SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Beursanalyse met Deuurk is wel genot hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens voor het eerst dat ik RTL Z kijk.
Ziedend.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een of ander vereniging uit andalusie gaat lekker
Top4000 is bezig, hé.quote:
Ik zag wel eens een filmpje van hem langskomen op Twitter hoe Ajax het geld moet gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beursanalyse met Deuurk is wel genot hoor
Oh. Noujaquote:
Zag je die eerste goals van Wissamgod? Krasnodar is ook niet heel best.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een filmpje van hem langskomen op Twitter hoe Ajax het geld moet gebruiken.
Dat sloeg echt nergens op.
Wel knap dat ze in een top 4000 lijst geen Arcade Fire stoppen.quote:
Ik zap nu pas inquote:Op donderdag 13 december 2018 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zag je die eerste goals van Wissamgod? Krasnodar is ook niet heel best.
Roque is niet zo goed dit seizoen.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zap nu pas in
roque mesagod
die sloeg idd nergens op, maar hij maakt verder best interessante filmpjesquote:Op donderdag 13 december 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een filmpje van hem langskomen op Twitter hoe Ajax het geld moet gebruiken.
Dat sloeg echt nergens op.
Ik ga eens een VBL bingo maken.quote:
Reaal Madrid heeft meer geld dan Ado den Haag.quote:
Verder ben ik niet zo thuis in dat financiële wereldje.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die sloeg idd nergens op, maar hij maakt verder best interessante filmpjes
Pics.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga eens een VBL bingo maken.
Was daar ooit aan begonnen, heb nog ergens een eerste versie staan.
Zag net leuke actie, matige potjes verder straks, Betis zullen ze niet uitzenden denkquote:Op donderdag 13 december 2018 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Roque is niet zo goed dit seizoen.
RTL zendt Celtic v Salzburg uit.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag net leuke actie, matige potjes verder straks, Betis zullen ze niet uitzenden denk
Celticquote:Op donderdag 13 december 2018 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RTL zendt Celtic v Salzburg uit.
kut spel GEWOON KUTquote:Op donderdag 13 december 2018 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RTL zendt Celtic v Salzburg uit.
Nog nooit gekeken dit seizoen.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
Europa Liek met twee presentatoren genot
Waarom zouden ze dat uitzenden als Betis allang door is en tegen een gehandicaptenclub speelt.quote:
Doet Dirk Kuyt ook mee?quote:Op donderdag 13 december 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt altijd boerenkoolvoetbal.
Olympiakos - Milan heeft misschien nog potentiequote:Op donderdag 13 december 2018 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat uitzenden als Betis allang door is en tegen een gehandicaptenclub speelt.
Cross gaat afzeggen.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Cross schijt alvast in zn broekje
Inb4 'er zijn geen kleintjes meer op het WK' nabesprekingquote:Op donderdag 13 december 2018 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zou wel lekker zijn als we meteen met een 100+ gemiddelde beginnen in de eerste ronde.
Kruis erdoorquote:
Dan moet je nog effe wachten tot januariquote:Op donderdag 13 december 2018 20:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb wel zin in een spannend potje van 2 heren die 85 gemiddeld gooien op een troosteloze dinsdagmidddag
Rune David tegen Harms iddquote:Op donderdag 13 december 2018 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Kumar valt me alleszins mee. Ik had iets ergers verwacht.
Ik zag net een klein stukje. Simon Zijleaids en Bart noboddie, het nieuwe gouden koppel. Bossie was ook weer van de partij, werelds.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken dit seizoen.
Met Marcel als presentator.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb wel zin in een spannend potje van 2 heren die 85 gemiddeld gooien op een troosteloze dinsdagmidddag
Kantoorhumorquote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dartshumor
Mansell vs Benito heeft potentiequote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je nog effe wachten tot januari
Zit Bossie weer in de Witte Bergen?quote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zag net een klein stukje. Simon Zijleaids en Bart noboddie, het nieuwe gouden koppel. Bossie was ook weer van de partij, werelds.
Fusten geen tanks hebbenquote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dartshumor
Goeie genadequote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mansell vs Benito heeft potentie
/quote:Op donderdag 13 december 2018 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mansell vs Benito heeft potentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |