abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 00:35:53 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718209
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja geen idee wat er nou precies waar is maar ik las dit onder andere:

[ afbeelding ]
Dat versterkt het vermoeden nog wat meer. Daar staat in ieder geval dat veel optredens gewoon door zijn gegaan. Al kan het alsnog zijn dat er meer afzeggers zijn geweest.

Wat in ieder geval wel opvallend is, dat Jan doet alsof ze opeens aan het verbouwen zijn geslagen. Ik denk eerder dat het management van Jan pas laat op de hoogte was/is gebracht van wat er verbouwd werd. En dat het daarom dus voor hem op het laatste moment lijkt. Alsnog lijkt het hierbij toch vooral hijzelf die het concert afzegt en niet de zaal die niet open kon.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 00:37:13 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718214
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:03 schreef Cee het volgende:
Misschien moeten we voortaan ieder jaar aan het gastland vragen of ze tot op het laatst willen wachten met het plaatsen van het dak op de arena of zo, dan is het ESF voor altijd Jansmitproof.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2018 @ 00:39:47 #78
163650 Greys
pi_183718242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat versterkt het vermoeden nog wat meer. Daar staat in ieder geval dat veel optredens gewoon door zijn gegaan. Al kan het alsnog zijn dat er meer afzeggers zijn geweest.

Wat in ieder geval wel opvallend is, dat Jan doet alsof ze opeens aan het verbouwen zijn geslagen. Ik denk eerder dat het management van Jan pas laat op de hoogte was/is gebracht van wat er verbouwd werd. En dat het daarom dus voor hem op het laatste moment lijkt. Alsnog lijkt het hierbij toch vooral hijzelf die het concert afzegt en niet de zaal die niet open kon.
Ik denk idd dat de zaal het niet heeft laten weten omdat zij dus vonden dat het gewoon door kon gaan. Zoals vele andere concerten. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2018 @ 00:40:32 #79
163650 Greys
pi_183718247
Dit is volgens Wiwi e.a. momenteel de favoriet om de Isralische opvolger van Netta te gaan worden voor het ESF.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2018 @ 00:49:31 #80
163650 Greys
pi_183718305
Zo goed als niks van m'n gekozen nummers in de top2000. Bekijk het volgend jaar maar met je lijst hoor. :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 01:01:08 #81
39237 crew  H_T
2733
pi_183718401
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:49 schreef Greys het volgende:
Zo goed als niks van m'n gekozen nummers in de top2000. Bekijk het volgend jaar maar met je lijst hoor. :(
Ik was nog druk bezig met nummers bedenken toen de stembussen ineens dicht waren. Welke idioot doet dat om 7 uur in de avond?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:10:34 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718468
Veel van mijn gekozen nummers staan er wel in. Maar geen van mijn gekozen nummers die buiten de standaard bandbreedte van de Top 2000 vallen staat er in. En daarnaast zijn er twee nummers uit de top 2000 gevallen die er vorig jaar wel in stonden -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:11:59 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik was nog druk bezig met nummers bedenken toen de stembussen ineens dicht waren. Welke idioot doet dat om 7 uur in de avond?
Dat hoorde ik wel meer ja. Heel vreemd om het sluiten van het stemmen midden op een dag te doen. Dat hoort gewoon om twaalf uur 's nachts te zijn. Dan hadden ze beter het tot zes december kunnen laten lopen, zodat ze dan op zeven december konden 'tellen',
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 01:13:40 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_183718486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat hoorde ik wel meer ja. Heel vreemd om het sluiten van het stemmen midden op een dag te doen. Dat hoort gewoon om twaalf uur 's nachts te zijn. Dan hadden ze beter het tot zes december kunnen laten lopen, zodat ze dan op zeven december konden 'tellen',
Nu konden ze direct in een radiouitzending die een beetje redelijk beluisterd wordt de top drie bekendmaken. Dat deden ze iets na zevenen. Maar als dat het doel is konden ze ook nog meer rond de spits gaan zitten. Ik snap het nog steeds niet.

Ook niet waarom het stemmen op 7 december al moet sluiten, ruim twee weken voor het begin
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2018 @ 01:16:22 #85
163650 Greys
pi_183718502
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo veel mensen op Hotel California blijven stemmen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:16:26 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nu konden ze direct in een radiouitzending die een beetje redelijk beluisterd wordt de top drie bekendmaken. Dat deden ze iets na zevenen. Maar als dat het doel is konden ze ook nog meer rond de spits gaan zitten. Ik snap het nog steeds niet.

Ook niet waarom het stemmen op 7 december al moet sluiten, ruim twee weken voor het begin
Ze hadden het op hetzelfde moment kunnen bekendmaken als ze nu hadden gedaan. Als ze om twaalf uur 's nachts (6 naar 7 december) de stemming hadden gesloten. Hadden ze net zo goed het om zeven uur 's avonds op 7 december bekend kunnen maken. Of het had in de ochtend gekund, aangezien er dan denk ik zelfs nog meer mensen luisteren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:19:47 #87
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718525
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo veel mensen op Hotel California blijven stemmen.
Ik heb het ook ooit wel een prima nummer gevonden, maar hoe vaker je m hoort des te zeikeriger die klinkt :X Maar ja het geldt bijna bij elk nummer wel dat je jezelf kunt afvragen waarom zoveel mensen erop stemmen.

Bij Hotel California zijn er wel wat extra redenen aan te wijzen om erop te stemmen (geen reden die ik zou gebruiken). Mensen willen een andere nummer 1, dat is het snelst te realiseren door op de vaste nummer 2 te stemmen. Waarbij er ook veel mensen zijn die een hekel hebben aan Bohemian Rhapsody en daarom er dan op stemmen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 01:20:43 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_183718532
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ze hadden het op hetzelfde moment kunnen bekendmaken als ze nu hadden gedaan. Als ze om twaalf uur 's nachts (6 naar 7 december) de stemming hadden gesloten. Hadden ze net zo goed het om zeven uur 's avonds op 7 december bekend kunnen maken. Of het had in de ochtend gekund, aangezien er dan denk ik zelfs nog meer mensen luisteren.
Dat was wel een stuk duidelijker geweest
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:22:20 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat was wel een stuk duidelijker geweest
Ja. En ook veel logischer. Al zullen ze dit wel een beetje bewust gedaan hebben. Hoe tof ik de lijst ook vind (eigenlijk vooral door wat eromheen zit, de beleving bij mensen en meer aandacht voor muziek van alle jaren), de makers hebben het nogal hoog in de bol. Dus die vinden het waarschijnlijk wel best als er wat ophef is, dan hebben ze weer extra aandacht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2018 @ 01:23:46 #90
163650 Greys
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 01:24:14 #91
39237 crew  H_T
2733
pi_183718557
Naarlingen zijn het. Onverlaten. Schobbejakken, wat ik je brom!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183718575
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo veel mensen op Hotel California blijven stemmen.
You can vote any song you like,
but you can never skip this one.
  vrijdag 14 december 2018 @ 01:27:10 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183718578
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naarlingen zijn het. Onverlaten. Schobbejakken, wat ik je brom!
Hufters in echt ESF SC jargon.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 01:29:00 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_183718593
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hufters in echt ESF SC jargon.
Ik blijf dingen bijleren >:O
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 14 december 2018 @ 03:50:46 #95
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183719084
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo veel mensen op Hotel California blijven stemmen.
Ik kan mij dat wel voorstellen.
Voor sommigen is het ook meer dan het lied zelf, het is de herinnering die eraan vast zit.

Voor mij, als ik al gestemd zou hebben, dan zou ik iig Hotel California in mijn top 2 gezet hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183719468
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik was nog druk bezig met nummers bedenken toen de stembussen ineens dicht waren. Welke idioot doet dat om 7 uur in de avond?
Same here. Ik was te laat -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:00:07 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183720427
Goodmorning!
:o)
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:00:25 #98
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183720433
Jan's concert in Groningen vanavond is afgelast vanwege een verstopt toilet.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 december 2018 @ 10:43:46 #99
39237 crew  H_T
2733
pi_183721652
JAN SMIT heeft de afgelopen weken meerdere optredens moeten AFZEGGEN. Waar eerder STEMPROBLEMEN en een VERKOUDHEID hem parten speelden, bleek in NIJMEGEN het theater heftiger verbouwd te worden dan BARBIE. Wordt Jan achtervolgd door een KWADE GENIUS? Volgens onze man in een REGENJAS is er iets anders aan de hand: GEHEIME REPETITIES!

Al jaren is Jan nauw betrokken bij het SONGFESTIVAL. In al die jaren is het niet gelukt het liedjesfestijn te winnen. Daarom zou ONZE JAN het nu ZELF willen proberen. Het eerder geopperde plan om EEN DJ te sturen is bedoeld om zand in de ogen te strooien: Jan zou als geen ander moeten weten dat een instrumentale track NIET DOOR DE BEUGEL kan.

De muziek van Jans nieuwe album voldoet WEL op hoofdlijnen aan de regels. De cd is uitgebracht na 1 september en opvallend veel nummers duren ONGEVEER DRIE MINUTEN. Een kleine variatie is dan genoeg. Grootste KANSHEBBER is de slottrack IK WIL SLAPEN. GLEN FARIA en ALAIN CLARK schreven mee aan dat nummer. De track duurt op het album drie minuten en twee seconden, maar eindigt met een FADE-OUT. Het nummer is dus eenvoudig op lengte te krijgen. De zoektocht van de komende weken levert NIETS op, waarna Jan Smit zich als REDDER IN NOOD kan opwerpen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183722204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
JAN SMIT heeft de afgelopen weken meerdere optredens moeten AFZEGGEN. Waar eerder STEMPROBLEMEN en een VERKOUDHEID hem parten speelden, bleek in NIJMEGEN het theater heftiger verbouwd te worden dan BARBIE. Wordt Jan achtervolgd door een KWADE GENIUS? Volgens onze man in een REGENJAS is er iets anders aan de hand: GEHEIME REPETITIES!

Al jaren is Jan nauw betrokken bij het SONGFESTIVAL. In al die jaren is het niet gelukt het liedjesfestijn te winnen. Daarom zou ONZE JAN het nu ZELF willen proberen. Het eerder geopperde plan om EEN DJ te sturen is bedoeld om zand in de ogen te strooien: Jan zou als geen ander moeten weten dat een instrumentale track NIET DOOR DE BEUGEL kan.

De muziek van Jans nieuwe album voldoet WEL op hoofdlijnen aan de regels. De cd is uitgebracht na 1 september en opvallend veel nummers duren ONGEVEER DRIE MINUTEN. Een kleine variatie is dan genoeg. Grootste KANSHEBBER is de slottrack IK WIL SLAPEN. GLEN FARIA en ALAIN CLARK schreven mee aan dat nummer. De track duurt op het album drie minuten en twee seconden, maar eindigt met een FADE-OUT. Het nummer is dus eenvoudig op lengte te krijgen. De zoektocht van de komende weken levert NIETS op, waarna Jan Smit zich als REDDER IN NOOD kan opwerpen.
Dan geen finale.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')