Ja het komt een beetje auti over. Terwijl jij 2x zoveel post maar bij jou lijkt het veel minder omdat je al 100 jaar geregistreerd bentquote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 00:04 schreef trollah het volgende:
[..]
Ja het komt een beetje auti over. Terwijl jij 2x zoveel post maar bij jou lijkt het veel minder omdat je al 100 jaar geregistreerd bent
Ja maar op je profiel nietquote:Op donderdag 13 december 2018 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]de dagcijfers zijn nog steeds in te zien in het dagcijferstopic hoor
Wel beetje dode NBquote:Op donderdag 13 december 2018 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand eerder die username heeft aangenomen trouwens, maar je bent wel wat UI-loos...
Lolquote:
waar ben je dan? Ik lig lekker onder de dekens alquote:Op donderdag 13 december 2018 00:32 schreef trollah het volgende:
[..]
Ja man
Goddomme heb het wel koud
komt omdat jij er niet wasquote:Op donderdag 13 december 2018 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit is wel de meest matige nachtbagger van deze week ja
Lig op de bank zonder dekensquote:Op donderdag 13 december 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar ben je dan? Ik lig lekker onder de dekens al
deze is alleen voor de NB. Wil graag mod worden dus moet een normale pohi hebbenquote:Op donderdag 13 december 2018 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom heb je een andere username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |