SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blikken in je ogen genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een Lama opmerking.
Dat denk ik op zondag ook altijd als ik op de wc zitquote:
Hij begon ooit als FOK!ker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Nico Dijkshoorn is een afschuwelijke man.
Zegt misschien dus ook veel over onsquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zegt misschien dus ook veel over ons
DGK?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als bekende FOK!ker's hoor ik inderdaad altijd Nico en die kleine van DGK.
Ik kijk uit naar Stijn zijn columns over een x-aantal jaar in de Voetbal International.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zegt misschien dus ook veel over ons
Hij is toch al hoofdredacteur?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Stijn zijn columns over een x-aantal jaar in de Voetbal International.
Afzeikgenotquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Stijn zijn columns over een x-aantal jaar in de Voetbal International.
Over?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heeft ooit in mijn topic gepost
komt vast nog welquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
Weet iemand waarom Koert Westerman geen verslag geeft dit jaar
Uren opsparen zodat hij alle leuke sessies kan doen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dat lees ik ook op de site van Bierista (quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n 4 pack van. Brouwer zei dat het met de jaren beter werd.
Mag niet meer van Femke.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
Volgens mij had ik het toen in 2016 gekregen, dus binnenkort maar eens openmaken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lees ik ook op de site van Bierista ()
https://www.bierista.nl/texels-stormbock
Voor het drinkmoment schaar ik dit topic maar als mijn goed gezelschap.
Er moet te veel politie de studio bewaken als Koert er zit (klachten vanwege openbare dronkenschap), Femke weigert dit te betalen.quote:
Hoe was je date?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Wie praat me even bij over de avond
PEC heeft gelijkgespeeldquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Wie praat me even bij over de avond
En hebben jullie nog gedart?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag: houdt ze van darts?
Ik hoorde zojuist iemand op de radio die serieus met iemand aan het daten was maar ook binnenkort op Malta ging studeren en zich daar "toch wel even goed wilde misdragen" dus ze twijfelde nogalquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist iemand op de radio die serieus met iemand aan het daten was maar ook binnenkort op Malta ging studeren en zich daar "toch wel even goed wilde misdragen" dus ze twijfelde nogal
Man man man
Ex on the beach radio?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist iemand op de radio die serieus met iemand aan het daten was maar ook binnenkort op Malta ging studeren en zich daar "toch wel even goed wilde misdragen" dus ze twijfelde nogal
Man man man
quote:
Wat een stom wuuf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Man man man
Wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
Veel fokkers die dates hebben de laatste tijd
En jij?quote:
2019 wordt mijn jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
Veel fokkers die dates hebben de laatste tijd
Gaat hij daar wat mensen doodschieten?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Man man man
OP NAAR VREEMDGAAN69.NLquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar wat.
Maar als de crew van FOK! aandringt op een second love ga ik er voor.
Weet ik niet, dit was die vrouwquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij daar wat mensen doodschieten?
Namens de crew van FOK! zou ik je graag willen feliciteren en erop aan willen dringen geen vreemdganger te zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar wat.
Maar als de crew van FOK! aandringt op een second love ga ik er voor.
Je zus heeft toch nog maar een paar kinderen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog?
Als je nu een je moeder grap gaat maken ben je af.
En jij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen vallen wel op badboys.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet ik niet, dit was die vrouw
Vandaar dat wij alleen zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen vallen wel op badboys.
Heb ik ff mazzel gehadquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen vallen wel op badboys.
quote:
Mwahquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een vriendin. Die vanaf volgende week dartsen komt kijken en daar zin in heeft. Wat een genot.quote:
Ik bedoel niet meer Fok vrouwenquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op de mannen overgaan.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een vriendin. Die vanaf volgende week dartsen komt kijken en daar zin in heeft. Wat een genot.
Dat vonden ze een jaar of 70 geleden ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi moment om binnen te vallen.
Dan maak ik ook kans bij de vrouwtjesquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe min mogelijk cm, hoe beter, dat is bekend.
Toen waren ze grandioos te laat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vonden ze een jaar of 70 geleden ook
Jaloers zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een vriendin. Die vanaf volgende week dartsen komt kijken en daar zin in heeft. Wat een genot.
21=5quote:
lekker je pijl in dr bullseye knallen bohhh koekoekquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker triples schroeien tussen het darts kijken doorquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker je pijl in dr bullseye knallen bohhh koekoek
Die dacht dat Frankrijk Duitsland wasquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft Cross gedaan op dit onderdeel??
Leuk man.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was bijna over de streep getrokken door Paxcon.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik bedoelde Fok mannen![]()
Zijn dit ook jouw openingszinnen op tinder.nl/darts?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat was echt heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Rab is een minder slimme jongen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die gozert eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik was bijna over de streep getrokken door Paxcon.
Weggejaagd door het extreem rechtse klimaat hier.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waar is die gozert eigenlijk gebleven?
Even terugzoeken. Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die dacht dat Frankrijk Duitsland was
Dit geeft puddingbeurt een geheel nieuwe dimensiequote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja 2 rode kaarten, floppenalty en 0-4 voor PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik net een TOPSJOW gemist?
Roemeense meeklapmuziek, ik heb Hans van Zetten-bingoquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was een Roemeens songfestivalnummer of zo.
KNPBquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja 2 rode kaarten, floppenalty en 0-4 voor PSV.
Ik ben weinig succesvol op Tinder (lol)quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dit ook jouw openingszinnen op tinder.nl/darts?
Dat laatste is goed om te horen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weggejaagd door het extreem rechtse klimaat hier.
Maar hij is nog steeds in goede gezondheid.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit geeft puddingbeurt een geheel nieuwe dimensie
OP NAAR GRINDRquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben weinig succesvol op Tinder (lol)
Misschien moet je Bumble proberen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben weinig succesvol op Tinder (lol)
Jij hebt niet zitten opletten in Live Eredivisie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja 2 rode kaarten, floppenalty en 0-4 voor PSV.
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Als je geen seks kan krijgen via Tinder ben je schandalig lelijk.
Jawel, dat was de grap.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt niet zitten opletten in Live Eredivisie.
Dit klopt wel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk. Benieuwd hoeveel darters er overkomen alsof ze een iq van boven de 80 hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij geniet hier ook van Wimmers, geef maar toe.
Of een FOK!ker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je een vermoeden?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Benieuwd hoeveel darters er overkomen alsof ze een iq van boven de 80 hebben.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt ook denken dat José de Sousa uit Japan komt wat überhaupt niet eens meedoet in een quiz over Europa.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die dacht dat Frankrijk Duitsland was
Wel dates gehad?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n datingappdinges gebruikt eigenlijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook denken dat José de Sousa uit Japan komt wat überhaupt niet eens meedoet in een quiz over Europa.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
Maar hij snapte niet dat het een kaart van Europa was, dus dat kon hij niet weten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook denken dat José de Sousa uit Japan komt wat überhaupt niet eens meedoet in een quiz over Europa.
Wat een aanvallenquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
Als je Tinder nodig hebt heb je echt een schandalige kutpersoonlijkheid.
De stellingen vliegen je hier om de oren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
Als je Tinder nodig hebt heb je echt een schandalige kutpersoonlijkheid.
Watquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zelden tot nooit een traditionele 'date' gehad.
"José de Sousa? Wat doet die? Oh, darten. Het klinkt Japans..."quote:
Ik wel een paar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon je shaft uit je broek hangen en kijken wie voor de bouncer gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Was dit echt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"José de Sousa? Wat doet die? Oh, darten. Het klinkt Japans..."
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon je shaft uit je broek hangen en kijken wie voor de bouncer gaat.
Misschien moet je een vrouw uitnodigen voor een broodje kroket, werkt voor Michiel Kramer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee
wellicht zit daar het probleem
Zeer zeker.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon je shaft uit je broek hangen en kijken wie voor de bouncer gaat.
wie zei dit?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"José de Sousa? Wat doet die? Oh, darten. Het klinkt Japans..."
Dat kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zulke dates als wat nu altijd in Pauw voorbij komt?
Ome Gerrie.quote:
Boven de 80?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik zo een blik op de top 32 werp dan denk ik alleen Chisnall.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit.
Maar ze waren meestal wel chill.
Dat is alleen leuk voor de kijker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moeten jullie je opgeven voor First Dates, leuk programma.
Mijn nieuwe favo programma.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chizzy? Jij bent niet goed bij je paaseiquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mani vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, en dat hij daarna nog twijfelde of het toch niet Hongarije was is ook wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij snapte niet dat het een kaart van Europa was, dus dat kon hij niet weten.
Ja en door op de foks over langlaufen te schrijven enzo, standaard allemaal.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hosselt chicks door ze te vragen of ze je zouden knuffelen toch?
quote:
Gelukkig wist hij wel waar Rusland ligt, nadat hij zei dat hij niet weet waar Rusland ligt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, en dat hij daarna nog twijfelde of het toch niet Hongarije was is ook wel begrijpelijk.
nooit gezienquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
En over Zwansspringenquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en door op de foks over langlaufen te schrijven enzo, standaard allemaal.
Een telemark landing in bed oefenenquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en door op de foks over langlaufen te schrijven enzo, standaard allemaal.
Zwansspringen dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een telemark landing in bed oefenen
Nou, dat niet. Ik loog ook niet, door dit artikel heb ik een vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Ik loog ook niet, door dit artikel heb ik een vriendin.
Braziliaanse favelakinderen op langlaufski's
Ik zeg nergens dat het nieuw is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is al jaren op de buis, dus niet heel nieuw. Maar wel een topshow inderdaad.
Ik kan heel slecht tegen ongemakkelijkheid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het is echt leuk. Lichte cringe, dat maakt het leuk.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is al jaren op de buis, dus niet heel nieuw. Maar wel een topshow inderdaad.
Dit is wel leuk, vertrouw ons maarquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen ongemakkelijkheid.
[..]
Braziliaanse favelakinderen op langlaufski'sIs het het lezen waard? Moet ik mijn puddingbuks (FP taalgebruik) in stelling brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker van die opperautisten, daar pas ik wel tussen ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het is echt leuk. Lichte cringe, dat maakt het leuk.
Als je er meisjes mee kan hosselen ga ik ook maar een solliciteren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Opeens heb je het, je wordt frontpage schrijver.
[..]
Braziliaanse favelakinderen op langlaufski'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel aardig om te lezen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het het lezen waard? Moet ik mijn puddingbuks (FP taalgebruik) in stelling brengen?
manager frontpage (lol)quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
RIP Vasionquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ook niet. Niet Tinder tenminste.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Dekker heeft ook wel een redelijke baan toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk overigens dat Max Hopp, Justin Pipe en Jan Dekker een vrij normaal IQ hebben
Pipe is een veredelde tuinmanquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk overigens dat Max Hopp, Justin Pipe en Jan Dekker een vrij normaal IQ hebben
Wel leuk om een act op te voeren in zo'n programma.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel leuk, vertrouw ons maar
Grindrquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Niet Tinder tenminste.
Het lijkt me juist wel leerzaam, want je leert wat je niet moet doen en zo vermijd je zelf zulke situaties.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen ongemakkelijkheid.
Dan hoef je nog niet dom te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pipe is een veredelde tuinman
Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow daar heb ik lang niet meer over nagedacht.
Wat een KUTact was dat.
My online friends call me Pascanus, and not without reason.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zeker van die opperautisten, daar pas ik wel tussen ja.
Hello I'm Remco from Rotterdam in the Netherlands, if you want I can fuck you and you can fuck me.
Maar het gaat gewoon om chemie met iemand hebben en dan gaat het vanzelf en hoef je niks te vermijden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me juist wel leerzaam, want je leert wat je niet moet doen en zo vermijd je zelf zulke situaties.
Engelsen kunnen niet rekenen, Schotten zijn zware drinkers.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk vallen al die Engelsen sowieso af inderdaad.
GAAT HET ALWEER OVER MIJ?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?
~ Vasion Vaison
Insomnia_ vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk vallen al die Engelsen sowieso af inderdaad.
Ajacied422quote:
Joe ken faind mie on Twitter @notoiredomoorquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
My online friends call me Pascanus, and not without reason.
Het idee van dat programma is trouwens dat ze je wel matchen met iemand met dezelfde interesses. Dus jij zou worden gematcht met iemand die van kadden, tekenen en matrassen houdt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk om een act op te voeren in zo'n programma.
Alleen wil dan nooit meer iemand met je daten.
Misschien is De Sousa ook wel heel slim danquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Haruki Muramatsu is denk ik wel slim, want dat is een Japanner.
RIP Hashimoto
en lama'squote:Op zaterdag 15 december 2018 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het idee van dat programma is trouwens dat ze je wel matchen met iemand met dezelfde interesses. Dus jij zou worden gematcht met iemand die van kadden, tekenen en matrassen houdt.
En Disney.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het idee van dat programma is trouwens dat ze je wel matchen met iemand met dezelfde interesses. Dus jij zou worden gematcht met iemand die van kadden, tekenen en matrassen houdt.
Loodgieterquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Mark Webster lijkt me ook niet achterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |