Liwadde blousequote:Op woensdag 12 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maar it het noait wat weest en het sil noait wat wurre.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maar it het noait wat weest en het sil noait wat wurre.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog een keer gekotst voor die ingang
Zaterdagavond? Maar is meestal wel redelijk rustig ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was verder niemand behalve wat oude lui
Oh was jij datquote:Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog een keer gekotst voor die ingang
Bussenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Waren we met vier man aan het indrinken. Gingen we bussen maar ik had totaal geen basis. Ik zat er natuurlijk hele tijd in. Alles eruit gegooid bij die bushalte daar en toen direct doorgegaan naar Leeuwarden
Drinken op een lege maag genot.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Waren we met vier man aan het indrinken. Gingen we bussen maar ik had totaal geen basis. Ik zat er natuurlijk hele tijd in. Alles eruit gegooid bij die bushalte daar en toen direct doorgegaan naar Leeuwarden
Nee doordeweekse dag. Ging daarna door stappen in Leeuwarden. Introductiedagen jaartje of 3 terug.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdagavond? Maar is meestal wel redelijk rustig ja.
Oh ja, dan is het sowieso rustig.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee doordeweekse dag. Ging daarna door stappen in Leeuwarden. Introductiedagen jaartje of 3 terug.
Beter eerst een TOSTI nuttigenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drinken op een lege maag genot.
Heb dat echt al zo lang niet meer gedaan. Ken denk ik de regels niet eens precies meer. Al zal het daar vast anders gespeeld worden.quote:
met volle maag moet je eerder kotsen manquote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drinken op een lege maag genot.
Wil jij later trucker worden?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
met volle maag moet je eerder kotsen man
Wanneer begint het spektakelquote:Op woensdag 12 december 2018 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij speelt morgen tegen Jeffrey de Zwaan (die de eerste partij nog tegen een Indiase speler moet). Dus dat is al problematisch; De Zwaan is World Matchplay-halve finalist en dat is na het WK wel het zwaarste toernooi dat er is. In de derde ronde wacht, als Cross doorkomt, ook waarschijnlijk Clayton of Van den Bergh.
Ja die regels daar zijn veel extremer in dat klote Friesland. Sowieso heen en terug doen wij niet aan. En dat ze iedere voorronde verhogen met uitdelen doen wij ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb dat echt al zo lang niet meer gedaan. Ken denk ik de regels niet eens precies meer. Al zal het daar vast anders gespeeld worden.
Geen idee, zal ook wel aan het eten liggen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
met volle maag moet je eerder kotsen man
Bij ons: Eerst kleur kiezen, verkeerd is zuipen. Daarna hoger of lager, verkeerd is zuipen. Dan er tussen of er buiten, verkeerd is zuipen. Ten slot: heb je de soort al of niet, verkeerd is zuipen. Piramide leggen en je mag je kaarten uitdelen als je dezelfde hebt. (1 slok, 2, 3,4,5) Diegene met de meeste punten zit in de bus. 5 kaarten, laatste dicht. Je moet steeds hoger of lager zeggen en opnieuw als het fout is.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb dat echt al zo lang niet meer gedaan. Ken denk ik de regels niet eens precies meer. Al zal het daar vast anders gespeeld worden.
Ja alleen dken ze in Friesland dus 1 tm 5 en dan weer terugquote:Op woensdag 12 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons: Eerst kleur kiezen, verkeerd is zuipen. Daarna hoger of lager, verkeerd is zuipen. Dan er tussen of er buiten, verkeerd is zuipen. Ten slot: heb je de soort al of niet, verkeerd is zuipen. Piramide leggen en je mag je kaarten uitdelen als je dezelfde hebt. (1 slot, 2, 3,4,5) Diegene met de meeste punten zit in de bus. 5 kaarten, laatste dicht. Je moet steeds hoger of lager zetten en opnieuw als het fout is.
Niet elke ronde verhogen? Bij jullie is elke trede hetzelfde? Pas bij die hogere tredes gaat het erom.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die regels daar zijn veel extremer in dat klote Friesland. Sowieso heen en terug doen wij niet aan. En dat ze iedere voorronde verhogen met uitdelen doen wij ook niet.
KlaasGod.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:14 schreef GGMM het volgende:
Klaasweetalles in het Nicky Verstappen topic
Popcorn.Gif
Nee ik bedoel de voorronde (heb je de kleur wel of niet) moet je al 2, 4,6 en 8 slokken nemen. Wij doen gewoon 1 slok per voorronde (voor de piramide dus)quote:Op woensdag 12 december 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet elke ronde verhogen? Bij jullie is elke trede hetzelfde? Pas bij die hogere tredes gaat het erom.
Met zo'n bus kun je wel echt flink naar de klote gaan als je pech hebt.
Ah, toch hetzelfde hier.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons: Eerst kleur kiezen, verkeerd is zuipen. Daarna hoger of lager, verkeerd is zuipen. Dan er tussen of er buiten, verkeerd is zuipen. Ten slot: heb je de soort al of niet, verkeerd is zuipen. Piramide leggen en je mag je kaarten uitdelen als je dezelfde hebt. (1 slok, 2, 3,4,5) Diegene met de meeste punten zit in de bus. 5 kaarten, laatste dicht. Je moet steeds hoger of lager zeggen en opnieuw als het fout is.
maatje van mij moest tijdens de taxirit 3x kotsen afgelopen zaterdagquote:
ik verlies altijd met die kutspelletjesquote:Op woensdag 12 december 2018 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
Paardenrace is ook ultiem genot. Hartengenot altijd goed
Oh dat.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de voorronde (heb je de kleur wel of niet) moet je al 2, 4,6 en 8 slokken nemen. Wij doen gewoon 1 slok per voorronde (voor de piramide dus)
Taxichauffeur ziedend?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
maatje van mij moest tijdens de taxirit 3x kotsen afgelopen zaterdag
ritje van 10 minuten (lol)
En altijd dezelfde naaien met uitdelenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dat.
Dat is hier ook zonder verhoging. Alleen bij die piramide verhoog je hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |