SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daar merk ik in het stadion niet zoveel vanquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk hoe PSV toch een bepaald type volk aantrekt.
mongolendarts ditquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen de tijd dat Jamie Lewis v Cody Harris begint is het al 18:00
We kunnen in één keer door Stijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen de tijd dat Jamie Lewis v Cody Harris begint is het al 18:00
Jup maar er zijn altijd wel relatief veel PSV-users met een kleine gebruiksaanwijzing geweest for some reasonquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn bij elke club idioten en leuke mensen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar merk ik in het stadion niet zoveel van
Klopt ook wel weer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn bij elke club idioten en leuke mensen natuurlijk.
quote:This video is truly the epitome of RayBar180's class and splendor while simultaneously enriching the world of music with an evergreen that will remain popular throughout the ages. It's safe to say one should encourage the collision of two worlds such as music and sports although the Gebroeders de Gier have set the bar extremly high for other musicians. This might be a tough act to follow, but if anyone would be able to show the acumen needed to reach the same almost godlike quintessential level of brilliance, it would be among the group of darts fans like the Gebroeders de Gier. Their level of enlightenment makes both Montesquieu and John Locke look like a simple table of contents in the ever expanding encyclopedia of philosophy. Darts fans would never involve themselves with (rightful) self complacency because they know Darts is a sport, a statement undeservedly resented by some. For centuries they have turned the other cheek when out of pure ignorance darts has been mocked by so-called dartheļsts, which has been an inspiration for the likes of Martin Luther King and Mahatma Gandhi in choosing the path of non-violence. Moreover, I think the time has come to remove the ties that bind the darts community with those who are blissed with ignorance, by issuing the testimony that darts is not just a sport, it's more than a sport. It's a hightened state of mind that does and will transcend our earthly senses and therefore one could only wonder about what lies beyond our imagination. If Raymond van Barneveld is a mere prophet of this reality, only God knows what's more in store for us.
Heb ik zelf ook weleens last van maar kan nog wel redelijk objectief naar de zaken kijken ipv overal een complot in zien.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup maar er zijn altijd wel relatief veel PSV-users met een kleine gebruiksaanwijzing geweest for some reason
Tabern gooit zoals verwacht, ik had Raymond Smith beter ingeschaald.quote:
Ik erger me aan Taberns worpquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tabern gooit zoals verwacht, ik had Raymond Smith beter ingeschaald.
Zijn derde pijl is zo vervelend.quote:
Feyenoord had er ooit meer, maar die zijn allemaal weg. Suncrice ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verbaast mij inderdaad dat het de PSV'ers zijn op deze site. Normaal gesproken zijn het toch meer zuigende Ajax-supporters of agressieve Feyenoord-supporters, maar het grote tokkie-aandeel komt toch echt namens PSV op deze site. De Ajax-supporters vallen echt mee en Feyenoord heeft eigenlijk alleen Klaas (die wel zwaar weegt).
Ja dat kan ik geloven, maar Feyenoord-supporters zijn over het algemeen minder 'bloed-onder-de-nagels'-irritant en meer gewoon agressieve mongolen. Die laatste groep is eenvoudiger om te bannen natuurlijk, dus geen wonder dat ze sneller verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord had er ooit meer, maar die zijn allemaal weg. Suncrice ofzo
Vroeger had Feyenoord Sunri5e en PizzaGeit. Ajax heeft alleen die jongen die op een gegeven moment voor Barca werd overquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verbaast mij inderdaad dat het de PSV'ers zijn op deze site. Normaal gesproken zijn het toch meer zuigende Ajax-supporters of agressieve Feyenoord-supporters, maar het grote tokkie-aandeel komt toch echt namens PSV op deze site. De Ajax-supporters vallen echt mee en Feyenoord heeft eigenlijk alleen Klaas (die wel zwaar weegt).
Precies ja.. Wie had jij Wim?quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op naar een plek in de middenmoot!
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op naar een plek in de middenmoot!
Altijd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijven jullie eigenlijk darts kijken als RayBar180 straks niet meer mee doet?
Wat moeten we zonder hem?
Cross. Gegokt en verloren. Maar om echt hoog te eindigen lijkt me dat je iemand met veel zwarte punten als kluns moet hebben die er dan vroeg uit vliegt. Of het toernooi moet echt héél raar lopen.quote:
Zodra Klaas een ban krijgt is het Feyenoord-topic ook vrij schoon. Dan hebben we alleen nog maar te dealen met de gebruikelijke PSV-invasies eigenlijk. Ja je hebt ook nog jongens als Govie die niet heel slim zijn, maar die gedragen zich wel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger had Feyenoord Sunri5e en PizzaGeit. Ajax heeft alleen die jongen die op een gegeven moment voor Barca werd over
Was (en is vrijwel altijd) op sportpools ook mijn redenatie ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cross. Gegokt en verloren. Maar om echt hoog te eindigen lijkt me dat je iemand met veel zwarte punten als kluns moet hebben die er dan vroeg uit vliegt. Of het toernooi moet echt héél raar lopen.
Hopelijk neemt Silvia het straks over van Raymond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden jullie darts kijken als er alleen nog vrouwen mee mogen doen?
Mason over twintig jaar.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk neemt Silvia het straks over van Raymond.
Verstandig dat ze GGMM weer mod hebben gemaakt, dan kan die ook niet meer trollen na een potje wat Feyenoord verliest. Al moeten users een beetje tegen een stootje kunnenquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra Klaas een ban krijgt is het Feyenoord-topic ook vrij schoon. Dan hebben we alleen nog maar te dealen met de gebruikelijke PSV-invasies eigenlijk. Ja je hebt ook nog jongens als Govie die niet heel slim zijn, maar die gedragen zich wel.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rens spoort ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger had Feyenoord Sunri5e en PizzaGeit. Ajax heeft alleen die jongen die op een gegeven moment voor Barca werd over
Zolang er Nederlanders aan de top mee doen ja, wordt wel ff wennen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
neequote:Op vrijdag 14 december 2018 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, niks? Ik zet na 20 jaar een streep onder mijn carriere als darts toeschouwer. In 2019 kijk ik alleen nog Max. Als je naar Max kijkt is rally toch? Of Nascar. Nou ja autootjes, vroem vroem vroemmmm haha. Autoooo’s.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms een toernooitje misschien.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, niks? Ik zet na 20 jaar een streep onder mijn carriere als darts toeschouwer. In 2019 kijk ik alleen nog Max. Als je naar Max kijkt is rally toch? Of Nascar. Nou ja autootjes, vroem vroem vroemmmm haha. Autoooo’s.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Ajax en Boca zijn rond over Magallan volgens de argentijnse media
Klopt, af en toe een geintje moet echt kunnen, alleen moet er geen intentie zijn tot stoken in een ander clubtopic.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig dat ze GGMM weer mod hebben gemaakt, dan kan die ook niet meer trollen na een potje wat Feyenoord verliest. Al moeten users een beetje tegen een stootje kunnen
Ze hadden beter die Columbiaan van Genk kunnen halen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
De Argentijnse Veltman Aids.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
De Argentijnse Mike van der Hoorngenot.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Vanwege een verzoek vanuit stichting Doe een wens.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, af en toe een geintje moet echt kunnen, alleen moet er geen intentie zijn tot stoken in een ander clubtopic.
Ik begrijp alleen niet hoe Klaas er nog niet afgegooid is. Volgens mij houden ze hem er gewoon voor de gein bij.
Zou niet weten wie dat is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden beter die Columbiaan van Genk kunnen halen.
Ik weet het ook niet Gurneyisbestoke, ik weet niet waarom hij er nog niet is afgegooid.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, af en toe een geintje moet echt kunnen, alleen moet er geen intentie zijn tot stoken in een ander clubtopic.
Ik begrijp alleen niet hoe Klaas er nog niet afgegooid is. Volgens mij houden ze hem er gewoon voor de gein bij.
die kut mof hoef ik nooit weer te zien. Al 2e wk op rij pure aids. WALGELIJKquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Raymond Smith gooide beter dan Oskar.
Ik heb de hoop ook opgegeven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
die kut mof hoef ik nooit weer te zien. Al 2e wk op rij pure aids. WALGELIJK
Bij Sao Paolo loopt ook nog een goeie linksbackquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden beter die Columbiaan van Genk kunnen halen.
Vorig jaar zaten wij nog op de hypetrain tegen Simonquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Raymond Smith gooide beter dan Oskar.
Zijn podiumperformances zijn, tsja, bagger.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten wij nog op de hypetrain tegen Simon
Als die er ooit uitgeslagen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ook gewoon een prothese voor twee tanden, wtf.
Over drie maandjes weer in het commentaarhokje van de Euro Tourquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:33 schreef wimderon het volgende:
Doe normaal Pol, anders moet je zo weer huilen.
Lakeside ook. Wij hopen op een goed Nederlandstalig alternatief.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over drie maandjes weer in het commentaarhokje van de Euro Tour.
Als ie het nou ook daadwerkelijk was...quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik dacht dat hij niet meer zo stoer zou doen.
Paul is een enthousiaste jongen maar hij melkt elk detail uit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lakeside ook. Wij hopen op een goed Nederlandstalig alternatief.
Zijn accent is vreselijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Paul is een enthousiaste jongen maar hij melkt elk detail uit.
''OMG THAT'S AN EXCELLENT TREBLE TWENTIE''
Als iemand hem boos aan zou kijken gaat ie huilenquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als ie het nou ook daadwerkelijk was...
quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:39 schreef wimderon het volgende:
Marcel Maijer die godverdomme het uitvallen van de stroom wil analyseren.
Hordijkedquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:40 schreef Szura het volgende:
Corrupte PDC heeft de rekening niet betaald
Webster die aangevallen werd door een bijquote:
Pol heeft voordeel van de pauze (lol).quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:39 schreef wimderon het volgende:
Marcel Maijer die godverdomme het uitvallen van de stroom wil analyseren.
twitter:jordc_7 twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 16:23:34Any one else notice Raymond Smith teeth when celebrating? 😂👀 #AllyPally #WHDarts #LoveTheDarts @OfficialPDC https://t.co/YwZYqvZfZ9 reageer retweet
WTFquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
twitter:jordc_7 twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 16:23:34Any one else notice Raymond Smith teeth when celebrating? 😂👀 #AllyPally #WHDarts #LoveTheDarts @OfficialPDC https://t.co/YwZYqvZfZ9 reageer retweet
Even afkoelen na de toppartijen van Barnard en Tabernquote:
Dan gaat een kloothommel weer posten: dat hebben we al besproken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging is overbodig.
Wat Benito dit jaar gewonnen heeft kun je beter in kilo's metenquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:58 schreef Szura het volgende:
Hoeveel pond heb jij gewonnen dit jaar Benito?
Is Benito zich al mentaal aan het voorbereiden op de Challenge Tour?quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:58 schreef Szura het volgende:
Hoeveel pond heb jij gewonnen dit jaar Benito?
Ja tot zover de comeback van the Assetquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:10 schreef wimderon het volgende:
Zo sta je vooraf stoer te doen bij de wokon, zo sta je hier als een patatje te speren.
Ik bedoel die kerel links op de foto.quote:
Doen wat ie het hele jaar - op enkele uitschieters na - al doetquote:
Zijn toch weer puntjes in het bracket. Voor een echte brekketeer zijn alle wedstrijden belangrijkquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze pot kan mij nog niet zo boeien.
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:21 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zijn toch weer puntjes in het bracket. Voor een echte brekketeer zijn alle wedstrijden belangrijk
Wat vandaag afgestreept kan worden:quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zagen we dit aankomen
Ik vertrouw erop dat dit klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vandaag afgestreept kan worden:
Zagen we dit aankomen
Bij een langzame speler over Pipe beginnen
Playlist met walkons pluggen
Ongemakkelijke overgang
HOE KAN DIT?!
Negentje
quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:27 schreef wimderon het volgende:
Echt jammer Pol! Tot nooit meer ziens en horens.
Ben je al zenuwachtig voor vanavond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me nog mee, zag er nog slechter uitquote:
De Zwaan gooide toch veel beter?quote:
Dit is de eerste ronde, niet tweede.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Zwaan gooide toch veel beter?
Aha.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is de eerste ronde, niet tweede.
Ik dacht dat je daar fan van was.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Sjeemie met de walgelijke muziek van Imagine Dragons opkomt.
Alleen het eerste album.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar fan van was.
Ja mijn mond viel ervan openquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lewis was wel echt een god vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |