Nee dogs of berlinquote:Op woensdag 12 december 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks nog lekker De Toppers van vorig jaar terugkijken ouwe pik?
klopt tochquote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Wytze willen beide ploegen echt de groep winnen.
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Wat een heerlijk half uur voetbal gezien trouwens joh
We stoppen ze nog voller dan juve in '96quote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.
ajax heeft afgelopen weken rustig aan gedaan, die kunnen wel evenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.
omdat hij geen fietsen jat?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kimmich is een ontzettend irritante speler, maar vind hem niet een 'typische' duitser
Beter in wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar iemand die verder zinnige dingen roept niet
Nee blijft nee, Obelix.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom.quote:
beter in keepen hansquote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat?
Volgens ajacieden zijn hun spelers elk jaar beter,ondertussen staan ze 4 jaar droog..
Tete was ook beter dan arias om een voorbeeldje te geven
Lach mij maar uit, en ik ben geen Ajax fan. Maar als ze ooit mans maken is het dit jaar. Zoveel ploegen niet in vorm, ze hebben het team ervoor en met een beetje geluk waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Lach mij maar uit, en ik ben geen Ajax fan. Maar als ze ooit mans maken is het dit jaar. Zoveel ploegen niet in vorm, ze hebben het team ervoor en met een beetje geluk waarom niet.
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Lach mij maar uit, en ik ben geen Ajax fan. Maar als ze ooit mans maken is het dit jaar. Zoveel ploegen niet in vorm, ze hebben het team ervoor en met een beetje geluk waarom niet.
Met deze stand en dit spelbeeld kan ik echt prima leven. Als je kijkt naar de mogelijke tegensatnders als je eerste wordt krijg je het ook moeilijk genoeg.quote:
Mwha als ze een Barca, City, Juve of PSG tegen komen is het ook voorbijquote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hoe is dit relevant dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Simpele ziel.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zelfde seizoen verliezen in de kuip van een stel tieners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon accepteren en niet janken
Ach ja ik werd ook belachelijk gemaakt toen ik aangaf dat Ajax een kans maakte uit tegen Bayern.quote:
Tegen Liverpool zoveel ruimte weggevenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha als ze een Barca, City, Juve of PSG tegen komen is het ook voorbij
In 95 werden wij ook belachelijk gemaakt. Ajax stond 250-1 bij de bookies GENOTquote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach ja ik werd ook belachelijk gemaakt toen ik aangaf dat Ajax een kans maakte uit tegen Bayern.
Dat gaan ze natuurlijk niet doen in de eerste wedstrijd als ze nog niet 'moeten'quote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen Liverpool zoveel ruimte weggeven
slechtste bayern van de laatste 20 jaarquote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach ja ik werd ook belachelijk gemaakt toen ik aangaf dat Ajax een kans maakte uit tegen Bayern.
Gewoon doodschoppie gevenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Barca maakt Ajax wel kans mits Messi een offday heeft.
Die kleine is aardig in vorm de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel lekker verdienenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In 95 werden wij ook belachelijk gemaakt. Ajax stond 250-1 bij de bookies GENOT
Real zou misschien nog wel een leuke tegenstander zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas niet bewust meegemaaktquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Real moet wel kunnen ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Real zou misschien nog wel een leuke tegenstander zijn.
Toen was ik 1, anders had ik al mijn zakgeld erop gezetquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tsja het liefst heb je Porto natuurlijk. Juve, PSG en City wil je niet. De Spaanse clubs vind ik dit jaar niet in topvorm steken.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Real zou misschien nog wel een leuke tegenstander zijn.
Hoe is het mogelijk dat je Poepz0r heet en 95 bewust hebt meegemaakt?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel. Ajax had ook wat talentjes en INEENS ging het lopen.
ajax mist een type De Jongquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Pressing van Ajax is wel genieten, bal ook binnen no-time terug.
Maar Blind op het middenveld en zonder spits spelen werkt ook niet heel lekker...
Daarom eerste worden genotquote:Op woensdag 12 december 2018 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het liefst heb je Porto natuurlijk. Juve, PSG en City wil je niet. De Spaanse clubs vind ik dit jaar niet in topvorm steken.
Had je toch 125 gulden gehadquote:Op woensdag 12 december 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen was ik 1, anders had ik al mijn zakgeld erop gezet
Omdat dit een hele oude naam is ouwe reus met een bijzondere betekenis met een triest verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2018 21:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat je Poepz0r heet en 95 bewust hebt meegemaakt?
Wōber wordt vaak onderschat.quote:
Ligt er ook aan hoe de match zal verlopen idd,qua scorenverloopquote:Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat gaan ze natuurlijk niet doen in de eerste wedstrijd als ze nog niet 'moeten'
Dat was een artikel in de krant, hij zei daar zelf vrij weinig over.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Ligt geel? Hij was toch zo trots dat hij nooit een overtreding maakt?
kutkrantquote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een artikel in de krant, hij zei daar zelf vrij weinig over.
Had het in een interview met hem gezienquote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een artikel in de krant, hij zei daar zelf vrij weinig over.
Ok, spijtig maar toch tof dat je de naam dan in ere houdt denk ik!quote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat dit een hele oude naam is ouwe reus met een bijzondere betekenis met een triest verhaal eigenlijk
Dan is ze duurder gewordenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch wel 2,5 uur met je moeder
Gewoon hele week denk ikquote:Op woensdag 12 december 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch wel 2,5 uur met je moeder
Omdat er een artikel over was geschreven.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had het in een interview met hem gezien
Ah zo. Ik ben niet scherp blijkbaar.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er een artikel over was geschreven.
Twee keer de helftquote:Op woensdag 12 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel zal het zijn? 50eu ofzo?
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had wel een gifje van je verwacht
Ik kwam laatst bij een hoertje. Ik zeg wat kost het?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel zal het zijn? 50eu ofzo?
Eensquote:Op woensdag 12 december 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
jammer van de stand maar heerlijke eerste helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |