quote:Op donderdag 13 december 2018 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
[ afbeelding ]
Is het te ver fietsen?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wegen slayer word ik niet gaan maar wegen toten hosen, het is 3 dagen en wat duur en viel zu weit
De lozer.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ghostbuster verliest weer in de Toto.
Je plaatje werkt hier niet. In de quote van geestenkraker werkt het linkje wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
[ afbeelding ]
Ja, ik doe weer wat fout.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Je plaatje werkt hier niet. In de quote van geestenkraker werkt het linkje wel.
dat was niet austria hoor dat was rapidquote:Op donderdag 13 december 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelijkspel bij Austria wien volgens mij
Jaquote:Op donderdag 13 december 2018 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet austria hoor dat was rapid
ik weet het nietquote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze weet nog steeds niet of het een mannetje of een vrouwtje is?
Dat zie je toch ?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze weet nog steeds niet of het een mannetje of een vrouwtje is?
Ik heb al jaren geen kat meer op schoot gehad, maar een kater heeft een zak met balletjesquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was eerst niet geheel duidelijk, begreep ik.
Een kater heb je bij het opstaan na een goede avond.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen kat meer op schoot gehad, maar een kater heeft een zak met balletjes
Ja dan was een poes helaas niet voor handenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kater heb je bij het opstaan na een goede avond.
Was gisteren ook bij Ajax..quote:Op donderdag 13 december 2018 23:01 schreef mario390 het volgende:
de idiot bij celtic laat 7 minutt extra spelen
Echt wel, het is nu zo stil in huis.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Wat fijn dat de killerparkiet weer thuis komt.
Ja joh. En hij/ zij zal het ook missen. Rondvliegen in een vertrouwd huis.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, het is nu zo stil in huis.
Vrouwtje en ze is prima opgevangen. Dat was eigenlijk mijn grootste zorg.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja joh. En hij/ zij zal het ook missen. Rondvliegen in een vertrouwd huis.
Kon even niet anders, maar nu weer lekker thuis.
Top. En snap ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwtje en ze is prima opgevangen. Dat was eigenlijk mijn grootste zorg.
Het eerste wat ik zei toen ik werd opgenomen. Ik moet komende zondag weer thuis zijn.quote:
wel,je moet petzen googlenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens mij woont Mario ook helemaal niet in een wintersport gebied.
We maakten ons er wel zorgen om hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zei toen ik werd opgenomen. Ik moet komende zondag weer thuis zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We maakten ons er wel zorgen om hoor.
En iemand van ons had hem echt wel opgehaald.
Je moet maar eens teruglezen rond die datum.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wist ik niet maar er zitten hier ook echt wel toffe mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |