Wil jij later ook taxichaffeur worden?quote:
Zo hebben we onze toenmalige voetbaltrainer een keer helemaal lam gekregen. Fietste nog in de sloot. Hij had voor de tijd zo'n grote bek dat hij kon zuipen. (we hadden extra pakje kaarten onder de tafel)quote:Op woensdag 12 december 2018 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En altijd dezelfde naaien met uitdelen. En die gaat 9/10x ook de bus in
Dat binne geen grappn dan binne streeknquote:Op woensdag 12 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo hebben we onze toenmalige voetbaltrainer een keer helemaal lam gekregen. Fietste nog in de sloot. Hij had voor de tijd zo'n grote bek dat hij kon zuipen. (we hadden extra pakje kaarten onder de tafel)
Waaromquote:
Kan verder ook niet superveel zuipen hoor. Minder dan mijn vriendin.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat binne geen grappn dan binne streekn
Dat andere spel iw ook leuk in groot gezelschap. Kingsen ofzo. Met die opdrachten.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan verder ook niet superveel zuipen hoor. Minder dan mijn vriendin.
als je 14 bent jaquote:Op woensdag 12 december 2018 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat andere spel iw ook leuk in groot gezelschap. Kingsen ofzo. Met die opdrachten.
Zeker, wel wat lastiger uit te leggen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat andere spel iw ook leuk in groot gezelschap. Kingsen ofzo. Met die opdrachten.
als je 14 bent jaquote:Op woensdag 12 december 2018 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan ze zelf verzinnen Tjacka. Is lachen met wat wijven erbij
Wil jij later ook bij de Aldi werken?quote:
Als we met de SC een orgie organiseren ook.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Als we met de SC gaan bussen gaat alles op Charlotte.
Strippoker en alleen de dames moeten uitkledenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
vlak jojo niet uitquote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil gewoon graag weten waar JanCees later wil werken, hij kan toch gewoon antwoord geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |