quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:27 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Die vervelende AIVD-puzzels ook altijd...Die opgave heb ik opgelost en er komt zeker wel een woord uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusss ergens gaat iets niet goed, of je ziet het woord niet?
Hm... heel vreemd... Een sudoku kan toch meestal niet op meerdere manieren worden opgelost?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:28 schreef kikkertjuhh het volgende:
[..]
Die opgave heb ik opgelost en er komt zeker wel een woord uitDusss ergens gaat iets niet goed, of je ziet het woord niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door AIVD-puzzelaar op 14-12-2018 14:41:24 ]2018:
Opgelost: 1ab, 2, 4, 8, 13
Begin aan: 1c, 3, 5, 6, 7, 11 16, 21, 22, 25
Die vervelende AIVD-puzzels ook altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:34 schreef Jurian95 het volgende:
AIVD-Puzzelaar, misschien moet je hier anders even je sudoku antwoord posten..., dan kunnen wij zien of je het goed hebt gedaan of niet!Je hoeft niet sarcastisch te doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo veel heb ik toch niet gespoild? En ik vraag verder ook niets, ben gewoon echt verbaasd dat volgens de regels van sudoku er niets mis is en ik toch het verrekte woord niet zie
2018:
Opgelost: 1ab, 2, 4, 8, 13
Begin aan: 1c, 3, 5, 6, 7, 11 16, 21, 22, 25
Die vervelende AIVD-puzzels ook altijd...Dat is frustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn advies: kijk er vanavond of morgenochtend nog eens naar. Een frisse blik doet wonderen met zulk soort puzzels![]()
Je geeft het belangrijkste denkstapje van de hele puzzel weg.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:35 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet sarcastisch te doen hoorZo veel heb ik toch niet gespoild? En ik vraag verder ook niets, ben gewoon echt verbaasd dat volgens de regels van sudoku er niets mis is en ik toch het verrekte woord niet zie
Congratzquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:38 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Ik heb hem al! Toch bedankt voor het medeleven jongens haha. Woordzoeken was voor mij blijkbaar het moeilijkst
Ik heb het aangepast, zou me erg verbazen als ik er mensen mee gespoild heb, maar voor de zekerheid dan maarquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:37 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je geeft het belangrijkste denkstapje van de hele puzzel weg.
Nu je ondertitel nog aanpassenquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:42 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast, zou me erg verbazen als ik er mensen mee gespoild heb, maar voor de zekerheid dan maar
Helaas was ik wel aanwezig bij de restauratie, had graag het antwoord willen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef CarloV het volgende:
[..]
Je bent zelf een broeder van Jon Snow!
Had je graag 2 personen willen zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:04 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Helaas was ik wel aanwezig bij de restauratie, had graag het antwoord willen zijn
Het liefst was ik het kussen en het matras geweest jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:07 schreef CarloV het volgende:
[..]
Had je graag 2 personen willen zijn?
Jammer dat er alleen niemand op je wil liggen dan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Het liefst was ik het kussen en het matras geweest ja
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:14 schreef CarloV het volgende:
[..]
Jammer dat er alleen niemand op je wil liggen dan.
Dan zou ik nu lekker aan opgave 13 beginnenquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:38 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Ik heb hem al! Toch bedankt voor het medeleven jongens haha. Woordzoeken was voor mij blijkbaar het moeilijkst
Ik heb ook eindelijk tijd gemaakt hiervoor. Ik was vrolijk woorden voor de groepen aan het proberen, maar het helpt niet als je niet goed kijkt in de puzzel en goede groepen als foutief bestempelt...quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:22 schreef rita147 het volgende:
Yes, alle 5 de groepen van vraag 13 gevonden, het grote strepen kan beginnen.
'k moet het even hier kwijt, mijn omgeving verklaart me alleen maar voor gek.
Yep. En 1999 MCMXCIX en geen MIM.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:35 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Weer wat nieuws geleerd. Blijkbaar schrijf je in het Romeins het getal 99 niet als IC (waar ik mijn hele leven eigenlijk blindelings vanuit ben gegaan), maar als XCIX. Rare jongens
9 als XIX schrijven is sowieso vreemdquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:03 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Yep. En 1999 MCMXCIX en geen MIM.
Maar er zit nog wel wat variatie in de regels: de Romeinen schreven 9 vaak/meestal als VIIII en niet als XIX. Bij vraag XXII ga ik er voorlopig maar van uit dat de "standaard" notatie wordt gebruikt. Is al lastig genoeg op die manier...
Oh en nog een funfact waar ik ooit geleden op stuitte. Op de meeste klokken en horloges wordt het getal 4 niet als het gebruikelijke IV geschreven, maar als IIII. Dat komt waarschijnlijk doordat de Romeinen hun god IVPITER niet wilden beledigen. Maar tegenwoordig wordt ook vaker om aesthetische redenen voor IIII gekozenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:03 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Yep. En 1999 MCMXCIX en geen MIM.
Maar er zit nog wel wat variatie in de regels: de Romeinen schreven 9 vaak/meestal als VIIII en niet als XIX. Bij vraag XXII ga ik er voorlopig maar van uit dat de "standaard" notatie wordt gebruikt. Is al lastig genoeg op die manier...
Ik kijk net zo scheel als jouw avatar... Te lang zitten puzzelen vrees ikquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:08 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
9 als XIX schrijven is sowieso vreemd
Haha ga ik doen!quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:18 schreef thaGcollector het volgende:
[..]
Dan zou ik nu lekker aan opgave 13 beginnen
Rare jongens die Romeinenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:35 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Weer wat nieuws geleerd. Blijkbaar schrijf je in het Romeins het getal 99 niet als IC (waar ik mijn hele leven eigenlijk blindelings vanuit ben gegaan), maar als XCIX. Rare jongens
Dat had ik ook, tot dat alles ineens op zijn plek vielquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:55 schreef mvn075 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die Jon Snow opgave... geen idee nog welke kant ze op willen
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:55 schreef mvn075 het volgende:
Na mijn frustratie van gisteren over opgave 13, voeg ik mij nu bij de mensen die hem makkelijk vinden . Wel veel werk hoor. Wat een gezoek...
Nu ben ik wel benieuwd naar die Jon Snow opgave... geen idee nog welke kant ze op willen
SPOILER: Hint Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:01 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]SPOILER: Hint Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hint Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:01 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]Hoe kan ik ze nog een bekijken als ik ze nooit gezien hebSPOILER: Hint Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan moet je ze allemaal 2x kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:09 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Hoe kan ik ze nog een bekijken als ik ze nooit gezien heb
Is de Jon Snow vraag te doen als je Game of Thrones niet kent?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:18 schreef fixinn het volgende:
Ik heb ondertussen die vraag van Jon Snow opgelost maar snap nog steeds de teksten in de spoilers nietRaak ondertussen wel scheel van het staren naar opgave 6
Ja alles wat je nodig hebt is te vinden met de vraag en Google. Meer kan ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Is de Jon Snow vraag te doen als je Game of Thrones niet kent?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:18 schreef fixinn het volgende:
Ik heb ondertussen die vraag van Jon Snow opgelost maar snap nog steeds de teksten in de spoilers nietRaak ondertussen wel scheel van het staren naar opgave 6
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2473394/6/25#p183733607vrijdag 14 december 2018 21:26[/url] schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:29 schreef fixinn het volgende:
[..]Zo'n taalfout zou eigenlijk een strafpunt op moeten leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef pi31415 het volgende:
Zo, opgave 22 opgelost. Diep, diep respect voor de makers: zo'n beperkte set aanwijzingen, die toch een unieke oplossing geeft.22 is ook mijn favoriet tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef pi31415 het volgende:
Bij 1c, toch minder resultaat dan ik op het 2e gezicht dacht. Had vermoed dat er meer in zat. Is dat ook jullie ervaring?Ik snap wat je bedoelt, maar zelf vond ik de oplossing best vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het is gewoon correct Nederlands maar ok.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:55 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
Zo'n taalfout zou eigenlijk een strafpunt op moeten leveren
Neequote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef Fleurance het volgende:
Ik zit een beetje in de knoop met opdracht 22..
Even voor de zekerheid: C - D + I = C + I + I
Dit is geen foutje?
Als je deze afhebt kun je aan de Belgische beginnenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:37 schreef Jurian95 het volgende:
Wanneer komt deel 2 van de puzzel trouwens?
Zeker geen fout idd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef Fleurance het volgende:
Ik zit een beetje in de knoop met opdracht 22..
Even voor de zekerheid: C - D + I = C + I + I
Dit is geen foutje?
Het zou me inderdaad niet verbazen als er al mensen zijn die alle vragen opgelost hebben (exclusief de creatieve opgave en het vinden van alle aanwijzingen van het thema)quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:49 schreef Soetemeer het volgende:
Het lijkt dit jaar wel erg makkelijk, begonnen bij vraag 1 en inmiddels bij vraag 9 (6 overgeslagen)
Ok... ik weet nu met 100% zekerheid welke kant ze op willen en snap ook het ontbreken. Nu nog een manier vinden om die namen te krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:58 schreef Daviddowie het volgende:
[..]
Dat had ik ook, tot dat alles ineens op zijn plek viel
Oh, ik ben gelukkig niet de enige die gewoon vooraan begint ;-)quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:49 schreef Soetemeer het volgende:
Het lijkt dit jaar wel erg makkelijk, begonnen bij vraag 1 en inmiddels bij vraag 9 (6 overgeslagen)
quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:05 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen als er al mensen zijn die alle vragen opgelost hebben (exclusief de creatieve opgave en het vinden van alle aanwijzingen van het thema)
quote:
Ook al is zelf puzzelen toch echt leuker, ik wil je best een tip geven:quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:21 schreef AwesomeArnold het volgende:
Heeft iemand een hint voor opgave 3? Ik zat te denken aan het te bruteforce met matlab ofzo maar dat duurt echt heel lang denk ik.
Tja, daar kun je een boom over opzetten...quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:00 schreef Saskia1992 het volgende:
mmmm, ik bijt me al uren vast op 1b en 1c. Iemand een goede tip voor de vorm?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:36 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Ook al is zelf puzzelen toch echt leuker, ik wil je best een tip geven:Hmmm kan het niet ook gewoon nul zijn... Dat is een van de opties toch? Elke letter is toch 1 getal? Of speelt nul geen rol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen, probeer het uit, dan kom je er vanzelf achter :-)quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:33 schreef AwesomeArnold het volgende:
[..]
Hmmm kan het niet ook gewoon nul zijn... Dat is een van de opties toch? Elke letter is toch 1 getal? Of speelt nul geen rol.
Je kunt altijd nog de belgische variant proberen, als deze je niet bevalt gelukkigquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:13 schreef JAM het volgende:
Vandaag voor het eerst de opgaven bekeken. De puzzel trekt me op de een of andere manier veel minder dan de voorgaande edities. Hadden anderen daar ook last van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben ik misschien slordig geweest?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:38 schreef rita147 het volgende:
Kan het zijn dat ik bij vraag 13, na het oplossen van alle vragenJa je bent slordig geweest ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben ik misschien slordig geweest?
Alleen de letters van de extra persoon en de tekst blijven over
Hier is een template die je misschien kan gebruikenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:54 schreef fixinn het volgende:
Al dat staren naar opgave 6 heeft wel geholpen heb nu weer ronde ogen ipv driehoekjes van het staren. Alhoewel ik nog niet veel verder ben gekomen dan dat..
SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als elke letter voor het cijfer 0 staat, is de som wel kloppend. Maar de schrijfwijze 00000 i.p.v. gewoon 0 is niet logisch. En bovendien is zo'n smartass antwoord bij deze puzzel nooit het juiste!quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:33 schreef AwesomeArnold het volgende:
[..]
Hmmm kan het niet ook gewoon nul zijn... Dat is een van de opties toch? Elke letter is toch 1 getal? Of speelt nul geen rol.
Misschien extra puntenquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Als elke letter voor het cijfer 0 staat, is de som wel kloppend. Maar de schrijfwijze 00000 i.p.v. gewoon 0 is niet logisch. En bovendien is zo'n smartass antwoord bij deze puzzel nooit het juiste!
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:03 schreef CarloV het volgende:
[..]
Hier is een template die je misschien kan gebruikenSPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, want alles wordt een beetje ambigu zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
REKENLES zou bovendien leiden tot meer mogelijkheden dan 2.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:03 schreef CarloV het volgende:
[..]
Hier is een template die je misschien kan gebruikenSPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nog niet te pakken, maar er ontbrak wel wat bij 9a, wat ik wat gek vond.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef Erbo79 het volgende:
Heeft iemand anders ook al gemerkt dat er bij 9b iets mist?
Ontbreekt niks bij mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef Erbo79 het volgende:
Nope, niks van gemerkt. Maar misschien komt dat besef later nog welquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:31 schreef Erbo79 het volgende:
Laat maarquote:Op zondag 16 december 2018 04:00 schreef CathyCathy het volgende:
Hoi hoi, ik ben ook weer begonnen. Voorlopig nog niet echt vast. Heb de helft nog niet eens bekeken.
Wel een vraag: zit er een foutje in 4? Ik mis een letter aan het begin. Of zit ik gewoon helemaal fout? Dat zou ook zomaar kunnen
[ Bericht 32% gewijzigd door pi31415 op 16-12-2018 11:13:31 ]
Mag ik hier even op inhaken mbt vraag 22? Ik heb het antwoord niet, maar zit wat vast in mijn redenaties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ergens doe ik iets verkeerd. Ik neem aan dat de fout in mijn uitgangspunten zit. Kan iemand mij een hint even waar ik fout ga?
Ik heb dat probleem niet iig. Mijn bron is vrij duidelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 10:57 schreef dodoria het volgende:
Ik denk het antwoord op vraag 21 te hebben, maar ben niet zeker.
Van de 2 mensen die ik heb vind ik de 1 een duidelijker antwoord op de vraag dan de ander. Vooral door hun respectievelijke posities (Ik houd het een beetje vaag). Hebben jullie dit ook?
Bedoel je zo'n positionering? Ik ben een beetje vaag natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 10:57 schreef dodoria het volgende:
Ik denk het antwoord op vraag 21 te hebben, maar ben niet zeker.
Van de 2 mensen die ik heb vind ik de 1 een duidelijker antwoord op de vraag dan de ander. Vooral door hun respectievelijke posities (Ik houd het een beetje vaag). Hebben jullie dit ook?
SPOILER: 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook, die van een paar jaar terug met de muziekkubus en de treintjes vond ik leukerquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:13 schreef JAM het volgende:
Vandaag voor het eerst de opgaven bekeken. De puzzel trekt me op de een of andere manier veel minder dan de voorgaande edities. Hadden anderen daar ook last van?
Ja, dat is hij. Vorig jaar.quote:Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef Postbus100 het volgende:
CarloV, ben jij dit?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-ik-heb-al-heel-wat
Ja ja ja, ik had toen willekeurig wat op het bord geschreven want dat was goed voor het plaatje. Dus toen heb ik wat beroemde formules op het bord gezet en nog heel wat onzinnige formules toen ik er zat van was waarvan minimaal een ding niet eens klopt, want ach als ze het toch niet snappen kun je ze alles wijs maken. Als er maar iets op het bord staat.quote:Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef Postbus100 het volgende:
CarloV, ben jij dit?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-ik-heb-al-heel-wat
Oh, dat heb ik niet eens gezien. Ik zag 'Carlo' en 'AIVD-kerstpuzzel' en ik legde al een linkje.quote:Op zondag 16 december 2018 15:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik had toen willekeurig wat op het bord geschreven want dat was goed voor het plaatje. Dus toen heb ik wat beroemde formules op het bord gezet en nog heel wat onzinnige formules toen ik er zat van was waarvan minimaal een ding niet eens klopt, want ach als ze het toch niet snappen kun je ze alles wijs maken. Als er maar iets op het bord staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb overigens nu ook alles op de computer gedaan. Het ging bij 1b al bijna mis met blazen en zuchten, dus dacht: laat ik maar op safe spelen. En of ik het knipwerk nu op papier of digitaal moet doen, rotwerk blijft het toch wel.
Somebody that I used to know
Oh wacht ik dacht dat dit mijn interview ding was, ik had de link nog niet geopend.quote:Op zondag 16 december 2018 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens gezien. Ik zag 'Carlo' en 'AIVD-kerstpuzzel' en ik legde al een linkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |