Looks goodquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef minilot het volgende:
Ik had 'n stapel zeer lekkere en goed gelukte Engelse muffins gebakken van langgerezen deeg + preferment en daarmee als lunch voor de gein een stel Egg McMuffins nagemaakt. Tadaa:
[ afbeelding ]![]()
Ei gebakken/gestoomd in metalen koekuitsteker, helaas rechthoekige in plaats van ronde bacon. Ach ja.
Jij en nep cheddar kaas?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef minilot het volgende:
Ik had 'n stapel zeer lekkere en goed gelukte Engelse muffins gebakken van langgerezen deeg + preferment en daarmee als lunch voor de gein een stel Egg McMuffins nagemaakt. Tadaa:
[ afbeelding ]![]()
Ei gebakken/gestoomd in metalen koekuitsteker, helaas rechthoekige in plaats van ronde bacon. Ach ja.
Ik ben geen snob hoor, ik eet theoretisch įlles.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij en nep cheddar kaas?En dan nog niet eens gesmolten ook! Ziet er wel precies uit als het plaatje van de Mc
Dat zijn de lekkerste!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben geen snob hoor, ik eet theoretisch įlles.
Ter compensatie: gisteren hamburgers met een moeilijk Frans stinkschimmelkaasje
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zelf gemaakte tortilla wraps, geroosterde groente, hummus naar recept van ottolenghi en daaroverheen een kruidig yoghurt sausje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |