abonnement Unibet Coolblue
pi_183723057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:59 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind los van Robben wel dat je echt kritisch moet kijken naar terugkomers. Ook Huntelaar en van Persie zijn eigenlijk net wat te laat terug gekomen. Van de inmiddels gestopten was Kuyt een gouden zet maar bijvoorbeeld van Bommel was ook alweer wat te laat terug.

Voor PSV is Robben natuurlijk al geweldig qua naam maar die afweging moet wel gemaakt worden vind ik.
Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.
pi_183723173
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.
Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.
pi_183723272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:19 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.
Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?
pi_183723337
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?
Dat kan je natuurlijk makkelijk zeggen zo, maar niemand heeft inhoudelijk was een speler oplevert zodra hij speelt.

Ik stelook niet dat Robben te duur is qua salaris hè, maar je kan niet stellen dat een terugkerende speler altijd een succes is. Dat bedoel ik meer.

Verder mocht ik voor psv zijn zou ik de terugkomst van robben zeker toejuichen
pi_183723348
Ben benieuwd wat de mexicaantjes daarvan vinden :P
pi_183723361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk makkelijk zeggen zo, maar niemand heeft inhoudelijk was een speler oplevert zodra hij speelt.

Ik stelook niet dat Robben te duur is qua salaris hè, maar je kan niet stellen dat een terugkerende speler altijd een succes is. Dat bedoel ik meer.

Verder mocht ik voor psv zijn zou ik de terugkomst van robben zeker toejuichen
Tsjah, garanties heb je nergens. Maar dit is een risico wat je van de 10 keer ook daadwerkelijk 10 keer MOET nemen natuurlijk. Robben wil je binden aan je club, is het niet als speler dan is het wel in een andere rol.
pi_183723516
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tsjah, garanties heb je nergens. Maar dit is een risico wat je van de 10 keer ook daadwerkelijk 10 keer MOET nemen natuurlijk. Robben wil je binden aan je club, is het niet als speler dan is het wel in een andere rol.
Ja dat is ook wel weer zo, je hebt nooit echt garanties met spelers. Voor robben zie ik inderdaad ook wel een toekomst als trainer, in welke vorm dan ook
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:59:27 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183723867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben benieuwd wat de mexicaantjes daarvan vinden :P
:) ik heb bij Robben nou niet dat "Mr PSV" gevoel wat bij Van Bommel wel zo was, zo lang heeft hij ook niet bij PSV gezeten
pi_183724528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) ik heb bij Robben nou niet dat "Mr PSV" gevoel wat bij Van Bommel wel zo was, zo lang heeft hij ook niet bij PSV gezeten
Is ie ook niet. Hij is Mr. Groningen. Maar het is wel een trouwe labrador én er zitten (oude) vriendjes van 'm bij PSV. Ik zie hem niet snel naar Ajax gaan waar hij verder weinig mee heeft.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2018 @ 14:42:40 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183725837
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Is ie ook niet. Hij is Mr. Groningen. Maar het is wel een trouwe labrador én er zitten (oude) vriendjes van 'm bij PSV. Ik zie hem niet snel naar Ajax gaan waar hij verder weinig mee heeft.
sterker nog, hij heeft destijds bewust PSV boven Ajax verkozen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_183725913
Valentijn die het weer 'een goedkoop signaal' vind. Wat een vervelende vent is dat toch.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2018 @ 14:51:22 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183726032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:45 schreef TehRocks het volgende:
Valentijn die het weer 'een goedkoop signaal' vind. Wat een vervelende vent is dat toch.
Valentijn :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_183726470
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) ik heb bij Robben nou niet dat "Mr PSV" gevoel wat bij Van Bommel wel zo was, zo lang heeft hij ook niet bij PSV gezeten
Dat hoeft ook niet natuurlijk :P Als je alleen clubiconen terug kan/gaat halen dan ben je snel klaar natuurlijk. Het is wel een feit dat Robben bij PSV (op Groningen na) het meeste gevoel heeft, tel daarbij op dat ik niet denk dat hij trekt heeft om plek 16 te spelen en ik zie het wel goedkomen :)
pi_183729237
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:45 schreef TehRocks het volgende:
Valentijn die het weer 'een goedkoop signaal' vind. Wat een vervelende vent is dat toch.
Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht in die stinkstad.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:35:24 #290
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183729249
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht uit die stinkstad.
Neus :')
pi_183729258
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht uit die stinkstad.
En jij weet er weer een heerlijke pot calimero-saus overheen te tyfen.
pi_183729278
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht in die stinkstad.
Kutkrant!
pi_183729617
quote:
PSV zal komende winterstop een trainingskamp gaan beleggen in Qatar, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. Van 4 tot 12 januari zal de ploeg van Mark van Bommel verblijven in Doha, de hoofdstad van het land. Op een later moment zal bekend worden gemaakt tegen welke club PSV een oefenwedstrijd zal spelen. De trainingen en de oefenwedstrijd vinden plaats op de velden van de Aspire Academy.
Wat vinden we hier van? Vreemde keus dat het niet Mexico is. En je gaat in 35 graden voetballen vervolgens terug naar Nederland waar je ballen dr af vriezen. Kan niet goed zijn voor de spieren en blessuregevoelige spelers.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183730711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat vinden we hier van? Vreemde keus dat het niet Mexico is. En je gaat in 35 graden voetballen vervolgens terug naar Nederland waar je ballen dr af vriezen. Kan niet goed zijn voor de spieren en blessuregevoelige spelers.
Het is tijdens de winter warmer in Mexico dan in Qatar pik.
pi_183730772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Het is tijdens de winter warmer in Mexico dan in Qatar pik.
Gemiddeld 5-8 graden in Mexico City in de winter.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183730899
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gemiddeld 5-8 graden in Mexico City in de winter.
Het internet zegt wat anders, en dat liegt nooit!
pi_183730988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:18 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Het internet zegt wat anders, en dat liegt nooit!
Het is op veel plekken in Mexico best wel koud in de winter. Chihuahua City vriest het gewoon. Zelfs soms sneeuw. Niet als je naar Isla Mujeres gaat natuurlijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183731610
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is op veel plekken in Mexico best wel koud in de winter. Chihuahua City vriest het gewoon. Zelfs soms sneeuw. Niet als je naar Isla Mujeres gaat natuurlijk.
Ze gaan niet op trainingskamp om lekker te in de kou te spelen.
pi_183731697
Buiten de voetbal discussie om, telegraaf is wel echt een Smerige tyfus krant :') iedereen die dat ding serieus leest is een tikkie van de onderste richel
pi_183731742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef Gutanoth het volgende:
Buiten de voetbal discussie om, telegraaf is wel echt een Smerige tyfus krant :') iedereen die dat ding serieus leest is een tikkie van de onderste richel
Krant voor simpel Nederland, prima voor de gemiddelde FOKker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')