abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:43:32 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183673367
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mijn sarcasme meter is kapot hafcfan. Heb je een bloedhekel aan Inter?
Hij is voor die fraude club in Italië :')
pi_183673605
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij is voor die fraude club in Italië :')
Welke van de 40-45?
Oh.
pi_183675844
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Overal springen en rollen en om een vrije trap schreeuwen maar voor binnen de lijnen blijven.

Overigens begrijp ik het verder volledig.
Dat heeft bij De Jong helaas niks met tijdrekken te maken.
pi_183676379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef TehRocks het volgende:
Vond het tijdrekken op den duur wel wat schrijnend hoor. Voor een puntje terwijl je nergens meer voor speelt..
Nergens meer voor speelt? Wat dacht je van geld en prestige?
pi_183676452
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat heeft bij De Jong helaas niks met tijdrekken te maken.
Wat is dat gebash op de Jong toch :') Allejezus. Mensen praten elkaar en de media ook maar blindelings na. Sure, af en toe laat hij dingen erger lijken dan het is; maar aan de andere kant kan ik me voldoende situtaties herinneren waar hij letterlijk met 2 handen om z'n middel naar het gras wordt getrokken. De Jong is geen midget en vrij krachtig waardoor hij normaal zou blijven staan, scheidsrechters fluiten dan gegarandeerd niet voor een penalty, terwijl de overtreding wel een feit is.

Daarnaast vind ik hem nou niet iemand die zelf veel uitdeelt ofzo, hij incasseert vrij makkelijk en het is uiteindelijk ook een stukje zelfbescherming in zekere zin. Al met al hield hij zich ook goed staande in de CL. Nuttig als aanspeelpunt/kapstok en toch het meerendeel van de duels gewonnen van zeker niet de minste verdedigers (Pique, de Vrij, Skriniar, Sanchez).
pi_183676509
De Jong heeft een ontiegelijke jankmuil, dat helpt niet mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 december 2018 @ 09:38:04 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183676521
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nergens meer voor speelt? Wat dacht je van geld en prestige?
Italianen hebben tijdrekken uitgevonden dus geen enkel probleem maar dat Van Bommel trots is op zijn PSV deze CL vind ik toch wel ver gaan
pi_183676710
quote:
0s.gif Op ?woensdag 12 december 2018 09:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Italianen hebben tijdrekken uitgevonden dus geen enkel probleem maar dat Van Bommel trots is op zijn PSV deze CL vind ik toch wel ver gaan
Op jet spel van PSV (jongste team in de CL in de poule des doods)kan je best trots zijn als trainer ..als je ziet hoe het team progressie boekt.
Gingen met de wedstrijd beter spelen.
pi_183676922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Op het aantal punten? Nee. Op het (bij vlagen) vertoonde spel? Ja. Al met al had je wellicht wel een punt of 4/5 kunnen halen, maar je moet ook gewoon eerlijk en realistisch zijn en stellen dat je in letterlijk elke van de 6 ontmoetingen behoorlijk de underdog bent. Qua scoreverloop zit het dan ook niet echt mee in de meeste potjes, vrij veel kansen gemist ook nog.

Edit: als je een duidelijke zwakke broeder in de poule hebt dan eindig je gewoon op 4/6 punten meer, dan kom je dus op een puntje of 6/8 en dan is het ineens heel acceptabel. Inter als 4de ploeg loten is natuurlijk totale waanzin. Dat is normaal een ploeg van het kaliber AEK o.i.d.
pi_183677026
PSV houdt kleine veertig miljoen euro over aan Champions League-campagne.

Laat die feyenoorder maar lachen _O-
De kloof zal alleen maar groter worden.
pi_183677346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat is dat gebash op de Jong toch :') Allejezus. Mensen praten elkaar en de media ook maar blindelings na. Sure, af en toe laat hij dingen erger lijken dan het is; maar aan de andere kant kan ik me voldoende situtaties herinneren waar hij letterlijk met 2 handen om z'n middel naar het gras wordt getrokken. De Jong is geen midget en vrij krachtig waardoor hij normaal zou blijven staan, scheidsrechters fluiten dan gegarandeerd niet voor een penalty, terwijl de overtreding wel een feit is.

Daarnaast vind ik hem nou niet iemand die zelf veel uitdeelt ofzo, hij incasseert vrij makkelijk en het is uiteindelijk ook een stukje zelfbescherming in zekere zin. Al met al hield hij zich ook goed staande in de CL. Nuttig als aanspeelpunt/kapstok en toch het meerendeel van de duels gewonnen van zeker niet de minste verdedigers (Pique, de Vrij, Skriniar, Sanchez).
De Jong incasseert vrij makkelijk :')

Begrijp me niet verkeerd, hij is met afstand de beste kopper op de Nederlandse velden, maar dat gejank in elk duel hangt me behoorlijk de strot uit. En die situaties dat ze letterlijk met twee handen om zijn middel hangen vallen ook wel mee, zeker nu de VAR zijn intrede heeft gedaan.

Het is ook echt niet bedoeld als gebash, maar dit valt toch elke wedstrijd weer op? Altijd die trieste, verongelijkte blik richting alles en iedereen, maar bovenal de scheidsrechter.
pi_183677475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:25 schreef Fargo het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, hij is met afstand de beste kopper op de Nederlandse velden, maar dat gejank in elk duel hangt me behoorlijk de strot uit. En die situaties dat ze letterlijk met twee handen om zijn middel hangen vallen ook wel mee, zeker nu de VAR zijn intrede heeft gedaan.

Het is ook echt niet bedoeld als gebash, maar dit valt toch elke wedstrijd weer op? Altijd die trieste, verongelijkte blik richting alles en iedereen, maar bovenal de scheidsrechter.
Ja, de Jong incasseert vrij makkelijk. Mensen vergeten voor de aardigheid even hoe vaak hij met een ingescheurde lip of wenkbrauw van het veld af moet. Ook al een paar keer met zo'n tulband zien spelen omdat hij weer een elleboog te verwerken kreeg. Ik vind dat je dan wel kan stellen dat iemand het vrij makkelijk incasseert.

De VAR doet niks als je blijft staan natuurlijk. Als een verdediger met 2 handen om je middel hangt, maar jij blijft staan (omdat je toevallig wat groter/sterker bent) dan is er geen scheidsrechter ter wereld die gaat fluiten voor een strafschop. De Jong nodigt vanwege zijn postuur ook wel uit om wat meer aan te trekken/duwen, maar het moet wel grenzen hebben. Het mag van mij ook best wat minder, maar in sommige situaties snap ik wel dat je gaat liggen. Als het vergelijkt met een Suarez/Neymar dan is het echt nog peanuts.
pi_183677499
Sinds De Jong doellijntechnologie in twijfel trok neemt gewoon niemand hem meer serieus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183677520
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:35 schreef Caland het volgende:
Sinds De Jong doellijntechnologie in twijfel trok neemt gewoon niemand hem meer serieus.
Deed hij dat in 2008?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 12 december 2018 @ 10:38:55 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183677551
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:25 schreef Fargo het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Jankmuil.
pi_183677564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, de Jong incasseert vrij makkelijk. Mensen vergeten voor de aardigheid even hoe vaak hij met een ingescheurde lip of wenkbrauw van het veld af moet. Ook al een paar keer met zo'n tulband zien spelen omdat hij weer een elleboog te verwerken kreeg. Ik vind dat je dan wel kan stellen dat iemand het vrij makkelijk incasseert.

De VAR doet niks als je blijft staan natuurlijk. Als een verdediger met 2 handen om je middel hangt, maar jij blijft staan (omdat je toevallig wat groter/sterker bent) dan is er geen scheidsrechter ter wereld die gaat fluiten voor een strafschop. De Jong nodigt vanwege zijn postuur ook wel uit om wat meer aan te trekken/duwen, maar het moet wel grenzen hebben. Het mag van mij ook best wat minder, maar in sommige situaties snap ik wel dat je gaat liggen. Als het vergelijkt met een Suarez/Neymar dan is het echt nog peanuts.
Kan aan mij liggen, maar komt dat dan niet omdat er dan ook gewoon niks aan de hand is? Je bevestigt eigenlijk mijn hele De Jong-punt.
pi_183677581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, de Jong incasseert vrij makkelijk.
Nee, niet echt.
  woensdag 12 december 2018 @ 10:43:10 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183677623
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ze begonnen wel heel vroeg en De Jong begreep het net iets te goed.

Ach, opgeheven hoofd en zulks.
Toen de stand in het voordeel van Inter was, hadden die ook niet bepaald haast..
pi_183677645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:38 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Jankmuil.
Klopt. Maar ieder team heeft wel zo een type rondlopen. Bij Ajax had je Klaassen en nu zo een Donny. Bij Feyenoord Berghuis. En dat vind ik het ultieme mietje. Ziet er ieder moment uit of hij iemand met zijn handtasje wil gaan slaan. Terwijl het waarschijnlijk gewoon best een aardige jongen is.
  woensdag 12 december 2018 @ 10:57:41 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183677871
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Klopt. Maar ieder team heeft wel zo een type rondlopen. Bij Ajax had je Klaassen en nu zo een Donny. Bij Feyenoord Berghuis. En dat vind ik het ultieme mietje. Ziet er ieder moment uit of hij iemand met zijn handtasje wil gaan slaan. Terwijl het waarschijnlijk gewoon best een aardige jongen is.
Sinds Weghorst weg is, is de Jong de enige in de Eredivisie op dat niveau
Laffe huichelaar
pi_183677966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:39 schreef Fargo het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar komt dat dan niet omdat er dan ook gewoon niks aan de hand is? Je bevestigt eigenlijk mijn hele De Jong-punt.
Nee dat is nou juist het hele punt :') Als je met een verdediger op je rug een kopduel moet aangaan dan is het dus geen overtreding volgens jou wanneer je besluit om niet te vallen. Als je vervolgens wel valt terwijl je met 2 handen wordt vastgehouden dan is het dus wel een overtreding. Dat is een beetje meten met 2 maten imo. Eigenlijk moet het ook niet uitmaken of je groot of klein bent, of sterk of minder sterk. Vasthouden is vasthouden en moet als dusdanig bestraft worden. Wanneer het van 2 kanten komt dan heft het elkaar natuurlijk op, aangezien je moeilijk voor beide tegelijk een vrije bal kunt geven.

Wat ik vaak zie is dat de Jong echt bezig is met positie kiezen/anticiperen waar de bal komt. De verdediger heeft vaak maar oog voor 1 ding: waar is de Jong? Als je dan vervolgens vastgepakt wordt met 2 handen dan kan ik me voorstellen dat je gaat liggen. Zoals je zelf al zei krijg je dan waarschijnlijk wel een penalty, wanneer je blijft staan is er ineens niks aan de hand. Beetje raar natuurlijk aangezien de aard van de overtreding hetzelfde is.
pi_183677969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Ja, toch wel.
pi_183678112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sinds Weghorst weg is, is de Jong de enige in de Eredivisie op dat niveau
Ik heb dat met Berghuis. :)
pi_183680000
Hendrix zou trouwens wel prima passen in de Italiaanse competitie..stofzuigertjes worden daar tenminste wel gewaardeerd.

Lazio zou een mooie vervolgstap zijn :)
pi_183680141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:45 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix zou trouwens wel prima passen in de Italiaanse competitie..stofzuigertjes worden daar tenminste wel gewaardeerd.

Lazio zou een mooie vervolgstap zijn :)
Ik wist niet dat Lazio ook een team heeft in de competitie voor gehandicapten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')