Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind los van Robben wel dat je echt kritisch moet kijken naar terugkomers. Ook Huntelaar en van Persie zijn eigenlijk net wat te laat terug gekomen. Van de inmiddels gestopten was Kuyt een gouden zet maar bijvoorbeeld van Bommel was ook alweer wat te laat terug.
Voor PSV is Robben natuurlijk al geweldig qua naam maar die afweging moet wel gemaakt worden vind ik.
Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.
Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.
Dat kan je natuurlijk makkelijk zeggen zo, maar niemand heeft inhoudelijk was een speler oplevert zodra hij speelt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?
Tsjah, garanties heb je nergens. Maar dit is een risico wat je van de 10 keer ook daadwerkelijk 10 keer MOET nemen natuurlijk. Robben wil je binden aan je club, is het niet als speler dan is het wel in een andere rol.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk makkelijk zeggen zo, maar niemand heeft inhoudelijk was een speler oplevert zodra hij speelt.
Ik stelook niet dat Robben te duur is qua salaris hè, maar je kan niet stellen dat een terugkerende speler altijd een succes is. Dat bedoel ik meer.
Verder mocht ik voor psv zijn zou ik de terugkomst van robben zeker toejuichen
Ja dat is ook wel weer zo, je hebt nooit echt garanties met spelers. Voor robben zie ik inderdaad ook wel een toekomst als trainer, in welke vorm dan ookquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, garanties heb je nergens. Maar dit is een risico wat je van de 10 keer ook daadwerkelijk 10 keer MOET nemen natuurlijk. Robben wil je binden aan je club, is het niet als speler dan is het wel in een andere rol.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben benieuwd wat de mexicaantjes daarvan vinden
Is ie ook niet. Hij is Mr. Groningen. Maar het is wel een trouwe labrador én er zitten (oude) vriendjes van 'm bij PSV. Ik zie hem niet snel naar Ajax gaan waar hij verder weinig mee heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]ik heb bij Robben nou niet dat "Mr PSV" gevoel wat bij Van Bommel wel zo was, zo lang heeft hij ook niet bij PSV gezeten
sterker nog, hij heeft destijds bewust PSV boven Ajax verkozenquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Hij is Mr. Groningen. Maar het is wel een trouwe labrador én er zitten (oude) vriendjes van 'm bij PSV. Ik zie hem niet snel naar Ajax gaan waar hij verder weinig mee heeft.
Valentijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:45 schreef TehRocks het volgende:
Valentijn die het weer 'een goedkoop signaal' vind. Wat een vervelende vent is dat toch.
Dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]ik heb bij Robben nou niet dat "Mr PSV" gevoel wat bij Van Bommel wel zo was, zo lang heeft hij ook niet bij PSV gezeten
Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht in die stinkstad.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:45 schreef TehRocks het volgende:
Valentijn die het weer 'een goedkoop signaal' vind. Wat een vervelende vent is dat toch.
Neusquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht uit die stinkstad.
En jij weet er weer een heerlijke pot calimero-saus overheen te tyfen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht uit die stinkstad.
Kutkrant!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Neus he. Weet nog dat ie jaren terug elk weekend overtredingen van PSVers uitlichte in de Telegraaf. Waardoor tuchtcommissie er naar ging kijken. Valentijn rukkend schorsingen uitgedeeld zag worden om PSV te benadelen in titelstrijd. Ajax spelers werden nooit uitgelicht door hem. Misselijke krant en misselijk ventje. Als hij bij VI zit sla ik standaard over. Dat ie maar verzuipt in zon smerige gracht in die stinkstad.
Wat vinden we hier van? Vreemde keus dat het niet Mexico is. En je gaat in 35 graden voetballen vervolgens terug naar Nederland waar je ballen dr af vriezen. Kan niet goed zijn voor de spieren en blessuregevoelige spelers.quote:PSV zal komende winterstop een trainingskamp gaan beleggen in Qatar, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. Van 4 tot 12 januari zal de ploeg van Mark van Bommel verblijven in Doha, de hoofdstad van het land. Op een later moment zal bekend worden gemaakt tegen welke club PSV een oefenwedstrijd zal spelen. De trainingen en de oefenwedstrijd vinden plaats op de velden van de Aspire Academy.
Het is tijdens de winter warmer in Mexico dan in Qatar pik.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van? Vreemde keus dat het niet Mexico is. En je gaat in 35 graden voetballen vervolgens terug naar Nederland waar je ballen dr af vriezen. Kan niet goed zijn voor de spieren en blessuregevoelige spelers.
Gemiddeld 5-8 graden in Mexico City in de winter.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is tijdens de winter warmer in Mexico dan in Qatar pik.
Het internet zegt wat anders, en dat liegt nooit!quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gemiddeld 5-8 graden in Mexico City in de winter.
Het is op veel plekken in Mexico best wel koud in de winter. Chihuahua City vriest het gewoon. Zelfs soms sneeuw. Niet als je naar Isla Mujeres gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het internet zegt wat anders, en dat liegt nooit!
Ze gaan niet op trainingskamp om lekker te in de kou te spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is op veel plekken in Mexico best wel koud in de winter. Chihuahua City vriest het gewoon. Zelfs soms sneeuw. Niet als je naar Isla Mujeres gaat natuurlijk.
Krant voor simpel Nederland, prima voor de gemiddelde FOKkerquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef Gutanoth het volgende:
Buiten de voetbal discussie om, telegraaf is wel echt een Smerige tyfus krantiedereen die dat ding serieus leest is een tikkie van de onderste richel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |