Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met schoolgaande kinderen ben je ook wat beperkter qua planning. Waar ga je nog heen naast tenerife?
Ja, dat moeten we niet hebben hequote:Op donderdag 13 december 2018 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bijna bang dat je moe ging worden vandaag
Idd, zo meteen ben je ook nog productief en haal je daad werkelijk geld binnen voor je baas. Kan nooit de bedoeling zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben he
grapjasquote:Op donderdag 13 december 2018 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat de kans groot is dat ik die zaterdag de verjaardag van mijn dochter vier. Ga daarna al bijna zelf richting Tenerife.
Veel te veelquote:Op donderdag 13 december 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie eten met de kerst?
Echt nooit kaasfondue gedaan?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kaasfondue hier. Nog nooit gedaan.
1 uur en 15 minquote:Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang nog tot je vlucht?
ach koffie en fokquote:Op donderdag 13 december 2018 12:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat wachten van te voren is altijd zo kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |