Wie zijn dit?quote:is een van origine Britse experimentele rockband, opgericht aan het einde van de jaren 70. In de jaren 80 verhuisde de band naar Nederland.
De twee belangrijkste leden van de band zijn vocalist Edward Ka-Spel en toetsenist Phil Knight. Hun stijl wordt vaak beschreven als een amalgaam van psychedelische rock, industrial, experimentele rock, synth-pop en avant-garde. De band heeft in haar bestaan meer dan 40 albums gemaakt en toert nog geregeld over de wereld.
Haha, wel lezen pip, Raymond van t Groenewoud dan.quote:
quote:
Eddy Wally...quote:Op woensdag 12 december 2018 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met dank aan mijn 1e OOR's Popencyclopedie, waar de heer Ka-Spel met een foto in stond.
Welke Vlaamse zanger stond in diezelfde editie ook op de foto, naakt met zijn piemel tussen zijn benen gestopt?
Ook niet.quote:
Koen Wauters?quote:Op woensdag 12 december 2018 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet.
Ten tijde van deze editie (1985) nog niet echt mainstream bekend in ons land, zo'n 5 jaar later hadden ze wel een behoorlijke hit.
Nope.quote:
Bart Peeters?quote:Op woensdag 12 december 2018 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope.
Hij deed later ook aardig wat tv-werk.
Walter, de opper-kreuner stond eronderquote:
Siouxsie...quote:Op woensdag 12 december 2018 15:48 schreef pipster het volgende:
Ik kan mij dan weer een naakte Susan Janet Ballion uit de OOR Popencyclopedie herinneren. Hoe kennen wij haar beter?
Hoewel Mr. Humphries vrouwelijke trekjes had, is dit toch een echte vrouw...quote:Op woensdag 12 december 2018 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zou zeggen Mr Humphries uit Are you being served?..
En of je haar kent...quote:Op woensdag 12 december 2018 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ik (her)ken deze Zilverslang helaas niet.
Oei, die blijkt moeilijker te zijn dan ik dacht.quote:
Toyah dusquote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Ze is getrouwd met de gitarist van King Crimson...
Soort nep-Siouxsie, in kleurquote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef Grobbel het volgende:
Dat maakt de vraag in elk geval opzoekbaar, zondat ik nu met zekerheid kan zeggen dat ik nog nooit van de dame heb gehoord. terwijl ze toch wel in genre-straatjes heeft opgenomen waarin ik veel van haar 'peers' heb meegekregen... Zal er eens wat van gaan luisteren.
quote:
quote:are an American progressive metal band that formed in 1979 under the name Pierced Arrow (later changed to 'Beowulf'). Their current line-up features long-time guitarists Jon Drenning and Ben Jackson, bassist Jeff Lords, and drummer Dana Burnell. The band formed in Sarasota, Florida. As a pioneer of the American progressive metal movement,
rose to international fame in the 1980s and was ranked as one of the early "flagship bands of progressive metal" along with Queensr che, Dream Theater, Fates Warningand Watchtower, who were responsible for creating and developing that genre.
Volgens google/wikipedia klopt dit, plusminus een tikfout. Ik ken het punt wel toe.quote:
Welk nummer van wie?quote:There's a place in France where the naked ladies dance
There's a hole in the wall where you put your cock & balls
But you never really know who's sucking on the other side
Is it a boy or a girl or a lady-man hermaphrodite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |