Liwadde blousequote:Op woensdag 12 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maar it het noait wat weest en het sil noait wat wurre.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maar it het noait wat weest en het sil noait wat wurre.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog een keer gekotst voor die ingang
Zaterdagavond? Maar is meestal wel redelijk rustig ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was verder niemand behalve wat oude lui
Oh was jij datquote:Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog een keer gekotst voor die ingang
Bussenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Waren we met vier man aan het indrinken. Gingen we bussen maar ik had totaal geen basis. Ik zat er natuurlijk hele tijd in. Alles eruit gegooid bij die bushalte daar en toen direct doorgegaan naar Leeuwarden
Drinken op een lege maag genot.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Waren we met vier man aan het indrinken. Gingen we bussen maar ik had totaal geen basis. Ik zat er natuurlijk hele tijd in. Alles eruit gegooid bij die bushalte daar en toen direct doorgegaan naar Leeuwarden
Nee doordeweekse dag. Ging daarna door stappen in Leeuwarden. Introductiedagen jaartje of 3 terug.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdagavond? Maar is meestal wel redelijk rustig ja.
Oh ja, dan is het sowieso rustig.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee doordeweekse dag. Ging daarna door stappen in Leeuwarden. Introductiedagen jaartje of 3 terug.
Beter eerst een TOSTI nuttigenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drinken op een lege maag genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |