Ik kan geen DM's beantwoorden.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd of er ooit een darter komt met de bijnaam 'masterminded'
Een of ander vereniging uit andalusie gaat lekkerquote:Op donderdag 13 december 2018 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die voorbijkomt, zeker niet omdat de Top4000 nu bezig is bij Radio10.
ok dat ziet er idd goor uitquote:Op donderdag 13 december 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukjes kots.
Aangepast aan jouw menstruatie en de vorm van jouw lichaamquote:
Genot is dat.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
In India zitten toch alleen tech support scammers?
zijn ook veel filmpjes op youtube dat mensen die gasten terug scammen, mooi manquote:Op donderdag 13 december 2018 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
In India zitten toch alleen tech support scammers?
Mwah is ook al paar keer Prumjur Liek en dit jaar ook Grand Slam op RTL Z geweest.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens voor het eerst dat ik RTL Z kijk.
Ik probeerde ooit een rustig gesprek aan te gaan om hun motivaties te bevragen.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zijn ook veel filmpjes op youtube dat mensen die gasten terug scammen, mooi man
Ja maar dat heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah is ook al paar keer Prumjur Liek en dit jaar ook Grand Slam op RTL Z geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |