Ja, voor de 48 brieven, daar moeten er nu nog wel een aantal bij gaan komen.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:04 schreef trein2000 het volgende:
@westwood, die tijd hadden ze natuurlijk de afgelopen dagen al...
Nog zo’n 110. Maar ik neem aan dat er al druk gelobbyd isquote:Op woensdag 12 december 2018 11:05 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja, voor de 48 brieven, daar moeten er nu nog wel een aantal bij gaan komen.
Ik snap je houding niet helemaal. De linkse pers is namelijk in principe voor deze deal (remain zou beter zijn maar is geen optie, dus dit is het beste nu.)quote:Op woensdag 12 december 2018 10:58 schreef Loekie1 het volgende:
Goh wat jammer voor jullie dat ze haar aftreden niet heeft bekendgemaakt. Ook zielig voor alle voorspellers van de linkse pers.
Wat loop je nou te ijlen?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:58 schreef Loekie1 het volgende:
Goh wat jammer voor jullie dat ze haar aftreden niet heeft bekendgemaakt. Ook zielig voor alle voorspellers van de linkse pers.
Je hoeft geen brief te schrijven om bij een stemming over het leiderschap van May tegen haar te stemmen.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:05 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja, voor de 48 brieven, daar moeten er nu nog wel een aantal bij gaan komen.
Vast, maar wat willen ze dan bereiken?quote:Op woensdag 12 december 2018 11:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hoeft geen brief te schrijven om bij een stemming over het leiderschap van May tegen haar te stemmen.
Ze ziet spoken.quote:
Van BJ zou ik niet teveel verwachten. Dat is eigenlijk een verkapte Remainer. Je hebt iemand nodig die volle bak voor "no deal" gaat.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:11 schreef thesiren.nl het volgende:
Eigenlijk hoopt ik een beetje dat May wel word gedwongen op te stappen, nu wel dwingen dat Rees Mogg en Boris nu de brexit waar gaan maken. Zij zullen dan voor een falen verantwoordelijk worden gehouden. Zij zijn verantwoordelijk voor de shitshow, het word tijd dat zij de zak met stront nu gaan vasthouden.
BJ schreef altijd over de bemoeienis van de EU, de verhalen over de rechte bananen komen uit zijn koker.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Van BJ zou ik niet teveel verwachten. Dat is eigenlijk een verkapte Remainer. Je hebt iemand nodig die volle bak voor "no deal" gaat.
Wie zou dat dan moeten zijn?quote:Op woensdag 12 december 2018 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Van BJ zou ik niet teveel verwachten. Dat is eigenlijk een verkapte Remainer. Je hebt iemand nodig die volle bak voor "no deal" gaat.
Nee hoor. Die geven de schuld hoe dan ook gewoon aan May. Zij heeft het dan totaal verpest en door haar toedoen was er geen tijd en geen bereidheid meer bij de EU om eea te redden. Ook heeft ze dan volgens hen nagelaten GB goed voor te bereiden op een no deal en heeft het land de puinhopen geheel aan haar te danken.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:11 schreef thesiren.nl het volgende:
Eigenlijk hoopt ik een beetje dat May wel word gedwongen op te stappen, nu wel dwingen dat Rees Mogg en Boris nu de brexit waar gaan maken. Zij zullen dan voor een falen verantwoordelijk worden gehouden. Zij zijn verantwoordelijk voor de shitshow, het word tijd dat zij de zak met stront nu gaan vasthouden.
Daarom is het ook zo gek dat ze May zo graag zien opstappen. O nee, ze willen een tweede referendum en chaos bij de conservatieven.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap je houding niet helemaal. De linkse pers is namelijk in principe voor deze deal (remain zou beter zijn maar is geen optie, dus dit is het beste nu.)
Als May weggaat en je krijgt dan Boris dan wordt de kans op een no-deal groter. Dus de linkse pers ziet May ook liever blijven.
Die zou May sowieso steunen had ik begrepen, als ze maar met een verbeterde deal kwam.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, maar dat is puur voor de bühne. BJ is oorspronkelijk een Remainer die uit puur opportunisme vlak voor het referendum naar Leave is geswitcht. Hij dacht dat Remain toch wel zou winnen en zijn support voor Leave zou hem dan in de Tory partij meer geloofwaardigheid geven als hij voor het leiderschap gaat. Toen Leave won was hij in paniek en wist hij niet meer wat hij moest doen.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:18 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
BJ schreef altijd over de bemoeienis van de EU, de verhalen over de rechte bananen komen uit zijn koker.
Ja dat doet de linkse pers ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo gek dat ze May zo graag zien opstappen. O nee, ze willen een tweede referendum en chaos bij de conservatieven.
Alleen economische grootmachten als de EU, China en de VS hebben op een gebied als dit een goede onderhandelingspositie. Vanaf het aankondigen van de Brexit was de positie gewoon slecht, daar doet May's strategie niks aan af. Mexico en Canada hadden ook maar gewoon te slikken toen Trump NAFTA open wilde breken, grof gezegd geldt in dit soort gevallen voor een groot deel gewoon het recht van de sterkste.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt het een onverstandige keuze vinden, maar May heeft zich van het begin af aan in een heel zwakke onderhandelingspositie laten dringen en de EU van het Brexit proces een afschrikkingsmiddel voor andere lidstaten laten maken.
Geen BJ in elk geval, die is onbetrouwbaar en ongeloofwaardig. Wie dan wel? Eerst maar eens zien wie de kandidaten zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:19 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wie zou dat dan moeten zijn?
Dat kan natuurlijk ook 'gek' zijn omdat je aannames niet kloppen.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo gek dat ze May zo graag zien opstappen. O nee, ze willen een tweede referendum en chaos bij de conservatieven.
Nou kijk we zijn het weer eensquote:Op woensdag 12 december 2018 11:28 schreef Loekie1 het volgende:
Als de conservatieven verstandig zijn, laten ze May gewoon zitten en nemen ze deze deal, die voor iedereen het beste compromis is, aan. Hopelijk wint het testosteron het niet want dan krijgen we straks een of ander domme bullebak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |