Die had het al jaren moeilijk, verbaast me niks, wel schandalig.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef BufordTJustice het volgende:
Zelfs een relevant nummer als You've really got me van The Kinks is eruit... ik ga opgerold in een hoekje liggen huilen...of weer aan het werk
Ze hebben effe gecompenseerd voor vorig jaar. Toen viel er bijna niks uitquote:Op donderdag 13 december 2018 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
als ik dat zo voorbij zie komen is het echt een kutlijst dit jaar
Ja..quote:Op donderdag 13 december 2018 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
Voor Ik Vergeet van Spinvis exit.
Ik heb vooral systematisch gecheckt wat ik zelf heel leuk of heel stom vind. De eerste categorie lag er meestal uit, en de tweede had het bijna telkens toch weer gehaald.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben er mensen al systematisch gecheckt? Dat is veel handiger dan random wat nummertjes roepen.
Ik doe 1901-2000 van vorig jaar wel.
Het is dat ik straks weg moet, anders had ik mee willen helpen.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben er mensen al systematisch gecheckt? Dat is veel handiger dan random wat nummertjes roepen.
Ik doe 1901-2000 van vorig jaar wel.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ben alweer boos om Pulp en Duncan Browne.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb vooral systematisch gecheckt wat ik zelf heel leuk of heel stom vind. De eerste categorie lag er meestal uit, en de tweede had het bijna telkens toch weer gehaald.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb vooral systematisch gecheckt wat ik zelf heel leuk of heel stom vind. De eerste categorie lag er meestal uit, en de tweede had het bijna telkens toch weer gehaald.
Ondertussen ook nog even je vraag onderhouden hequote:Op donderdag 13 december 2018 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ben alweer boos om Pulp en Duncan Browne.
ja, al die oude klassiekers die eruit zijn, ik vrees wat er voor in de plaats komt. Ik ben bang dat ik sneller overstap naar de Evergreen top 1000 dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 13 december 2018 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
als ik dat zo voorbij zie komen is het echt een kutlijst dit jaar
Wij luisteren niet meer.quote:
De 2017-aids van Imagine Dragons staat er vooralsnog in met Whatever It Takes, Believer.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij luisteren niet meer.
quote:Op donderdag 13 december 2018 10:44 schreef laxus13 het volgende:
Sam Smith verliest ook 2 noteringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |