abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183831597
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha, goed omschreven. Maar het is niet alsof die mensen je willen overheersen. Ze zijn je dan ook echt aan het overheersen. Ze geven je commando's en jij moet ze opvolgen, anders zijn ze door hun hulpmethoden heen en wordt je psychologisch gelyncht als de waardeloze afvallige psychisch gestoorde die het zelf maar moet uitzoeken en nooit meer steun verdient door de rest van de mensen

[..]

Maar wat maakt het uit als vreemde mensen je afwijzen/verlaten? En hoe zou je zelf reageren als iemand jou een verkeerd cadeau gaf?
Wat heb jij met al die vragen? Kick je erop, of zoek je makkelijke antwoorden, zodat je er zelf niet over hoeft na te denken?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_183833833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:42 schreef Burner82 het volgende:

Wat heb jij met al die vragen? Kick je erop, of zoek je makkelijke antwoorden, zodat je er zelf niet over hoeft na te denken?
Makkelijk... Ach, als de antwoorden voor jou makkelijk zijn, ja dan zoek ik makkelijke antwoorden. Anders ingewikkelde.
Kun je dat trouwens niet beter aan je psycholoog vragen, die je om deze reden ophemelt? Of stelt zij betere vragen? Zo ja, waarom zijn die dan beter, op inhoud beoordeeld?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_183834050
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Makkelijk... Ach, als de antwoorden voor jou makkelijk zijn, ja dan zoek ik makkelijke antwoorden. Anders ingewikkelde.
Kun je dat trouwens niet beter aan je psycholoog vragen, die je om deze reden ophemelt? Of stelt zij betere vragen? Zo ja, waarom zijn die dan beter, op inhoud beoordeeld?
Je gaat lekker op een beetje kritiek *O*
Ze stelt betere vragen, gerichte vragen, aan 1 persoon gericht.
Jij stelt vragen, aan alles en iedereen dat hier post. En best persoonlijke/gerichte vragen ook.

Ik zal het aan mijn psycholoog vragen, waarom iemand zo doet, maar ik denk dat jij het beter aan de jouwe kunt vragen.
  woensdag 19 december 2018 @ 18:45:57 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183834815
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha, goed omschreven. Maar het is niet alsof die mensen je willen overheersen. Ze zijn je dan ook echt aan het overheersen. Ze geven je commando's en jij moet ze opvolgen, anders zijn ze door hun hulpmethoden heen en wordt je psychologisch gelyncht als de waardeloze afvallige psychisch gestoorde die het zelf maar moet uitzoeken en nooit meer steun verdient door de rest van de mensen

Ja, dat noemen ze dan uitbehandeld zijn. Te makkelijk. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 19 december 2018 @ 18:47:07 #55
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183834841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je hebt zojuist je eigen psycholoog ontmaskert. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_183834922
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je hebt zojuist je eigen psycholoog ontmaskert. ;)
Mwoa, nee... Die stelt geen 5 vragen in 1 zin.
  woensdag 19 december 2018 @ 18:50:23 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183834959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Mwoa, nee... Die stelt geen 5 vragen in 1 zin.
Zeker weten? Ze doet het online verdomt goed. :P
pi_183835180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zeker weten? Ze doet het online verdomt goed. :P
Je kunt er geen antwoord meer op geven _O- Online module heeft nog wel wat IT-werk nodig :P
En ik ken haar, haar manier van denken.

Ik zit momenteel meer met mezelf, dat ik geen date wil, omdat ik niet zeker weet of mijn date het huis verlaat...
  woensdag 19 december 2018 @ 18:59:12 #59
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183835254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je kunt er geen antwoord meer op geven _O- Online module heeft nog wel wat IT-werk nodig :P
En ik ken haar, haar manier van denken.

Ik zit momenteel meer met mezelf, dat ik geen date wil, omdat ik niet zeker weet of mijn date het huis verlaat...
Waarom zou je date je huis niet verlaten?
pi_183835296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Waarom zou je date je huis niet verlaten?
Dat, vertel ik wel bij de FPP....
  woensdag 19 december 2018 @ 19:04:01 #61
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183835429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat, vertel ik wel bij de FPP....
Ja zeg. Nu maak je het wel heel erg spannend.
pi_183838512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:16 schreef Burner82 het volgende:

Je gaat lekker op een beetje kritiek *O*
Ze stelt betere vragen, gerichte vragen, aan 1 persoon gericht.
Jij stelt vragen, aan alles en iedereen dat hier post. En best persoonlijke/gerichte vragen ook.

Ik zal het aan mijn psycholoog vragen, waarom iemand zo doet, maar ik denk dat jij het beter aan de jouwe kunt vragen.
Jij krijgt niet eens kritiek, en daar ga je ook al lekker op.
Beter is een nogal vage term, maar kennelijk ga ik geen specifieker antwoord krijgen.
Ik stelde een vraag aan jou naar aanleiding van je post, persoonlijker kun je het niet hebben lijkt mij. Als het criterium van persoonlijk is dat ik aan niemand anders vragen mag stellen en je psycholoog dat wel is, dan heb je wel mazzel met je eigen prive psycholoog of doet je psycholoog het niet zo goed dat ze naast jou geen clienten heeft.
Bedankt voor de navraag, wil je het dan ook even hier posten als ze antwoord heefr gegeven? Ben ook wel benieuwd.
Maar sorry, ik denk dat het is omdat ik niet begrijp waarom het voor mensen op dit forum altijd teveel gevraagd is om te antwoorden op mijn vragen. Er zit misschien een limiet aan, maar je psycholoog betaal je hiervoor, ik snap dat niet. Ik wil letterlijk gewoon wetwn waarom psychologen zp goed zijn qua

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-12-2018 20:32:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_183838600
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij krijgt niet eens kritiek, en daar ga je ook al lekker op.
Beter is een nogal vage term, maar kennelijk ga ik geen specifieker antwoord krijgen.
Ik stelde een vraag aan jou naar aanleiding van je post, persoonlijker kun je het niet hebben lijkt mij. Als het criterium van persoonlijk is dat ik aan niemand anders vragen mag stellen en je psycholoog dat wel is, dan heb je wel mazzel met je eigen prive psycholoog of doet je psycholoog het niet zo goed dat ze naast jou geen clienten heeft.
Bedankt voor de navraag, wil je het dan ook even hier posten als ze antwoord heefr gegeven? Ben ook wel benieuwd.
Laat maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Burner82 op 20-12-2018 04:21:17 ]
  woensdag 19 december 2018 @ 21:00:09 #64
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183839844
quote:
Maar wat maakt het uit als vreemde mensen je afwijzen/verlaten? En hoe zou je zelf reageren als iemand jou een verkeerd cadeau gaf?
Als ik een cadeau krijg dat ik niet leuk vind ben ik zwaar teleurgesteld omdat iemand niet de moeite heeft genomen om na te gaan (of gewoon te vragen) wat ik leuk vind. En ja, dan gooi ik het ook gewoon weg. En ik word er ongelukkig van als ik denk dat mensen mij niet aardig (meer) vinden. Waarom? Omdat ik borderline heb. En dat is wederom het gevolg van opgroeien in een omgeving waar al mijn angsten wél gewoon dagelijkse werkelijkheid waren.

Ik vind trouwens ook wel dat je veel vragen stelt en ik begrijp niet helemaal waarom, omdat je vaak op het antwoord reageert met weer een nieuwe vraag. Wat doe je met de info?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lurf op 19-12-2018 21:38:10 ]
Never explain, never apologize.
pi_183848657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:00 schreef Lurf het volgende:

Als ik een cadeau krijg dat ik niet leuk vind ben ik zwaar teleurgesteld omdat iemand niet de moeite heeft genomen om na te gaan (of gewoon te vragen) wat ik leuk vind. En ja, dan gooi ik het ook gewoon weg. En ik word er ongelukkig van als ik denk dat mensen mij niet aardig (meer) vinden. Waarom? Omdat ik borderline heb. En dat is wederom het gevolg van opgroeien in een omgeving waar al mijn angsten wél gewoon dagelijkse werkelijkheid waren.

Ik vind trouwens ook wel dat je veel vragen stelt en ik begrijp niet helemaal waarom, omdat je vaak op het antwoord reageert met weer een nieuwe vraag. Wat doe je met de info?
Dus voor jou zou het einde vriendschap zijn na een slecht cadeau. Voor mij niet. Ik zou zelf allang blij zijn dat iemand de moeite nam een cadeau voor mij uit te zoeken. Daar zou ik diegene dankbaar voor zijn en het cadeau zelf zou me veel minder kunnen schelen, tenzij het zo'n raar cadeau is dat het een belediging lijkt of schaamte opwekt. Ik zou bijv boos zijn als iemand mij een sekstoy of zo gaf, maar ik neem aan dat jouw cadeau niet zoiets was of wel. Overigens heb ik anderen vanwege kortsluiting in mijn hoofd wel een keer zoiets cadeau gedaan en ze hebben het er nog wel in negatieve zin over wat mij kwetst omdat ik er spijt van heb, maar ze hebben me niet gedumpt. Ik heb er geen cijfers van maar ik denk voor veel mensen het niet zoveel uitmaakt wat voor cadeau ze krijgen als jou. Misschien heb je hier iets aan http://socialpsychonline.com/2015/12/psychology-of-gift-giving/

Ik stel vragen omdat ik nieuwsgierig ben en ik reageer daarop met andere vragen omdat ik zelden het idee heb dat mensen volledig zijn in hun antwoord. Als je dan een verdere persoonlijke beweegreden wilt, ik ben nog op dit forum om een antwoord te krijgen waarom de psychologische werkwijze zo wordt opgehemeld als wordt gedaan en waarom geen andere methode om psychische problemen te bestrijden zoveel maatschappelijk draagvlak heeft. Psychologen willen met vragen tot de kern komen, omdat ze kennelijk denken dat er een logische kern van ieder probleem bestaat in iemands hoofd die alleen nog maar ontdekt hoeft te worden via vragen en daarna gemakkelijk opgelost of geaccepteerd kan worden. Of dat zo is betwijfel ik, maar omdat ik het ook nog niet voor 100% uitsluit stel ik meer vragen. Maar ik zal er bij jou dan ook mee kappen.
Van jou kan ik het iets meer accepteren van Burner82 dat je dat niet kunt hebben omdat jij zelf ook niet geloofd in psychologen dus komt het op mij wel consequent over en niet alsof ik weer de uitzondering ben van wie mensen niets kunnen verdragen maar van anderen die ongeveer hetzelfde doen wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 20-12-2018 07:47:08 ]
  donderdag 20 december 2018 @ 09:48:17 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183850151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:00 schreef Lurf het volgende:

[..]

Ik kan vaak wel lachen om verkeerde cadeaus. Mijn broer gaf mij ooit een Batman mok terwijl ik niets heb met Batman. Ik drink er iedere dag uit. :P
  donderdag 20 december 2018 @ 09:49:49 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183850167
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 06:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ik stel vragen omdat ik nieuwsgierig ben en ik reageer daarop met andere vragen omdat ik zelden het idee heb dat mensen volledig zijn in hun antwoord. Als je dan een verdere persoonlijke beweegreden wilt, ik ben nog op dit forum om een antwoord te krijgen waarom de psychologische werkwijze zo wordt opgehemeld als wordt gedaan en waarom geen andere methode om psychische problemen te bestrijden zoveel maatschappelijk draagvlak heeft. Psychologen willen met vragen tot de kern komen, omdat ze kennelijk denken dat er een logische kern van ieder probleem bestaat in iemands hoofd die alleen nog maar ontdekt hoeft te worden via vragen en daarna gemakkelijk opgelost of geaccepteerd kan worden. Of dat zo is betwijfel ik, maar omdat ik het ook nog niet voor 100% uitsluit stel ik meer vragen. Maar ik zal er bij jou dan ook mee kappen.
Van jou kan ik het iets meer accepteren van Burner82 dat je dat niet kunt hebben omdat jij zelf ook niet geloofd in psychologen dus komt het op mij wel consequent over en niet alsof ik weer de uitzondering ben van wie mensen niets kunnen verdragen maar van anderen die ongeveer hetzelfde doen wel.
Ik vind het wel leuk dat je door blijft vragen. Zo zie je nog eens de mens achter de username.
  donderdag 20 december 2018 @ 09:56:21 #68
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183850250
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 06:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Het was niet bedoeld als terechtwijzing. Ik ben oprecht geïnteresseerd in je beweegredenen en je vraag gewoon heel veel :). Wat mij betreft kun je daar mee doorgaan, ik voel me daar niet door aangevallen. Hooguit wat overvraagd soms.

Het is trouwens niet dat ik niet "geloof" in psychologie. Ik ben zelf juist heel analytisch en gefascineerd door de manier waarop het brein werkt. En ik denk (daardoor) ook dat neurochemie veel belangrijker is dan veel professionals nu nog denken.

Maar ik ben wel een kritische zorgconsument en ik zit bij de ggz met een duidelijk idee wat ik kom halen, niet met een onderwerpende houding. En ik heb gemerkt dat niet alle psychologen daar goed tegen kunnen. Vooral de meer zorgzame/helpende types hebben daar moeite mee. Wat ik zoek is niet meer en niet minder dan iemand die slim genoeg is en de expertise heeft om mij te helpen om mijn eigen denkprocessen te structureren en te veranderen, omdat ik dat niet alleen kan. Eigenlijk een goed opgeleide en voldoende empathische coach dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lurf op 20-12-2018 10:11:59 ]
  donderdag 20 december 2018 @ 10:10:33 #69
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183850412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik kan vaak wel lachen om verkeerde cadeaus. Mijn broer gaf mij ooit een Batman mok terwijl ik niets heb met Batman. Ik drink er iedere dag uit. :P
Het meest foute cadeau wat ik ooit heb gekregen was een pakje condooms van een vriendin die dacht dat ik alleen op mannen viel. Dat was wel ongemakkelijk. Dat ik verder wat moeite heb met cadeau's komt hoofdzakelijk omdat het vroeger werd ingezet als substituut voor aandacht en genegenheid. Daarnaast kreeg ik zelden dingen die ik zelf leuk vond, maar vooral dingen die de gevers graag zelf wilden hebben. En ik had/heb nogal een afwijkende smaak van mijn toenmalige omgeving.
pi_183855637
quote:

[..]
lang verhaal
Je mag best vragen stellen en doorvragen, maar je doet het met 1 reden. Je wilt de "traditionele" psychologie onderuit halen. En dat vind ik een beetje jammer, want dat kan goed werk doen. Kan het beter, natuurlijk. Maar alleen vragen stellen om er het negatieve uit te halen en uit te vergroten, ben ik het gewoon niet mee eens.
En dan kan ik wel eens een beetje steigeren.
pi_183858201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:

Ik vind het wel leuk dat je door blijft vragen. Zo zie je nog eens de mens achter de username.
Dank je, ik ben blij dat je mijn manier van posten wel leuk vindt.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:56 schreef Lurf het volgende:

Het was niet bedoeld als terechtwijzing. Ik ben oprecht geïnteresseerd in je beweegredenen en je vraag gewoon heel veel :). Wat mij betreft kun je daar mee doorgaan, ik voel me daar niet door aangevallen. Hooguit wat overvraagd soms.

Het is trouwens niet dat ik niet "geloof" in psychologie. Ik ben zelf juist heel analytisch en gefascineerd door de manier waarop het brein werkt. En ik denk (daardoor) ook dat neurochemie veel belangrijker is dan veel professionals nu nog denken.

Maar ik ben wel een kritische zorgconsument en ik zit bij de ggz met een duidelijk idee wat ik kom halen, niet met een onderwerpende houding. En ik heb gemerkt dat niet alle psychologen daar goed tegen kunnen. Vooral de meer zorgzame/helpende types hebben daar moeite mee. Wat ik zoek is niet meer en niet minder dan iemand die slim genoeg is en de expertise heeft om mij te helpen om mijn eigen denkprocessen te structureren en te veranderen, omdat ik dat niet alleen kan. Eigenlijk een goed opgeleide en voldoende empathische coach dus.
Oh oke, gelukkig. Ik ben blij met je interesse. En ook heel blij dat je het eens bent van hoe ik aankijk tegen neurochemie. Misschien idealiseer ik het teveel. Maar het is gewoon waar ik in geloof, dat afwijkingen in het lichaam de echte oorzaak is van psychische problemen. Of iig voor een groot deel.
Op welke manier wil je dan door psychologen op een coaching manier uitgelegd worden hoe het brein werkt? Wil je opdrachten of achtergrondinformatie van ze of zo? En heb je dat tot nu toe nog niet gekregen?
Ik vind het een aparte tegenstelling die je schrijft; dat empathische/helpende types niet akkoord gaan met je kritische houding maar onderwerping eisen. Juist als ze empathischer zijn dan de gemiddelde mens, zou je verwachten dat ze de kritische houding herkennen en ook daarmee meeleven en als je iemand wilt helpen dan vraag je ook wat diegene zelf wil en domineren is voor de meeste mensen niet een helpende instelling lijkt mij. Kun je dat toelichten?
  donderdag 20 december 2018 @ 19:06:55 #72
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183860085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef Lurf het volgende:

[..]

Het meest foute cadeau wat ik ooit heb gekregen was een pakje condooms van een vriendin die dacht dat ik alleen op mannen viel. Dat was wel ongemakkelijk. Dat ik verder wat moeite heb met cadeau's komt hoofdzakelijk omdat het vroeger werd ingezet als substituut voor aandacht en genegenheid. Daarnaast kreeg ik zelden dingen die ik zelf leuk vond, maar vooral dingen die de gevers graag zelf wilden hebben. En ik had/heb nogal een afwijkende smaak van mijn toenmalige omgeving.
Vreemd cadeau om van een vriendin te krijgen, whehe. Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. De meeste cadeaus zijn toch stom en nutteloos of mensen moeten even grappig doen door je iets te geven waar niemand om heeft gevraagd, Ze kennen je inderdaad niet en daar kan ik mij ook kwaad om maken. Wat noem jij een afwijkende smaak?
  donderdag 20 december 2018 @ 19:07:57 #73
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183860101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dank je, ik ben blij dat je mijn manier van posten wel leuk vindt.

Geen probleem, al mag je ook weleens wat over jezelf vertellen hoor. :P
  donderdag 20 december 2018 @ 22:57:49 #74
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183865733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
Vreemd cadeau om van een vriendin te krijgen, whehe. Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. De meeste cadeaus zijn toch stom en nutteloos of mensen moeten even grappig doen door je iets te geven waar niemand om heeft gevraagd, Ze kennen je inderdaad niet en daar kan ik mij ook kwaad om maken. Wat noem jij een afwijkende smaak?
Tsja, het is al meer dan twintig jaar geleden, maar de boodschap erachter begrijp ik nog steeds niet. "Go fuck yourself" misschien? Ze was in elk geval bloedmooi maar ook een beetje vreemd. Beetje borderline typje wel, misschien was dat het ;).

Met een afwijkende smaak bedoel ik dat ik hou van lezen en van klassieke muziek, maar boeken en cd's waren niet het soort cadeautjes dat je kreeg. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet meer herinneren dat mijn verjaardag na de basisschool nog gevierd werd. Wel dat mijn ouders hem herhaaldelijk zijn vergeten.
  donderdag 20 december 2018 @ 23:11:49 #75
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183866042
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oh oke, gelukkig. Ik ben blij met je interesse. En ook heel blij dat je het eens bent van hoe ik aankijk tegen neurochemie. Misschien idealiseer ik het teveel. Maar het is gewoon waar ik in geloof, dat afwijkingen in het lichaam de echte oorzaak is van psychische problemen. Of iig voor een groot deel.
Op welke manier wil je dan door psychologen op een coaching manier uitgelegd worden hoe het brein werkt? Wil je opdrachten of achtergrondinformatie van ze of zo? En heb je dat tot nu toe nog niet gekregen?
Ik vind het een aparte tegenstelling die je schrijft; dat empathische/helpende types niet akkoord gaan met je kritische houding maar onderwerping eisen. Juist als ze empathischer zijn dan de gemiddelde mens, zou je verwachten dat ze de kritische houding herkennen en ook daarmee meeleven en als je iemand wilt helpen dan vraag je ook wat diegene zelf wil en domineren is voor de meeste mensen niet een helpende instelling lijkt mij. Kun je dat toelichten?
Misschien maak ik het te complex. Ik wil gewoon een psycholoog die mij kan helpen met informatie en inzichten die ik zelf niet heb omdat ik geen psycholoog ben, die me uitdaagt en met wie ik op gelijkwaardig intellectueel niveau van gedachten kan wisselen. Wat ik niet wil is iemand die mij vertelt hoe ik mijn problemen moet aanpakken, die mij onderschat en die denkt dat ik hulpeloos ben. Ik heb wat problemen met autonomie dus dat is wel een dingetje; hulp ervaar ik al snel als overheersing, dus ik heb liever als behandelaars wat afstand houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')