abonnement Unibet Coolblue
pi_183702719
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:41 schreef AnneX het volgende:
Isa..Kun je je ouders achterlaten met een gerust hart en een backup plan?
Hoeveel dagen ben je / zijn jullie bij de sch.familefromhell?

Kaatje...bestaat er een hierarchie onder directeuren?
Anciënniteit? Leeftijd? Gender? Functie?
Oh ja...We hebben een godheid en flink wat discipelen en daarna komt het klootjesvolk ;-)
Deze dame is de assistent van de godheid
We have far more in common than that which devides us..
pi_183702894
Ik kan prima kletsen over stinkscheten, ik heb er tenslotte jaren ervaring mee. Maar ik ben een beetje klaar met darmpraat.

En verder heb ik niets te vertellen, ik maak vandaag helemaal niets mee en dat is heerlijk.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 december 2018 @ 13:55:36 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183702975
Kerstquiz af.
Alle kerstinkopen gedaan.
Vanaf 16.30 uur de kerstborrel. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 december 2018 @ 14:06:11 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183703144
Het voelt hier als vrijdag. Maar morgen moet nog. Fucking presentatie geven voor 60 man. :r.
Voorbereiding van niks ook weer, dus dat wordt improviseren.
pi_183703224
En ik lig me ellendig te voelen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183703278
Oranje, absoluut geen roze.
(Maar zo heb ik ook al eeuwen de discussie met mijn vriend over mijn skibroek. Ik ben ervan overtuigd dat 'ie diep donkerblauw is. Vriend vindt hem zwart. Vriend is gewoon kleurenblind :{w )

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Die Antwoord *;

[..]

Ik vond het verhaal aardig maar het boek las zo kut vond ik. Maar wat mij betreft mogen ze het verfilmen hoor O+
Ik vond het verhaal juist helemaal niks :P . Vond het niet bij de karakters passen, Ron die een soort kneuzenrol kreeg...nahja.... ach. We zullen zien wat het wordt qua verfilming. Ik vind alle andere HP/FB films erg tof, dus wie weet!

:* voor Tele

Ik heb vandaag een 'Flapper' (konijn) gedissecteerd bij anatomie. (Het was dat of een rat, muis of duif. Maar ik wilde wel weten hoe mijn eigen konijnen er ongeveer vanbinnen uitzien :D. )
Ik had er toch wel wat moeite mee hoe gemakkelijk mijn dissectie-partner (van Aziatische afkomst) dat beest zonder enige poespas en vrij grof vilde :o Had ze vaker gedaan denk ik :P .Maar ja, ik ben dan ook een zacht ei :+
't Arme dier had alleen een levertumor ter grootte van....ja...van wat....een soort geplette sinaasappel? Het nam de halve buikholte in beslag in elk geval.

Ik moet alleen nu even wat oude stageplekken/werkgevers mailen met de vraag of ze een keer een gevonden (dode) duif willen achterhouden. Anders weet ik straks op het examen nog steeds niet waar ik naar kijk :') )
pi_183703289
En jullie waren al wat pagina's verder.... :D
pi_183703351
Is een Flapper een ras of zo? Of een koosnaampje :P
pi_183703365
Alleen nog morgen werken en dan vrij tot 28 december *O*
pi_183703384
Verder lees ik wel mee, maar heb soms geen zin om te reageren of te posten, dus doe ik dat dan ook niet :P
pi_183703404
Ga nu lekker een stukkie lopen in de kouwe zon met Marga Minco in mijn oren. Het bittere kruid, ooit als jong meisje gelezen, nu maar eens luisteren (door haar zelf voorgelezen -2016-) :W
pi_183703442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Is een Flapper een ras of zo? Of een koosnaampje :P
Zo noemt onze Vlaamse vriendin/studiegenoot steevast konijnen. Maar wel als een soort koosnaampje ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183703971
Hier ongewoon druk voor een vakantiedag. Al twee keer de deur uitgeweest, zo nog een keer.
Draadjesvlees opgezet (straks t vuur uit bij vertrek) en was enzo gedaan.
Vanmiddag hopelijk ook een boom kopen en in huis zetten.

Je kan het zomaar ineens druk hebben aan het eind van een eerste vakantieweek :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 december 2018 @ 14:56:33 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183704381
Zo.. Dit is het idee..

Nu nog opplakken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183704495
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:39 schreef fietsie het volgende:
Hier ongewoon druk voor een vakantiedag. Al twee keer de deur uitgeweest, zo nog een keer.
Draadjesvlees opgezet (straks t vuur uit bij vertrek) en was enzo gedaan.
Vanmiddag hopelijk ook een boom kopen en in huis zetten.

Je kan het zomaar ineens druk hebben aan het eind van een eerste vakantieweek :P
Hard werken hoor, vakantievieren! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. Dit is het idee..
[ afbeelding ]
Nu nog opplakken..
Ijzerdraad wikkelen een optie? Ik heb ooit een workshop kerstkransen gedaan (Ja echt, kerstuitje van m'n moeders werk) en met wikkelen en ertussen steken kun je echt een heel mooi resultaat krijgen :)
  donderdag 13 december 2018 @ 15:08:15 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183704626
Ik ga gewoon met het lijmpistool aan de gang ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183704688
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. Dit is het idee..
[ afbeelding ]
Nu nog opplakken..
Neem je opdrachten aan O-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_183705163
Zo, yoga gedaan, zorgverzekering uitgezocht (ik blijk ook collectiviteitskorting via mijn beroepsvereniging te krijgen bij mijn huidige verzekering, kunnen we fijn blijven zonder extra kosten) en de inloopkast in de badkamer geschilderd. Zo maar eens een bloedchagrijnig jongmens naar de kapper slepen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183705858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Alleen nog morgen werken en dan vrij tot 28 december *O*
geluksvogel! hier merk je dat de drukste rijd van het jaar aanbreekt en omdat budget er steeds minder is heb ik met collega besloten dat we ook de hapjes gewoon maar voor onze rekening doen! Morgen nog een laatste "daldag"(normaal zijn we dan met 7 mensen + ik, nu 17 +ik) dus gaan we voor broodjes uit de airfryer die we zelf meenemen, dus worst saucijs en kaas.... je moet er zelf gewoon maar wat van maken denk ik dan, die mensen werken zich nu helemaal een slag in de rondte
pi_183705888
Oww en vandaag de nieuwe offertje van de energiemaatschappij, 12 eu dik duurder per maand (eigenlijk viel het me nog mee gezien de verhalen elders)
  donderdag 13 december 2018 @ 16:27:15 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183706008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

geluksvogel! hier merk je dat de drukste rijd van het jaar aanbreekt en omdat budget er steeds minder is heb ik met collega besloten dat we ook de hapjes gewoon maar voor onze rekening doen! Morgen nog een laatste "daldag"(normaal zijn we dan met 7 mensen + ik, nu 17 +ik) dus gaan we voor broodjes uit de airfryer die we zelf meenemen, dus worst saucijs en kaas.... je moet er zelf gewoon maar wat van maken denk ik dan, die mensen werken zich nu helemaal een slag in de rondte
Leuk!

Neemt iedereen dan wat mee of regel jij alles?

Zin in saucijzenbroodjes nu
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 13 december 2018 @ 16:28:34 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183706033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Alleen nog morgen werken en dan vrij tot 28 december *O*
Dat je s fijn! Nog plannen?

Wij gaan weer eens uit eten.. bavette vooraf
Hoofd: wildzwijnhaas, eendenborst of hertenbiefstuk ?????
Na: ik denk panna cottage met witte chocolade en een hangop van bruine jenever??? Anders een dame blancheren

Morgen nog 2 kiezen eruit dus dan maar op rantsoen -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183706081
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Leuk!

Neemt iedereen dan wat mee of regel jij alles?

Zin in saucijzenbroodjes nu
ik en 1 collega......de rest denk daar niet eens over na joh....parttimers met andere belangen (die wel heel hard werken overigens) en van die 60 jarige die proberen hun tijd uit te zitten (met als toevoeging, die zijn vaak ook wat eerder de deur uit omdat ze nog post moeten lopen ook dus die kunnen niet eens vanalles meenemen en daarna mee terug )
  donderdag 13 december 2018 @ 16:35:59 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183706176
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat je s fijn! Nog plannen?

Wij gaan weer eens uit eten.. bavette vooraf
Hoofd: wildzwijnhaas, eendenborst of hertenbiefstuk ?????
Na: ik denk panna cottage met witte chocolade en een hangop van bruine jenever??? Anders een dame blancheren

Morgen nog 2 kiezen eruit dus dan maar op rantsoen -O-
Eend :9~

En sterkte alvast
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183706200
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Eend :9~

En sterkte alvast
eend staat voor vandaag op het programma (borst gewoon welliswaar, maar mag de pret niet drukken)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')