SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand mijn mini-baby gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff. Gelukkig laatste week werken voor mn verlof. Ben er echt aan toe. U. is weer vergeten hoe hij ‘s nachts moet slapen.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je zelf om half 7 in de ochtend aan het fokken bentquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:10 schreef Aure het volgende:
Ach misschien krijg je wel een baby a la sacredan moet je je baby zelf wakker maken
![]()
Stuur het recept voor zo'n kind even door, misschien durf ik dan ooit nog wel aan een tweede te beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Al die ingepakte baby's!liefff.
[..]
Dat je zelf om half 7 in de ochtend aan het fokken bentomdat je niet meer kan slapen en te uitgerust door het leven gaat.
Jij geniet er wel van om het in te wrijven hequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Al die ingepakte baby's!liefff.
[..]
Dat je zelf om half 7 in de ochtend aan het fokken bentomdat je niet meer kan slapen en te uitgerust door het leven gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriendin van mij heeft net lunch gebracht en elke keer als ie even wakker is haal ik snel wat te drinkenVerder is Jip voor een koortsige baby best okay. Als hij wakker is kunnen er zelfs lachjes vanaf en hij kan zichzelf wel 10 minuten entertainen zonder op mij te plakken, kan ik in ieder geval ook gewoon naar de wc
. Oh en hij drinkt heel veel dus dat is ook wel fijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 18-12-2018 14:07:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rozijneneter van FleurHet lijkt me heerlijk als ze rechtop kunnen zitten.
Exode, wat kijkt ze super hyper blijEn als ik dat zo zie zie vind ik het wel een beetje jammer dat ik geen meisje heb, die hebben veel leukere kleren....
Wat heeft Ollie een hip retro pakje aan! Ik ben benieuwd of er in comfort voor die kleintjes verschil in zit.
Goed om te horen dat de wendag zo prettig ging Priem! Dat geeft meteen een hoop vertrouwen.
Wat een schitterende foto's Peace! Toch wel tevreden met de "gedwongen" fotograaf denk ik? Hier toch wel spijt dat wij geen geboortefotograaf hebben genomen als ik dit zo zie.
Bikkel heeft mijn verkoudheid over genomen helaas maar slaapt wel redelijk veel / goed. Wel max 3 uurtjes maar dat is prima.
Wij hebben bij de geboorte van een kennis een stek gekregen van een eik. Dat noemen ze dan een geboorteboom en met een hele omschrijving erbij van "geplant in 2017 en ontkiemd in 2018 en dat Bikkel maar mag opgroeien als grote, sterke eik bla bla bla" Voor mij het aller mooiste en dierbaarste cadeau wat we hebben gehad ook met wat er allemaal is gebeurd voorafgaande aan het ontstaan van Bikkel. Hij stond nog in een pot en we waren nog aan het kijken voor een mooi plekje omdat het best een grote boom zou gaan worden. Helaas in verleden tijd. Mijn schoonvader dacht dat het onkruid was en heeft gisteren het stekje uit de pot getrokken en weg gegooid. Ik ben al de hele dag helemaal over de zeik en aan het janken. Laten we het maar houden op een combinatie van hormonen, de griep en schildklierproblemen. En de beste man heeft alleen maar willen helpen dus boos kan ik ook niet worden. Maar man o man, wat is het kut.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 18-12-2018 23:12:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds een paar dagen hier (vermoedelijk) tandjesleed. Meneer is zeer aanhankelijk, kwijlt ineens heel erg veel en lijkt ook pijn te hebben. Hij wil overal op bijten. We zien het nog niet echt aan z'n tandvlees, maar de symptomen lijken er wel te zijn.
Donderdagochtend wenochtend op het kdv, daar mag hij vanaf januari elke week een dag heen. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe het gaat en kijk stiekem uit naar aanstaande donderdag even een ochtendje "vrij"![]()
24 uur verdeeld over afwisselend 4 en 5 dagen. Hetzelfde als ik hiervoor ook al werkte.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:48 schreef VKV het volgende:
Luna, gaat hard ineens hè? Hoeveel dagen ga je straks werken?
Sorry, ik zal niet meer zeggen dat ik sinds week 2 geen gebroken nacht heb gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij geniet er wel van om het in te wrijven he![]()
Begint op te vallen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef BellaaElisa het volgende:
‘Geef kinderen onder de zes vooral géén rijstwafels’
https://www.ad.nl/koken-e(...)ijstwafels~a019cccf/
Had het al eerder gelezen en boodschap is vooral niet tè veel rijstproducten te geven. Dus enige nuance wel nodig mbt de kop van het tuk.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef Schanu het volgende:
[..]En ik mijn peuter steeds heel - dacht - ik verantwoord rijstwafel geven
Daar zijn de meningen ook over verdeeld zoals verder in het artikel.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:05 schreef elliebell het volgende:
[..]
Had het al eerder gelezen en boodschap is vooral niet tè veel rijstproducten te geven. Dus enige nuance wel nodig mbt de kop van het tuk.
quote:,Kinderen mogen op zijn tijd best rijst eten, maar vooral niet te veel’’, concludeert de Belgische gezondheidsraad. ,,Zeker onder de 6 jaar moet opgepast worden.” De Zweedse gezondheidsraad is stelliger. De raad adviseert om kinderen onder de 6 jaar helemaal geen rijstwafels te geven, en op te passen met andere rijstproducten. ‘Rijstwafels bevatten bijna geen belangrijke voedingstoffen en zitten vaak vol zout. Kinderen ouder dan 6 kunnen wel af en toe rijstwafels eten, maar wel afhankelijk van hoeveel rijst ze verder binnenkrijgen’, zo staat te lezen in het Zweedse rapport.
Ik denk dat een hele boel ouders het niet weten, aangezien het alleen in Zweden bekend was. Nu België het onder de loep heeft genomen komt het pas ook bij de Nederlandse voedselautoriteiten terecht denk ik, zoals nu het geval is.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:39 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehoord over de schadelijke stoffen in rijst en ik leef toch niet onder een steen. Bizar. Dank voor het delen.
Tegen mij is 3 dagen verteld maar indien je je zorgen maakt altijd bellen! Sterktequote:Op woensdag 19 december 2018 21:05 schreef Aure het volgende:
Sauna, lekker hoor exode! Hoe gaat het met Juul?
Jip zijn temp is wel weer flink gestegen 39.6 nu. Hoeveel dagen mogen baby's van 6 maanden koorts hebben? Oftewel wanneer moet ik even met de huisarts bellen? Hij slaapt bijna alleen maar, drinkt wel gewoon en heeft ook natte luiers. Verder komt er een liter snot uit zn neus dus ik gok dat die koorts met verkoudheid te maken heeft.
Wij belden altijd als het 3 dagen duurde en niet minder werd. Conform advies van de huisarts. Je wil er niet te laat mee zijn. En alleen snot krijg je volgens mij geen koorts van.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:05 schreef Aure het volgende:
Sauna, lekker hoor exode! Hoe gaat het met Juul?
Jip zijn temp is wel weer flink gestegen 39.6 nu. Hoeveel dagen mogen baby's van 6 maanden koorts hebben? Oftewel wanneer moet ik even met de huisarts bellen? Hij slaapt bijna alleen maar, drinkt wel gewoon en heeft ook natte luiers. Verder komt er een liter snot uit zn neus dus ik gok dat die koorts met verkoudheid te maken heeft.
Snot krijg je van een verkoudheid en kleine kinderen kunnen zeker wel koorts krijgen daarbij. Dus dat is echt niet gek.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Wij belden altijd als het 3 dagen duurde en niet minder werd. Conform advies van de huisarts. Je wil er niet te laat mee zijn. En alleen snot krijg je volgens mij geen koorts van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat laatste. Zo ontzettend waar. Dat is hier ook. Twix vraagt veel aandacht, speelt liever niet alleen, vindt alles ‘samen is gezellig mama’. Mars is de goedzak, vermaakt zich uren op de grond met alles en niks.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Gefeliciteerd Venco!![]()
Loj, toevallig hadden we het gisteravond over wellicht nog een kindje erbij, mocht dat lukken. Eigenlijk hebben we de knoop al doorgehakt, maar gisteren was mijn oudste niet in een beste bui en vond ik het best pittig, twee kinderen. Hoe moet dat dan met nog eentje erbij? Aan de andere kant, peuterbuien houden op (toch? Ja toch?), dus wat dat betreft...
Wat Exode aangeeft ben ik het wel mee eens. De doorslaapnachten zijn op een hand te tellen, maar ik weet dat dat vanzelf beter wordt. Ook met krampjes was ik niet zo wanhopig als bij mijn oudste. Ik zit er echt wel relaxter in. Het enige wat ik jammer vind, is dat M echt minder de volle aandacht krijgt dan T. T eist het echt op en M is zo ontzettend tevreden.
Wacht even, kleuterbuien? Ik ging er vanuit dat we over 9 maanden klaar waren met buienquote:Op donderdag 20 december 2018 10:35 schreef Loj het volgende:
Peuterbuien houden op en er komen kleuterbuien voor terug
Maar de liefde die je ervoor terug krijgt, het is het waard. Ik heb nog geen seconde spijt gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |