Ik word van alles genoemd....quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,we noemen jou ook geen Hufi. Klinkt toch anders.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja die Pisha had je ook niet willen zijn hoor.
Haha, ik speel Vampire the masquerade en Pisha is een vampier die niet alleen bloed moet drinken maar ook kilo's mensenvlees moet eten om in leven te blijven.quote:
Klinkt als een leuk spel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, ik speel Vampire the masquerade en Pisha is een vampier die niet alleen bloed moet drinken maar ook kilo's mensenvlees moet eten om in leven te blijven.
[ afbeelding ]
Kilo’s nog welquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, ik speel Vampire the masquerade en Pisha is een vampier die niet alleen bloed moet drinken maar ook kilo's mensenvlees moet eten om in leven te blijven.
[ afbeelding ]
Het is al een oud spel, wel heel goed. Gebaseerd op een tabletop spel ala Dungeons en Dragons.quote:
mag Prish de US wel terug in??quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha nee zelfs door de andere vampieren word ze als monster beschouwd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kilo’s nog welUhm. Nee doe maar niet
quote:
quote:
Waar moet je die halen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Maandag kan ik m’n verblijfsvergunning halen dus ik mag Nederland in elk geval wel weer in
Bij de IND in Den Bosch.quote:
Ja wel gek idd..quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de IND in Den Bosch.
Ben benieuwd of m’n telefoon weer op zwart gaat zoals de vorige keer.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij spelen jij en Soul onder 1 of 2 hoedjes
Ja, zo lezen ze 'm uit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de IND in Den Bosch.
Ben benieuwd of m’n telefoon weer op zwart gaat zoals de vorige keer.
Ja vastquote:
Alsof ze je eerlijk antwoord gaan geven. Ik vertrouw niemandquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:03 schreef chufi het volgende:
Vraag het anders gewoon ff aan de gast die je te woord staat
Het tegendeel lijkt me wel gebleken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij spelen jij en Soul onder 1 of 2 hoedjes
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Maandag kan ik m’n verblijfsvergunning halen dus ik mag Nederland in elk geval wel weer in
Wist je dat niet? Tuurlijk lezen ze die uit. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Vond het gewoon erg vreemd. Als dat nu niet gebeurd was t gewoon toeval. Als t wel gebeurt....dan is dat toch eigenaardig zeg maar
Ja das de vraag... woensdag verder onderzoek en begin januari ff bellen.. kijken hoe verderquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaan ze er iets aan doen dan?
ah... oké!quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de vraag... woensdag verder onderzoek en begin januari ff bellen.. kijken hoe verder
Maar goed dat ze je hier niet volgen ...quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alsof ze je eerlijk antwoord gaan geven. Ik vertrouw niemand
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tweede keer gaat het uitlezen vast sneller, de meeste gegevens hebben ze al.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het tegendeel lijkt me wel gebleken.
Ach maakt het uit..quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt, sorry.
We gaan t zienquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tweede keer gaat het uitlezen vast sneller, de meeste gegevens hebben ze al.
Echt waar hoor. Asieladvocaten gebruiken voor hun werk bijna allemaal een oude telefoon, Nokia of zo, zonder internet.quote:
Nou, het is alweer een tijdje geleden dat ze er was, hè?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat gaat nu zo snel, dat zie je niet eens.
De technologie gaat zo snel dat ze dat wel op kunnen vangen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het is alweer een tijdje geleden dat ze er was, hè?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De technologie gaat zo snel dat ze dat wel op kunnen vangen.
Op de valreep voor elkaar. M’n oude is al verlopen. Denk dat ik dan straks een probleempje had gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het is alweer een tijdje geleden dat ze er was, hè?
Meeste komt uit Israëlquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De technologie gaat zo snel dat ze dat wel op kunnen vangen.
Je wint. Ik heb twee. Da's al minstens 1 teveel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mij zouden ze niet pakken ik heb 3 telefoons
Drie? Ik heb n oude iPhone die ik als iPod gebruik. En deze. Oh en die van m’n moeder. Die is wel redelijk simpel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan kan je een foto maken van jezelf terwijl je een foto aan het maken bent van jezelf terwijl je een selfie neemt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook 3 dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drie? Ik heb n oude iPhone die ik als iPod gebruik. En deze. Oh en die van m’n moeder. Die is wel redelijk simpel.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kan je een foto maken van jezelf terwijl je een foto aan het maken bent van jezelf terwijl je een selfie neemt.
Jaquote:
Je zou kunnen overwegen te gaan posten in BNW.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de poort naar een andere dimensie.
Dan heeft Tilly geen telefoon, die belt er nooit mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jamaar eentje die ik als telefoon gebruik.
Nee, ik ben doodsbang voor mensen die mij begrijpen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen te gaan posten in BNW.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft Tilly geen telefoon, die belt er nooit mee.
Goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben doodsbang voor mensen die mij begrijpen.
Nee die doet alles ermee behalve bellenquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft Tilly geen telefoon, die belt er nooit mee.
Privé bel ik ook niet zo gek veel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Mensen bellen wel steeds minder
Oh, dan zit je hier wel goed ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zilverkapje mischien ter beschermingquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor alleen met officiële dingen, en met vaste telefoon al helemaal niet haast, alleen mijn moeder belt vast nogquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Privé bel ik ook niet zo gek veel eerlijk gezegd.
Ik ook niet. Nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit is mijn safe haven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, dan zit je hier wel goed ja.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, dan zit je hier wel goed ja.
Je neemt ook nooit op.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aansluiting voor vaste telefoon maar er hangt geen toestel aan. Bedenk me net dat ik het nummer niet eens meer uit mijn hoofd weetquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor alleen met officiële dingen, en met vaste telefoon al helemaal niet haast, alleen mijn moeder belt vast nog
Ik DM je wel even.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aansluiting voor vaste telefoon maar er hangt geen toestel aan. Bedenk me net dat ik het nummer niet eens meer uit mijn hoofd weet
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aansluiting voor vaste telefoon maar er hangt geen toestel aan. Bedenk me net dat ik het nummer niet eens meer uit mijn hoofd weet
Dat zou zelfs niet vreemd zijn als er wél een toestel aan zou hangen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo vreemd dat je nooit in gesprek was.
Ja, uiteindelijk geven de mensen op.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zou zelfs niet vreemd zijn als er wél een toestel aan zou hangen.
Hier ook blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk geven de mensen op.
Zal wel een lekker wijf zijn dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn allemaal Lotus gaan groeten.
Mwah, Ghostbuster is niet heel kritisch, denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zal wel een lekker wijf zijn dan.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, Ghostbuster is niet heel kritisch, denk ik.
Ja wat doen we hier?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
Eej wij mogen niet met volle mond praten eej .... @bitterballen
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, Ghostbuster is niet heel kritisch, denk ik.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze maar naast je woont, toch?
Welkomquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
Eej wij mogen niet met volle mond praten eej .... @bitterballen
Welk vrouwencafé? Heb ik weer wat gemist?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen kuth in dat vrouwencafé te beleven zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |