SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 14-12-2018 21:35:36 ]Zonder wrijving geen glans
Waren wij net aan het tekenen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee jij bent inderdaad geen rotterdammer waarmee ik een drankje kan doen
de nacht is altijd het ergste , dan verlang ik naar cafe, maar ben meestal eenzaam thuis, dan weten mensen dat ik eenzaam ben en gaan dan vaak express extra onpersoonlijk tegen mij doen,,quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh god, possetje heeft zijn permban niet gekregen, en hij wilde 'm zo graag.
Dan moeten er wel mods zijn die door het slotje posten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, we gaan richting de -5 hier vannacht.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moeten er wel mods zijn die door het slotje posten.
Klootzakquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moeten er wel mods zijn die door het slotje posten.
Bondage was gister nog even hier.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:42 schreef devzero het volgende:
eigenlijk met katbot ook in de ignorelist (net als monitor). komt bondage / monitor hier nog wel eens?
bondage was hier laatst wel ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:42 schreef devzero het volgende:
eigenlijk met katbot ook in de ignorelist (net als monitor). komt bondage / monitor hier nog wel eens?
BONDAAAAAAAAAAAGEEEEEE????????????????????????????quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
als we vaak genoeg bondage roepen dan komt hij wel even langs.
SPOILER: de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
even mezelf quoten voor het nageslacht
Kijk maar uit, IK KOM ER AAN!quote:
Bedankt, nu zit dat nummer in m'n hoofdquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Taaaaaaakeee on meee taaake on meee taaaakee meee on
Daar hadden wij een leuk onderonsje overquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Taaaaaaakeee on meee taaake on meee taaaakee meee on
Wat voor plannen had je voor vanavond?quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Anneloos het volgende:
Altijd ga ik teringhard trollen op fok terwijl ik mijn verslag moet afmaken.. het is dat mijn plannen niet doorgaan vanavond
Die kant neig ik ook op inderdaadquote:
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat voor plannen had je voor vanavond?
Zou naar de film gaanquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat voor plannen had je voor vanavond?
Hmmmmm okee danquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vriendinnetje is moe van werk en moet morgen vroeg op. Heb ik dan wel begrip voor
Wat had je in gedachtenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
Mwa niet zozeer.. gewoon zin in gezelligheid
driepink en anneloosquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ergens een drankje doen ofzo
welke match wordt er gefixed danquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Was een grapje. Taalnazi’tje van me. Matchfixing
Opletten schatjequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
welke match wordt er gefixed dan
Ik kan wel tegen een stootjequote:
Jij kan ook wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:
Leeftijd is maar een getal. Behalve als ze jonger zijn, want daar heb je vrij weinig aan
Minder grappigquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij kan ook wel tegen een stootje
Fuck youquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben voor. Ben ik eindelijk van Pinkie af
Ga je zak maar even legenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij kan ook wel tegen een stootje
Benno is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:
Leeftijd is maar een getal. Behalve als ze jonger zijn, want daar heb je vrij weinig aan
Oke..quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat helemaal mis. Ik ben al naar het darts.
Vanmorgen wilde hij nog bij je intrekkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben voor. Ben ik eindelijk van Pinkie af
goed gesproken meisiequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:
Dat is een date toch?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
aan haar haar je hol intrekken en keihard neuken
sowquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja goed!quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ma?
Bwoh. 6 weken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja goed!
Wond doet nog wel wat pijn, maar dat kan nog 6 weken aanhouden geloof ik ofzo
Zodanquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde hij nog bij je intrekken
Mooi. Komt dus wel in ordequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja goed!
Wond doet nog wel wat pijn, maar dat kan nog 6 weken aanhouden geloof ik ofzo
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:16 schreef devzero het volgende:
nu durf ik helemaal niets meer te zeggen hoor
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi. Komt dus wel in orde
chillen ?quote:
Ze schatten me al 20quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als aloa vertelt dat hij 30 is, kun jij ook gerust als 20 door het leven hoor
pluskut maar je kan overnachtenquote:
Jammer weerquote:
Enschede.quote:
Jij hebt mijn adres tochquote:
Komt goed uit. De ramen moeten aan de buitenkant gelapt worden en ga liever niet op een ladder staan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel even langs
Lolquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komt goed uit. De ramen moeten aan de buitenkant gelapt worden en ga liever niet op een ladder staan.
Niet meer. Had het per dm gekregen. En dat is zo'n puinhoop in mijn DM. Valt niks terug te vindenquote:
pink is daar erg goed in. Moet je em wel vertellen dat hij zijn kleren aanhoudt anders gaan je buren klagen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komt goed uit. De ramen moeten aan de buitenkant gelapt worden en ga liever niet op een ladder staan.
Was ook maar tijdelijk bedoeldquote:
woon je nog steeds op het zelfde adres of ben je iets anders aan het zoeken? Ik geloof dat je dat toch van plan was?quote:
ik heb tegen barney gegooidquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb Noppert live zien spelen, jullie mogen mij aanraken
Heb je niet bijgepakt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef Driepink het volgende:
Zo ik ben al de halve dag aan het gapen
nog aan het zoeken wel iets op het oog maar laag saldo.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
woon je nog steeds op het zelfde adres of ben je iets anders aan het zoeken? Ik geloof dat je dat toch van plan was?
misschien eens op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef Driepink het volgende:
Zo ik ben al de halve dag aan het gapen
Ik neem aan dat je hem even dartles heb gegeven?quote:
ik Whatsapp/Snap je het wel evenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet meer. Had het per dm gekregen. En dat is zo'n puinhoop in mijn DM. Valt niks terug te vinden
Verspilde energyquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem even dartles heb gegeven?
Het ging niet zo goed.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem even dartles heb gegeven?
Normaal doen hoorquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien eens op tijd naar bed gaan
Volgens een vriendquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
pink is daar erg goed in. Moet je em wel vertellen dat hij zijn kleren aanhoudt anders gaan je buren klagen.
volgens een vriend,
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik een rare zin.
Ik ook, zal wel brabants zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik ook wel eensquote:
Prima.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik Whatsapp/Snap je het wel even
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik ook wel eens
Met zulke jopen kan dat nog wel eens raar aflopenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal meself eens op jou gooien.
irritant is dat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik ook wel eens
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Met zulke jopen kan dat nog wel eens raar aflopen
Op kerstavond gaat toch niemand de ramen staan lappen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat maar weten of de 24e uitkomt binnenkort
Ik heb het toch ook niet over ramen lappenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Op kerstavond gaat toch niemand de ramen staan lappen?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als je er goed voor lapt welquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Deventer/Groningenquote:
Je bent zelluf raar.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is zo slecht, dat het leuk wordquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je er goed voor lapt wel
Tuurlijk. Was echt super vet. 10 jaar geleden ofzo al hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]![]()
Ach, je bent een ervaring rijker toch
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je bent zelluf raar.
Ps. Je hebt wel een Klein beetje gelijk
Heb je dartpijlenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal meself eens op jou gooien.
Ben wel beetje jaloersquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Was echt super vet. 10 jaar geleden ofzo al hoor.
Dan wel via een stream graag, dan gaan wij in een live topic jullie vakkundig analyserenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Met zulke jopen kan dat nog wel eens raar aflopen
Haha I see what you did therequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je er goed voor lapt wel
Kan ook tijdens de meetquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan wel via een stream graag, dan gaan wij in een live topic jullie vakkundig analyseren
Ik ga naast je zitten met een fles wijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:47 schreef devzero het volgende:
Ik kijk wel toe dan .... met een dienblad vol met bier.
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan ook tijdens de meet
Is het gewoon live.
Dat is alleen voor echte top atleten!quote:
Als je dat nog nooit gedaan hebt, heb je ook nooit bij een studievereniging gezeten. Als je dat niet wekelijks hebt gedaan heb je nooit bij een studentenvereniging gezeten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Legit een keer gedaan met de studievereniging
Ho stop, in de naam van Jezusquote:
Vergeet de oer Hollandse zuipkeet nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat nog nooit gedaan hebt, heb je ook nooit bij een studievereniging gezeten. Als je dat niet wekelijks hebt gedaan heb je nooit bij een studentenvereniging gezeten.
Onze studievereniging kwam niet wekelijks bij elkaarquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat nog nooit gedaan hebt, heb je ook nooit bij een studievereniging gezeten. Als je dat niet wekelijks hebt gedaan heb je nooit bij een studentenvereniging gezeten.
Dat vergt veel training en uithoudingsvermogen inderdaad!quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is alleen voor echte top atleten!
Daarom is er ook onderscheid tussen studie en studenten verenigingquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Onze studievereniging kwam niet wekelijks bij elkaar
Zelfs bij de amateurs is 10 maal jaarlijks een trainingskamp vereist om mee te kunnen komen!quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vergt veel training en uithoudingsvermogen inderdaad!
Moe.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom is er ook onderscheid tussen studie en studenten vereniging
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
Fake news!
Er is maar één vogel bolke.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |