Nee dogs of berlinquote:Op woensdag 12 december 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks nog lekker De Toppers van vorig jaar terugkijken ouwe pik?
klopt tochquote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Wytze willen beide ploegen echt de groep winnen.
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Wat een heerlijk half uur voetbal gezien trouwens joh
We stoppen ze nog voller dan juve in '96quote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.
ajax heeft afgelopen weken rustig aan gedaan, die kunnen wel evenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ten Hag toverdrank klaar heeft staan voor in de rust, die redden dit zo niet 90 min lang.
omdat hij geen fietsen jat?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kimmich is een ontzettend irritante speler, maar vind hem niet een 'typische' duitser
Beter in wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar iemand die verder zinnige dingen roept niet
Nee blijft nee, Obelix.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom.quote:
beter in keepen hansquote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat?
Volgens ajacieden zijn hun spelers elk jaar beter,ondertussen staan ze 4 jaar droog..
Tete was ook beter dan arias om een voorbeeldje te geven
Lach mij maar uit, en ik ben geen Ajax fan. Maar als ze ooit mans maken is het dit jaar. Zoveel ploegen niet in vorm, ze hebben het team ervoor en met een beetje geluk waarom niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |