Lukt me ook wel eens en dan 30 min later weer wakker.. soms gewoon tijdens voetbal.. kun je nagaan hoe saai dat soms isquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb zelf nogééntje mag wel...
ik was weer in slaap gevallen na het eten
ik ben soms zo 2 uur in comaquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lukt me ook wel eens en dan 30 min later weer wakker.. soms gewoon tijdens voetbal.. kun je nagaan hoe saai dat soms is
Heb je regenboogmantel al geluisterd?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga een paar liedjes luisteren die jij hebt geplaatst... alleen die ik nog niet kende
Je hebt er de ruimte voorquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:04 schreef mootie het volgende:
Moet er ook maar een aanschaffen, het is zo onbeleefd als ik Rekkie geen antwoord geef.
ik zit bij de eerstequote:Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je regenboogmantel al geluisterd?
Joa en joa joa zal ze nog wel kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is een tijdje ver van het nest geweest dus ik hoop dat ze nog midwinterhoorns verstaat.
Moet je nog wel even beslissen of je een natte of droge variant wilt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:04 schreef mootie het volgende:
Moet er ook maar een aanschaffen, het is zo onbeleefd als ik Rekkie geen antwoord geef.
Ik slaap best veel...quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ondertussen slaap ik gewoon hele nachten niet....
Met de kou op komst zou ik voor een droge kiezen als ik haar was.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nog wel even beslissen of je een natte of droge variant wilt.
Driekwartsmaat. Hebben ze in Oostenrijk ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef FANN het volgende:
en ik heb natuurlijk een idioot ritme..
of eigenlijk helemaal geen ritme
Dat was me ook wel opgevallen en dat was vroeger ook al .. Maar de Griek slaapt nu meer ?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slaap best veel...
maar jah.... geeft niet...
Geen put, dus ik doe een droge.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nog wel even beslissen of je een natte of droge variant wilt.
ja... is ook zo...quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was me ook wel opgevallen en dat was vroeger ook al .. Maar de Griek slaapt nu meer ?
ja chips eten is een soort typisch Spaans. Dan hebben ze aardappel puree en dat lepelen ze dat met chips..quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke avondeten in spanie zort van ei ,maar waarom eten ze daar chips bij?
Lekker toch. Wou dat ik het kon.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slaap best veel...
maar jah.... geeft niet...
Jij en ik of jij en Hemquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... is ook zo...
en ja die Griek slaapt nu meer ....
we zijn net Jut en Jul
hoe komt het dat je niet kan slapen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lekker toch. Wou dat ik het kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |