Jojo is ook lekker heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we met de SC een orgie organiseren ook.
Ik ben trots op je Rens.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst wegens gezondheid en nu voelt het gewoon wel lekker zo
Blijkbaar heeft hij daar weinig behoefte aan.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag weten waar JanCees later wil werken, hij kan toch gewoon antwoord geven?
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jojo is ook lekker heb ik mij laten vertellen.
Dan kan hij dat toch gewoon zeggen? Dat maakt toch niks uit?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij daar weinig behoefte aan.
Misschien wil hij je niet kwetsen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dan kan hij dat toch gewoon zeggen? Dat maakt toch niks uit?
Waarom?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit er over na te denken om februari een maand niet te gaan drinken.
Menig volk op FOK! vindt een stok nog lekker, pics anders niksquote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jojo is ook lekker heb ik mij laten vertellen.
waarom?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wil hij je niet kwetsen.
Mensen die zulke dingen overwegen hebben meestal wel een aardig drankprobleem.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zegt dat het om drank gaat?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die zulke dingen overwegen hebben meestal wel een aardig drankprobleem.
quote:
Ben benieuwd of ik dan gezonder voel. Drink wel vrij veel laatste tijd. Maar komt er waarschijnlijk toch niet van.quote:
Ken er ook wel een paar die het gedaan hebben. Vaak valt dat allemaal wel mee.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die zulke dingen overwegen hebben meestal wel een aardig drankprobleem.
Ik drink echt zelden meer alcohol.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan verder ook niet superveel zuipen hoor. Minder dan mijn vriendin.
Wat is veel?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd of ik dan gezonder voel. Drink wel vrij veel laatste tijd. Maar komt er waarschijnlijk toch niet van.
HaagsGodquote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om drank gaat?
Wilde gok.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om drank gaat?
Ik ook niet. Sowieso niet doordeweeks maar het weekend kom ik ook niet veel verder dan 1-2 biertjes. Tenzij ik uitga dan lukt het nog wel.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink echt zelden meer alcohol.
Ik ben al jaren niet meer uit geweest (lol)quote:Op woensdag 12 december 2018 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso niet doordeweeks maar het weekend kom ik ook niet veel verder dan 1-2 biertjes. Tenzij ik uitga dan lukt het nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |