Die heb je toch al, dat is je Flippiee-account, toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien moet ik kloon aanmaken voor bagger
HAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 13 december 2018 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien moet ik kloon aanmaken voor bagger
oh shit, haal ik ze weer door elkaar?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die heb je toch al, dat is je Flippiee-account, toch?
Is ook verwarrendquote:Op donderdag 13 december 2018 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh shit, haal ik ze weer door elkaar?
verlorenquote:Op donderdag 13 december 2018 00:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wie ben ik en waar ben ik
wollah natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en met welk account wil je dan mod worden?
Daarom ben jij de beste KLB modquote:Op donderdag 13 december 2018 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik sluit amper wat van wollah, en ik denk dat als ik een topic sluit van wollah, wollah ook wel snapt waarom dat is
Maak dan een derde account aan: moddahquote:
Ja jeetje dat is niet echt een compliment, net als dat je de special olympics wint. Ja je wint wel, maar je bent ook nog steeds een debieltjequote:Op donderdag 13 december 2018 00:48 schreef trollah het volgende:
[..]
Daarom ben jij de beste KLB mod
quote:Op donderdag 13 december 2018 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maak dan een derde account aan: moddah
[..]
moddahquote:Op donderdag 13 december 2018 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ja jeetje dat is niet echt een compliment, net als dat je de special olympics wint. Ja je wint wel, maar je bent ook nog steeds een debieltje
okok snap ik welquote:Op donderdag 13 december 2018 00:52 schreef trollah het volgende:
[..]
moddah_!!!!
Nou zeg was goed bedoeld hoor
quote:Op donderdag 13 december 2018 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee johquote:Op donderdag 13 december 2018 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
waarom kan je nou 's nachts geen account aanmaken gvd, daar moet echt iets aan gebeuren...
neh zit mobiel manquote:Op donderdag 13 december 2018 00:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok snap ik wel
post nu maar gewoon tetten jeetje
Ja omdat als iemand 's nachts dan een rel-account aanmaakt zijn de admins niet online om dat tegen te gaan gr grquote:Op donderdag 13 december 2018 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
waarom kan je nou 's nachts geen account aanmaken gvd, daar moet echt iets aan gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |