Dat is bruto toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoeveel uur gaan je kinderen, dan?
U. gaat 3 dagen van 7:30 tot 17:15 en we betalen zo’n ¤1000,- per maand.

Ik sta hier echt versteld van. Wij betalen nog steeds meer dan de helft uit eigen zak.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:34 schreef Tink89 het volgende:
Hier twee dagen van tien uur opvang voor net iets meer dan 700 euro per maand bruto. Netto blijft daar 120 euro van over ofzo.

Dus nu betalen we minder dan de helft
 Dus nu betalen we minder dan de helft  

Wij hebben ook 2 dagen van 11 uren. Bruto 765 en netto 250 ongeveer.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:34 schreef Tink89 het volgende:
Hier twee dagen van tien uur opvang voor net iets meer dan 700 euro per maand bruto. Netto blijft daar 120 euro van over ofzo.

Klopt je berekening wel? Of neem je meer opvang af dan je werkt?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik sta hier echt versteld van. Wij betalen nog steeds meer dan de helft uit eigen zak.

oké prima doen we
 oké prima doen we   

Hebben jullie danquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik sta hier echt versteld van. Wij betalen nog steeds meer dan de helft uit eigen zak.

Bruto: schrikken!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog maar even niet gekeken wat we straks kwijt zijn als de tweeling ook naar de opvang gaat.
:’)

Ja, hier ook zoiets (zelfde uren, bruto ~ 1100 waarvan we ~ 800 terugkrijgen).quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:11 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier (de mogelijkheid tot) 3 dagen per week van 07:30-18:30.
Bruto kosten ~ 1200 euro per maand.
Netto kosten ~ 400 euro per maand.

Maar gezien jouw huis en verbouwing verdien je daar ook wel naarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ik betaal ook meer dan de helft zelf zie ik nu
Maar oké, wij hebben er 2 op de opvang. Waarbij we de hoogste korting op het goedkoopste kind krijgen

Dat dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar gezien jouw huis en verbouwing verdien je daar ook wel naar
 Zo veel verdienen wij samen ook niet. Ik heb niet het idee dat we ergens een fout maken, we moeten - als het goed is - zelfs een flink bedrag terug betalen over 2018. (Beginnersfoutje).
  Zo veel verdienen wij samen ook niet. Ik heb niet het idee dat we ergens een fout maken, we moeten - als het goed is - zelfs een flink bedrag terug betalen over 2018. (Beginnersfoutje).  

Zie deze tabel voor het percentage dat je krijgt op basis van je inkomen:quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat dus.Zo veel verdienen wij samen ook niet. Ik heb niet het idee dat we ergens een fout maken, we moeten - als het goed is - zelfs een flink bedrag terug betalen over 2018. (Beginnersfoutje).
En nee, we zitten niet aan de max. uren en het is ook niet een bijzonder hoog uurtarief..

Ik klaag er ook niet over hoor. Ik dacht alleen dat de verhouding anders was, maar helemaal prima.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar gezien jouw huis en verbouwing verdien je daar ook wel naar
 voordat er hier rare ideeën ontstaan
 voordat er hier rare ideeën ontstaan  Onze totale hypotheek is ook niet zo hoog als wellicht wordt gedacht
 Onze totale hypotheek is ook niet zo hoog als wellicht wordt gedacht  

Yep wij ook. Wij betalen dan ook meer dan de helft van het totaal zelf. Maar twee bso middagen is echt peanuts tov de kdv kosten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:55 schreef watmoetikkiezen het volgende:
wij betalen voor de bso ook méér dan 1,00 per uur meer dan de maximale uurprijs..

Nummer 1 gaan we afbouwen nu, maar dan blijven er 4 kinderen op de opvang en nummer 1 ook nog wel een aantal uur.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:16 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Bruto: schrikken!
Maar netto is meer dan één kind niet eens heel verkeerd, tweede kind is goedkoper, dus kijkend naar het totaal ben je procentueel voordeliger uit per kind.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |