Ik heb al jaren geen kat meer op schoot gehad, maar een kater heeft een zak met balletjesquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was eerst niet geheel duidelijk, begreep ik.
Een kater heb je bij het opstaan na een goede avond.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen kat meer op schoot gehad, maar een kater heeft een zak met balletjes
Ja dan was een poes helaas niet voor handenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kater heb je bij het opstaan na een goede avond.
Was gisteren ook bij Ajax..quote:Op donderdag 13 december 2018 23:01 schreef mario390 het volgende:
de idiot bij celtic laat 7 minutt extra spelen
Echt wel, het is nu zo stil in huis.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Wat fijn dat de killerparkiet weer thuis komt.
Ja joh. En hij/ zij zal het ook missen. Rondvliegen in een vertrouwd huis.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, het is nu zo stil in huis.
Vrouwtje en ze is prima opgevangen. Dat was eigenlijk mijn grootste zorg.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja joh. En hij/ zij zal het ook missen. Rondvliegen in een vertrouwd huis.
Kon even niet anders, maar nu weer lekker thuis.
Top. En snap ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwtje en ze is prima opgevangen. Dat was eigenlijk mijn grootste zorg.
Het eerste wat ik zei toen ik werd opgenomen. Ik moet komende zondag weer thuis zijn.quote:
wel,je moet petzen googlenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens mij woont Mario ook helemaal niet in een wintersport gebied.
We maakten ons er wel zorgen om hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zei toen ik werd opgenomen. Ik moet komende zondag weer thuis zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We maakten ons er wel zorgen om hoor.
En iemand van ons had hem echt wel opgehaald.
Je moet maar eens teruglezen rond die datum.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wist ik niet maar er zitten hier ook echt wel toffe mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |