweging, uitschenken met een romige schuimkraag hoog boven de rand van het glas.
FRASSEL IS TERECHTquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit elitaire gedoe over bier, daar doe ik niet aan mee.
Sfeertje daar is veel naarder.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.
Omdat het teringlekker isquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
Waarom krijg je bij zo’n Griek altijd mieters veel te vreten?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
Omdat WE daar voor betaald hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef Szura het volgende:
Bohhhhh ramvol
MBO zou mij meer energie kosten denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel havo afgemaakt maar echt geen energie voor hbo.
Bohhh dat zeker, vleeschgenotquote:
Oh ik heb heel veel conflicten gehad met leraren omdat de organisatie en het niveau daar dieptreurig was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
MBO zou mij meer energie kosten denk ik.
En toch zijn het geen fijne mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grieks en Turks eten is echt genot.
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, in de VBL sc is dat dagelijkse kost.
Gelukkig maar. Doe je ook nog wat met het papiertje?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb heel veel conflicten gehad met leraren omdat de organisatie en het niveau daar dieptreurig was.
Maar er zaten wel chille mensen en een goede Turk naast de school, dus toch niet helemaal zonde van mijn tijd geweest.
Nou nou nou....quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch zijn het geen fijne mensen.
Flesgodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FRASSEL IS TERECHT
Oh ik ben in de war met Frekkel
Oh ik vond die Griekse mensjes wel prima toen ik er op vakantie was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch zijn het geen fijne mensen.
Nee ik ben werkschuw.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Doe je ook nog wat met het papiertje?
JopenGodquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Twijfel tussen Jopen, La Chouffe of 1 van 't IJ
Steeds gedoe mee ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worden de scores al hele WK zo slecht weergegeven?
Nieuwe seizoen komt weer bijna.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk ondertussen eindelijk de laatste 3 afleveringen van Black Mirror af. Ben nu bij de laatste.
'Smerige kanalenvegers'.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond die Griekse mensjes wel prima toen ik er op vakantie was.
Maar goed was er ook de toerist hè.
WANNEERquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen komt weer bijna.
Genot.
broekje uitquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Alleen een kerstspecial toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Ik kijk ook pas sinds het begin van dit potje zo'n beetje, maar ik heb niet het idee dat je wat gemist hebtquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Bohhh dat zeker, vleeschgenot
Nog wat spettacolo gemist hiero?
Oeh is er al iets bekend over welke themas enzoquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Dat laatste seizoen is pure aids.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
House of cards is wel een worsteling zeg.
Da's wel een genotsseriequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk ondertussen eindelijk de laatste 3 afleveringen van Black Mirror af. Ben nu bij de laatste.
Ik zit weleens in die VI-reeks, meestal ga ik daar snel weer weg. Haat en nijd en alles heel zwart/wit, wie niet voor mij is is tegen mij etc.quote:
Aidsseriequote:Op zaterdag 15 december 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
House of cards is wel een worsteling zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |