Done.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef TehRocks het volgende:
De Jong 14
Lozano 10
Bergwijn 7
Pereiro 7
Malen 4
Guti 3
Dumfries 2
Viergever 2
Hendrix 1
Rigo 1
Topscorers ED voor in de OP
Ik had vorig jaar ook wat twijfels over het (vroeg) laten vertrekken van talent. Toch lijkt de staf daar wel een goed oog voor te hebben. Wie is er vroeg vertrokken en uitgegroeid tot een topper?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef TehRocks het volgende:
Jammer dat Lundqvist weg mag, gaan we misschien nog wel spijt van krijgen.
Oh dat zijn er inderdaad heel weinig tot geen. Vind het vooral jammer in dit specifieke geval want die laat bij Jong al zo lang zo veel mooi dingen zien, die had echt verhuurd moeten worden dit jaar (zullen ze niet gedaan hebben omdat de staf toch niks in hem zag).quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook wat twijfels over het (vroeg) laten vertrekken van talent. Toch lijkt de staf daar wel een goed oog voor te hebben. Wie is er vroeg vertrokken en uitgegroeid tot een topper?
Eidur Gudmundsson, Jan Klaas Hoentelaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook wat twijfels over het (vroeg) laten vertrekken van talent. Toch lijkt de staf daar wel een goed oog voor te hebben. Wie is er vroeg vertrokken en uitgegroeid tot een topper?
Het is een beetje een ondankbare hond. Paar jaar geleden, toen hij ook al regelmatig blessa was, twijfelde hij heel erg of hij zijn contract moest verlengen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oh dat zijn er inderdaad heel weinig tot geen. Vind het vooral jammer in dit specifieke geval want die laat bij Jong al zo lang zo veel mooi dingen zien, die had echt verhuurd moeten worden dit jaar (zullen ze niet gedaan hebben omdat de staf toch niks in hem zag).
Dit balletje ook weer
Voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eidur Gudmundsson, Jan Klaas Hoentelaar.
https://www.psv.nl/nieuws(...)speler-lundqvist.htmquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een beetje een ondankbare hond. Paar jaar geleden, toen hij ook al regelmatig blessa was, twijfelde hij heel erg of hij zijn contract moest verlengen.
Oh die ken ik niet...quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eidur Gudmundsson, Jan Klaas Hoentelaar.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Nee. Dan moet hij op dat schijt kunstgras voetballen en daar heeft hij vast geen trek in.
3x Locadia?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
En het zijn maar 6 potjes he..is te verwaarlozen.
Ps:0-3 vanavond
Alles gewonnen uit? Op 75% .quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:29 schreef TehRocks het volgende:
Dit seizoen is t allemaal nog niet echt best geweest in de uitwedstrijden, hopen dat het vanavond wel eens een keer kan.
Degradatievoetbalquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat hij voor zijn jeugdliefde zal kiezen.
Waarom is het realistisch te denken dat PSV vandaag zoveel doelpunten tegen krijgt? In 15 eredivisie wedstrijden kregen ze er alleen tegen Feyenoord 2 om de oren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
2-2 realistich. Maar hoop op 0-4.
Heracles speelt gewoon goed voetbal. Vooral thuis. En we hebben Europese match in de benen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het realistisch te denken dat PSV vandaag zoveel doelpunten tegen krijgt? In 15 eredivisie wedstrijden kregen ze er alleen tegen Feyenoord 2 om de oren.
Zaten wel heel veel kutwedstrijden tussen. Graafschap was de enige goeie pot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alles gewonnen uit? Op 75% .
Feyenoord was een incidentje.
Dat doe maar ja. Verwacht na de wedstrijd verslag van je bevindingen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:19 schreef TehRocks het volgende:
Ik ga maar weer eens goed letten op Guti op 10, ben er (op die positie) nog lang niet overtuigd van.
Heracles uit altijd een recept voor een kut avond. Alle wedstrijden op kunstgras.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:19 schreef Buitendam het volgende:
Heracles uit met een CL wedstrijd in de benen is het recept voor een kutavond.
Dat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heracles uit altijd een recept voor een kut avond. Alle wedstrijden op kunstgras.
Heb de typmachine klaar staan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat doe maar ja. Verwacht na de wedstrijd verslag van je bevindingen.
Indekgenotquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:19 schreef Buitendam het volgende:
Heracles uit met een CL wedstrijd in de benen is het recept voor een kutavond.
Indekgenotquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien. Of je pakt de cijfers erbij van de afgelopen jaren.
Dat moest ook tegen Fortuna, NAC en Groningen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen Heracles moet je gewoon met 0-5 winnen als je zoveel kwaliteit als psv in huis hebt.
Sow.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat moest ook tegen Fortuna, NAC en Groningen.
Indekgenotquote:
Niet geloven in de superioriteit van ons aller psvquote:
Had 0-3 voorspeelt hequote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet geloven in de superioriteit van ons aller psvAlsof zo'n scheidsrechtertje ons tegen kan houden
Hoop dat je gelijk krijgt danquote:
quote:
Heerlijk? Als t Pereiro was zouden we zeggen dat hij verstoppertje speelt. Wordt heel weinig bereikt door Hendrix en Rosario.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
Guti speelt weer heerlijk. Pereiro is definitief klaar nu lijkt me.
Precies, ik vind het ook niet heel bijzonder tot nu toe. Hopen dat die wat meer een stempel op de wedstrijd kan drukken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heerlijk? Als t Pereiro was zouden we zeggen dat hij verstoppertje speelt. Wordt heel weinig bereikt door Hendrix en Rosario.
Ik heb toch goede passes gezien die ik van Pereiro weken niet gezien heb. Plus cornergoal door hem. En bijna zelf gescoord.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heerlijk? Als t Pereiro was zouden we zeggen dat hij verstoppertje speelt. Wordt heel weinig bereikt door Hendrix en Rosario.
Ligt dus aan die twee prutsers achter hemquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Pereiro nam ook een stel van die corners hoor. En ik weet niet sinds wanneer 'bijna scoren' een positieve statistiek is, dan was Pereiro namelijk een god met al die ballen die op de paal en lat gingen in de CL.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb toch goede passes gezien die ik van Pereiro weken niet gezien heb. Plus cornergoal door hem. En bijna zelf gescoord.
Het is geen Frenkie hè...quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Ik wil het gewoon een keer zonder Hendrix zien, geeft een prachtbal maar speelt er ook 20 breed of terug.
Schakel net in, zie Heracles het gevaarlijkst zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:10 schreef TehRocks het volgende:
Het lijkt weer nergens op tegen 10 man
Hoop dat je ongelijk krijgt en het nog 0-4 wordt.quote:
Sheizequote:Op zaterdag 15 december 2018 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop dat je ongelijk krijgt en het nog 0-4 wordt.
Dit. Hendrix toch altijd wel een dissonant in de opbouw.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mogen niet klagen. Wedstrijd was niet veel, resultaat is prima
Ik vond Hendrix wel prima spelen eigenlijk vandaagquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit. Hendrix toch altijd wel een dissonant in de opbouw.
Die bal was echt werelds. Voor de rest speelde hij gewoon z'n risicoloze spelletje met alles achteruit of breed in een tempo waar mijn opa z'n neus voor ophaalt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond Hendrix wel prima spelen eigenlijk vandaag
quote:Ginoajax1, za 15 december 2018 om 22:10
Die duitse trainer van Heracles begint me vies tegen te vallen. zijn elftalletje bakt er met de week minder van. Klungels zijn het. Ze laaien zich alleen op tegen ons. Verder niet. Bizar. Je betaalt voor deze bagger maar wat krijg je nou eigenlijk te zien. Die vreselijke kop van van Gangelen. Lekker dan. Enge kakkerlak.
quote:Cello, za 15 december 2018 om 21:48
Geen probleem. Was leuk geweest als ze punten hadden verspeeld, maar het is niet anders. In Nederland weten we schijnbaar nog steeds niet òf weigeren de clubs het in te zien hoe of PSV speelt. En de hele ED speelt daarop in en speelt PSV alleen maar in de kaart door zelf het spel te willen gaan maken.
En tel daarbij op, dat schijnbaar de gehele ED zich alleen kan focussen en opladen om tegen Ajax VOL te gaan en dan krijg je dit.
In Eindhoven zijn ze iig er nog steeds ziek van dat men verloren heeft in De Kuip, want óók zij beseffen zich dat ons Ajax misschien wel nergens meer punten gaat laten liggen (ook thuis niet tegen de lampen).... en zij weten maar al te goed wat dat betekent, zelfs bij een giga voorsprong in doelsaldo: dat het hoogst haalbare voor de Boeren Lampekappen de tweede plaats gaat zijn.
quote:ELNINO, za 15 december 2018 om 20:37
Helemaal niks laten zien, goal uit een counter en corner en je tegenstander die 2 enorme kansen mist. Typisch psv
quote:Concrete, za 15 december 2018 om 20:37
Hoe triest kan het zijn, 10e rode kaart voor tegenstander PSV , geef ze maar gauw een schaaltje dan zijn we klaar. Speelt Ajax wel lekker Europees verder.
Genot.quote:Bobbaasje, za 15 december 2018 om 20:38
1 ding staat me gewoon vast; matchfixing. Normaal gesproken schiet kuwas ze uit alle standen en hoeken de ballen erin. Vandaag wilt het op eens niet lukken. Toevallig ook nog eens tegen de lampen. Overduidelijk dat P$V de spelers van Heracles een Iphone heeft aangeboden om te zorgen dat ze moeten verliezen vanavond. Drost pakt rood en zit nu glim lachend in de kleedkamer met zijn nieuwe Iphone/Ipadje te spelen. En Higler is Turpin 2.0
Guti is in ieder geval geen 10. Maar begin ook steeds meer het vermoeden te krijgen dat op 10 spelen vrij moeilijk is met Hendrix en Rosario achter je. Ook Guti was totaal onzichtbaar, al denkt onze Amerikaan daar anders over.quote:Op zondag 16 december 2018 10:49 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Hendrix en Rosario allebei sterk spelen, maar zou Gutierrez niet beter een linie naar achter gezet moeten worden, denken jullie? Dan kan hij het tempo bepalen etc.
Nogmaals, duo HeRo verzet een hoop werk, en je moet niet onderschatten hoe belangrijk ze zijn. Als Hendrix aanvallend beter zou zijn, dan speelde hij niet hier.
Daar kan het ook aan liggen. Zelfs Roberto Baggio zou het lastig hebben. Misschien beter Luuk op 10 en Malen er voorin bij..quote:Op zondag 16 december 2018 12:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Guti is in ieder geval geen 10. Maar begin ook steeds meer het vermoeden te krijgen dat op 10 spelen vrij moeilijk is met Hendrix en Rosario achter je. Ook Guti was totaal onzichtbaar, al denkt onze Amerikaan daar anders over.
Daar zou ik nooit mee beginnen in een wedstrijd. Dan haal je teveel voetbal weg van het middenveld en gok je echt teveel op de snelheid in de omschakeling.quote:Op zondag 16 december 2018 13:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Daar kan het ook aan liggen. Zelfs Roberto Baggio zou het lastig hebben. Misschien beter Luuk op 10 en Malen er voorin bij..
quote:Op zondag 2 december 2018 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoord gaat misschien zelfs nog 2e worden, ik snap echt niet dat jullie je druk maken om Ajax.
Die denken dat ze god en koning tegelijk zijn inmiddels wat betekent dat ze nog genoeg punten gaan morsen bij ploegen waarvan ze vinden dat ze het grote Ajax gewoon moeten laten winnen in plaats van om de winst te ballen.
quote:Op zondag 2 december 2018 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Dat PSV weet ook weer waar het staat.
quote:Op zondag 2 december 2018 18:21 schreef Maastoren het volgende:
Bedankt voor het lachen jongens. Altijd leuk als de provinciaaltjes naar de grote stad / grote club komen.
quote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden de Davy's, Tompsv's, PSVCL's van deze wereld nu huilend in een hoekje zitten?
quote:Op maandag 3 december 2018 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax kan ook instorten
ik zet me geld op Feyenoord
Het was weer gezellig jongens.quote:Op maandag 3 december 2018 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor plek 1
het zit allemaal nog dicht op elkaar
ik zie psv nog wel 2 keer blunderen voor de winterstop
Ben je nou quotes aan het terughalen van 2 weken geleden?quote:Op zondag 16 december 2018 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was weer gezellig jongens.
wauwquote:Op zondag 16 december 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nou quotes aan het terughalen van 2 weken geleden?
Man man man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |