abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183881594
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Ik heb nog wel een campingstoel voor hem en een slaapzak.
Attent...Ik heb nog wel ergens een doosje slaappillen liggen uit 1999 c_/
  vrijdag 21 december 2018 @ 19:59:48 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183881860
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wachten tot veroordeling is teveel moeite?
Ik denk dat dat voor de familie niet veel uitmaakt.
Zie ook de Puttense moordzaak, toen Viets en DuBois vrijgesproken werden wilde de helft van het dorp, met de moeder van Christel Ambrosius voorop, er echt niet aan dat ze omschuldig waren, dat heeft geduurd tot na de veroordeling van Ronald Pieper.

En ik kan het de familie ook niet echt kwalijk nemen, die willen iemand verantwoordelijk kunnen houden.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:30:28 #253
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_183882578
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor de familie niet veel uitmaakt.
Zie ook de Puttense moordzaak, toen Viets en DuBois vrijgesproken werden wilde de helft van het dorp, met de moeder van Christel Ambrosius voorop, er echt niet aan dat ze omschuldig waren, dat heeft geduurd tot na de veroordeling van Ronald Pieper.

En ik kan het de familie ook niet echt kwalijk nemen, die willen iemand verantwoordelijk kunnen houden.
Jos Brech is op zijn minst bij de zaak betrokken, maar houdt zijn mond dicht. Dus de woede van de familie is in dit geval geen slag in de lucht.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_183882845
De ontvoering?
Uit de proforma zitting bleek dat NV 36 uur vermist is geweest, en toen op een plek is gevonden waar al eerder gezocht was.
NV is dus meegenomen of zoals zijn zus aangeeft met iemand meegegaan.

Ik vraag me af hoe Jos B. die ook daadwerkelijk verdacht wordt van ontvoering in dit scenario past.
Hij moet dan NV toevallig tegengekomen zijn in die buurt, en hem hebben meegenomen te voet of per fiets, dan een dertig tal uur vastgehouden, en daarna te voet of per fiets in het gebied waar volop zoektochten gaande waren NV hebben gepositioneerd op de vindplaats zonder noemenswaardige sporen achter te laten aan buitenkant kleding.

Linkje naar B. altijd te fiets:
Een bekende uit de Zuid-Limburgse scoutingwereld, waar Brech in de jaren 90 actief was, herinnert zich n specifiek detail: de toenmalig leider van de verkenners deed lles per fiets. ,,Ik denk dat hij geen rijbewijs had. Hoe ver het ook was, hij kwam altijd met de fiets."

https://www.ad.nl/binnenl(...)verdwijnen~ac7361fe/
pi_183883147
Nicky had brandschone voeten.. Zijn schoenen stonden in de tent.
Een overleden [en stijf] kind achterop de fiets vervoeren lijkt me ook onmogelijk..
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:48:05 #256
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_183892023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:40 schreef Za het volgende:
De ontvoering?
Uit de proforma zitting bleek dat NV 36 uur vermist is geweest, en toen op een plek is gevonden waar al eerder gezocht was.
NV is dus meegenomen of zoals zijn zus aangeeft met iemand meegegaan.

Ik vraag me af hoe Jos B. die ook daadwerkelijk verdacht wordt van ontvoering in dit scenario past.
Hij moet dan NV toevallig tegengekomen zijn in die buurt, en hem hebben meegenomen te voet of per fiets, dan een dertig tal uur vastgehouden, en daarna te voet of per fiets in het gebied waar volop zoektochten gaande waren NV hebben gepositioneerd op de vindplaats zonder noemenswaardige sporen achter te laten aan buitenkant kleding.

Linkje naar B. altijd te fiets:
Een bekende uit de Zuid-Limburgse scoutingwereld, waar Brech in de jaren 90 actief was, herinnert zich n specifiek detail: de toenmalig leider van de verkenners deed lles per fiets. ,,Ik denk dat hij geen rijbewijs had. Hoe ver het ook was, hij kwam altijd met de fiets."

https://www.ad.nl/binnenl(...)verdwijnen~ac7361fe/
Dat vroeg ik me al af, hij heeft een rijbewijs maar deed toen dus alles op de fiets.

Weet iemand toevallig waar dat mariakapelletje stond waar Joos B maandagmiddag een kaarsje gebrand zou hebben?
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:54:24 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183892085
Dat iemand denkt dat hij geen rijbewijs had omdat hij alles met de fiets deed zegt niet zoveel.
Sommige mensen fietsen nou eenmaal graag en draaien hun hand niet om voor een ritje van 30 km.
Wullie bin KOEL Soneal
  zaterdag 22 december 2018 @ 10:25:10 #258
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183892419
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand denkt dat hij geen rijbewijs had omdat hij alles met de fiets deed zegt niet zoveel.
Sommige mensen fietsen nou eenmaal graag en draaien hun hand niet om voor een ritje van 30 km.
Vind het wel bij hem passen.
Beetje een onzeker en nerveus persoon die met veel dingen in zijn leven gefaald heeft, inclusief het halen van een rijbewijs.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:33:21 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183893381
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vind het wel bij hem passen.
Beetje een onzeker en nerveus persoon die met veel dingen in zijn leven gefaald heeft, inclusief het halen van een rijbewijs.
Hij heeft gewoon een rijbewijs.
Wullie bin KOEL Soneal
  zaterdag 22 december 2018 @ 13:52:20 #260
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_183895426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:40 schreef Za het volgende:
k vraag me af hoe Jos B. die ook daadwerkelijk verdacht wordt van ontvoering in dit scenario past.
De mogelijkheden zijn in dit soort gevallen bijna eindeloos. Jos kan in de vroege ochtend bij de wc’s op de loer hebben gelegen en de eerste jongen die daar verscheen, toevallig Nicky, met een smoesje hebben meegelokt. Dat is, als ik het goed heb, de hypothese van iemand die ik maar niet zal noemen omdat zijn naam hier altijd zinloos gekwaak oproept.
Die dertig uur zijn wel een probleem, ja. Het is logisch dat men aanvankelijk dacht dat hij al vrij snel is overleden, maar de autopsie schijnt anders te hebben uitgewezen.
  was: computergirl zaterdag 22 december 2018 @ 19:20:33 #261
17493 HaverMoutKoekje
pi_183902025
Door een DNA-match komt het onderzoek naar de dood van Nicky Verstappen na 20 jaar in een stroomversnelling terecht. Alle ogen zijn gericht op de vader, moeder en de zus van de in 1998 overleden Nicky, maar zij besluiten buiten de media te blijven. Tot nu. In de documentaire Een kaarsje voor Nicky Verstappen, die MAX op 23 december 2018 uitzendt, doen zij hun verhaal. Wij spreken met maker Simon Vuyk.

De documentaire Een kaarsje voor Nicky Verstappen is te zien op 23 december 2018 om 23.00 uur op NPO 1 bij MAX.
https://www.maxvandaag.nl(...)nieuwe-documentaire/
  zondag 23 december 2018 @ 11:22:49 #262
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_183915229
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:52 schreef Gorraay het volgende:

[..]

De mogelijkheden zijn in dit soort gevallen bijna eindeloos. Jos kan in de vroege ochtend bij de wc’s op de loer hebben gelegen en de eerste jongen die daar verscheen, toevallig Nicky, met een smoesje hebben meegelokt. Dat is, als ik het goed heb, de hypothese van iemand die ik maar niet zal noemen omdat zijn naam hier altijd zinloos gekwaak oproept.
Die dertig uur zijn wel een probleem, ja. Het is logisch dat men aanvankelijk dacht dat hij al vrij snel is overleden, maar de autopsie schijnt anders te hebben uitgewezen.
Die dertig uur zijn toch ook maar een mogelijkheid? Volgens mij staat ondertussen de gehele autopsie op losse schroeven.
pi_183932494
Documentaire is begonnen. NPO 1
pi_183937435
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:16 schreef praadje het volgende:
Was het wat?
  maandag 24 december 2018 @ 11:50:08 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183937745
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was het wat?
Erg indrukwekkend.
Het gaf het abstracte idee van "de ouders van Nicky Verstappen" een gezicht, vooral het leed van die ouders. Dat is nog erger dan je je durft voor te stellen.

Immens respect voor het feit dat die mensen altijd maar zijn doorgegaan, en niet opgegeven hebben.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_183937884
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was het wat?
Mijn mening, en ik zal er wel veel commentaar op krijgen...is dat het vooral veel gehuil was, incl een jankende Peter R.

Weinig nieuws verder..een herhaling van verhalen die we door de jaren heen al veel gehoord en gelezen hebben behalve dat ze ervan overtuigd zijn dat Jos B de schuldige is.
pi_183937913
quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2018 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mijn mening, en ik zal er wel veel commentaar op krijgen...is dat het vooral veel gehuil was, incl een jankende Peter R.

Weinig nieuws verder..een herhaling van verhalen die we door de jaren heen al veel gehoord en gelezen hebben behalve dat ze ervan overtuigd zijn dat Jos B de schuldige is.
Wat had je dan verwacht? Dat ze feestend door het leven gingen?
pi_183937963
Haha, dat zijn twee totaal verschillende reacties. Dan zal ik er toch zelf aan moeten geloven.

Ik snap niet zo goed waarom in de beschrijving werd gezegd dat de familie altijd buiten de media is gebleven ‘tot nu’. Die moeder heeft ook gewoon gesproken in beide reportages van Kruispunt. De zus heb ik ook een aantal keer horen vertellen.
  maandag 24 december 2018 @ 12:02:21 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183938000
Mooie docu!
En ach, haten op Peter R, tjsa.
Kerel heeft er wel 20 jaar lang achteraan lopen drammen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_183938003
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja natuurlijk...elke dag de polonaise..pfff.
pi_183940017
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Erg indrukwekkend.
Het gaf het abstracte idee van "de ouders van Nicky Verstappen" een gezicht, vooral het leed van die ouders. Dat is nog erger dan je je durft voor te stellen.

Immens respect voor het feit dat die mensen altijd maar zijn doorgegaan, en niet opgegeven hebben.
Dit!

quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

En dit!
pi_183940241
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Nicky had brandschone voeten.. Zijn schoenen stonden in de tent.
Een overleden [en stijf] kind achterop de fiets vervoeren lijkt me ook onmogelijk..
Ik heb vanmiddag niks te doen en wil best wel testen. Ik heb een fiets. :)
Heeft iemand toevallig nog een dood kind liggen ergens?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 24 december 2018 @ 14:22:48 #273
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_183940251
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:16 schreef praadje het volgende:
Geen nieuws, maar wel voor het eerst (voor mij) een beeld van wat de gebeurtenissen met het gezin hebben gedaan. Erg.
De Verstappens zijn 100% overtuigd van de schuld van Jos. Maar dat is het OM ook.
pi_183955695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:52 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Hij wist al scoutingleider natuurlijk wanneer hij het beste een jongetje kon overmeesteren: 's ochtends vroeg als er eentje nodig naar de wc moet.
Kan ie zich samen met Nicky al die tijd opgesloten hebben op een wc?

Ik heb de documentaire gisteren gezien, mij viel op hoe close de moeder en Peter R zijn en hoe ze samen in een soort pathologisch verdriet zitten, alsof het gisteren gebeurd is.
  dinsdag 25 december 2018 @ 10:57:41 #275
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_183955941
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij wist al scoutingleider natuurlijk wanneer hij het beste een jongetje kon overmeesteren: 's ochtends vroeg als er eentje nodig naar de wc moet.
Kan ie zich samen met Nicky al die tijd opgesloten hebben op een wc?

Ik heb de documentaire gisteren gezien, mij viel op hoe close de moeder en Peter R zijn en hoe ze samen in een soort pathologisch verdriet zitten, alsof het gisteren gebeurd is.
het is bijzonder dat ze nog samen zijn, veel huwelijken zijn niet bestand tegen zoveel pijn.

Ik denk dat ze allebei een weg gevonden hebben om hier mee om te gaan, die van Berthie is strijdvaardig en vol in de media.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')