"zwaar genoeg" Zo druk is het niet. En heb ook PartyHard en Hean natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 01:05 schreef trollah het volgende:
[..]
Je hebt het al zwaar genoeg in ONZ als enige mod dus ik wil graag helpen
Die zijn alleen amper actiefquote:Op donderdag 13 december 2018 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"zwaar genoeg" Zo druk is het niet. En heb ook PartyHard en Hean natuurlijk
Maar wel lief
maar dan zorg je toch voor een nachtcrewquote:Op donderdag 13 december 2018 01:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja omdat als iemand 's nachts dan een rel-account aanmaakt zijn de admins niet online om dat tegen te gaan gr gr
en nu ga ik slapen
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 13 december 2018 01:07 schreef trollah het volgende:
[..]
Die zijn alleen amper actief
Ha wacht maar af. Met mij toppa welke binnenkort verschijnt krijg je t nog druk
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenquote:
nu moet het wel een parel worden ;$quote:Op donderdag 13 december 2018 01:09 schreef trollah het volgende:
[..]
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenkun je nagaan hoe belangrijk ik dit vind
Hahaha echt?quote:Op donderdag 13 december 2018 01:09 schreef trollah het volgende:
[..]
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenkun je nagaan hoe belangrijk ik dit vind
Jazekers. Verplichte pauze dus kan me maar beter nuttig makenquote:Op donderdag 13 december 2018 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha echt?![]()
Held ben je ook he
Ik kijk er naar uit. Hoge verwachtingen inmiddels !!quote:Op donderdag 13 december 2018 01:12 schreef trollah het volgende:
[..]
Jazekers. Verplichte pauze dus kan me maar beter nuttig maken
Deze kun je inlijsten!quote:Op donderdag 13 december 2018 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Hoge verwachtingen inmiddels !!
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig maar die mishandel ik als ze slaapt.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit ineens onder de blauwe plekken.
Heb niemand naast me gehad de laatste dagen dus denk niet dat dat het is.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig maar die mishandel ik als ze slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |