quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Het begint een beetje te lopen gelukkig
Nou eigenlijk niet. Nederland doet zichzelf de das om.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef Wicky15 het volgende:
Even tussen voetballen naar de stand gekeken. Nederland krijgt weer les zie ik.
En dan morgen tegen Duitslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit tempo gaan ze geen 60 minuten volhouden
Dan weet ik niet wat erger is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Nederland doet zichzelf de das om.
Nou dat ze zichzelf de das omdoen. Aanvallend lijkt het he-le-maal nergens op. Breng godsamme gewoon Freriks en Amega erin voor wat jeugdig enthousiasme. Polman is ook al een tijdje aan het kloten en Dulfer en Kramer hebben totaal hun dag niet.quote:
Héél goed. Ik vind het gewoon jammer dat ze niet geselecteerd is. Ze is niet direct minder dan Knippenborg. Housheer had natuurlijk ook altijd geselecteerd moeten worden i.p.v. Rozemalen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Wicky15 het volgende:
Iemand enig idee hoe goed Larissa Nusser is trouwens? Zusje van oud klasgenoot. Ben wel benieuwd
Ah, leuk. Dan ga ik die nog wel eens zien op een EK of WK. Enige eigenlijk wat ik van handbal volgquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Héél goed. Ik vind het gewoon jammer dat ze niet geselecteerd is. Ze is niet direct minder dan Knippenborg. Housheer had natuurlijk ook altijd geselecteerd moeten worden i.p.v. Rozemalen.
Psv staat zowaar voorquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef Wicky15 het volgende:
Even tussen voetballen naar de stand gekeken. Nederland krijgt weer les zie ik.
Het probleem daarvan is gewoon dat het zo snel gaat dat het amper waar te nemen is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:49 schreef manny het volgende:
die regels bij handbal blijven me verbazen. ik zie mensen soms (naar mijn idee) echt zes stappen zetten en schieten terwijl je alweer geland bent in de cirkel lijkt ook gewoon te mogen.
Tijd voor de VAR.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem daarvan is gewoon dat het zo snel gaat dat het amper waar te nemen is.
En ook weinig tijd om daar van te herstellen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:09 schreef Evertjan het volgende:
dit is niet goed voor het zelfvertrouwen
Dan wordt het tijd dat die eens wat gaat doen ipv lui achterover hangen. Al duurt een wedstrijd dan wel een hele avond.quote:
Ik weet niet of ze echt een videoscheidsrechter hebben maar iniedergeval kunnen ze alle beelden terug kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat die eens wat gaat doen ipv lui achterover hangen. Al duurt een wedstrijd dan wel een hele avond.
Eindelijktwitter:EHFEURO twitterde op woensdag 12-12-2018 om 10:52:28💥NEWS FLASH: Dione Housheer will replace Angela Malestein 🇳🇱@nedteamhandbal#ehfeuro2018 #handballissime https://t.co/J9mIvYm08b reageer retweet
https://fra2018.ehf-euro.(...)ound/group-ii-nancy/quote:Op woensdag 12 december 2018 11:49 schreef TjjWester het volgende:
Zijn de percentages van tess ergens per wedstrijd terug te vinden?
Spanje goed bezig maar Noorwegen zal dit wel winnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:29 schreef gianni61 het volgende:
Met rust staat het 17-18 in het voordeel van Noorwegen
Spanje was net als gisteren de eerste helft goed. Nu zijn ze gebroken. 23-32 nuquote:Op woensdag 12 december 2018 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Spanje goed bezig maar Noorwegen zal dit wel winnen.
twitter:raymondkoning twitterde op woensdag 12-12-2018 om 17:15:47Noorwegen wint de laatste poulewedstrijd met 26-33 van Spanje en komt ook op 6 punten. Daarmee komen de Noren ook op 6 punten. Nederland MOET nu een punt van Duitsland pakken, of 2, om door te gaan naar halve finales. #ekhandbal reageer retweet
twitter:raymondkoning twitterde op woensdag 12-12-2018 om 17:17:24Montenegro verliest van Denemarken met 24-23. Daardoor komt Frankrijk in een zetel voor de halve finales. Alleen als Zweden ruim van Rusland wint (unlikely) en Frankrijk verliest flink van Servië (zou kunnen) wordt 't nog spannend. reageer retweet
Denemarken eindigt nu waarschijnlijk wel als derde, dus op plek 5/6 in dit toernooi. Kan uiteindelijk essentieel worden voor Olympische plaatsing. Stel dat je op het WK 2019 niet bij de beste 8 eindigt (en dus een ticket voor het OKT misloopt), kan je nog opgevist worden uit de eindstand van dit EK. De twee hoogst geëindigde landen die op het WK geen OKT-ticket pakken, mogen namens Europa alsnog meedoen aan een OKT. Oftewel: verstandig om hier zo hoog mogelijk te eindigen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:19 schreef Meridiaan het volgende:
Denemarken wint van Montenegro, waardoor beide teams niet doorgaan naar de final four. Grote kans dat Frankrijk nu doorgaat.
Nederland speelt bij gelijk spel of winst tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Groep 1
Zweden Rusland 39-30
Servië - Frankrijk 21.00u
Rusland en Frankrijk zijn door naar halve finale.
Groep 2
Hongarije - Roemenië 31-29
Nederland - Duitsland 21.00u
Noorwegen door naar halve finale.
Maar als Frankrijk verliest, gaat Zweden door.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:10 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nederland speelt bij gelijk spel of winst tegen Frankrijk.
Inderdaad, doelsaldoquote:Op woensdag 12 december 2018 20:10 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Maar als Frankrijk verliest, gaat Zweden door.
Noorwegen is volgens mij nog niet door hoor.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Groep 1
Zweden Rusland 39-30
Servië - Frankrijk 21.00u
Rusland is door naar halve finale.
Voor de andere plaats gaat het tussen Frankrijk en Rusland.
Groep 2
Hongarije - Roemenië 31-29
Nederland - Duitsland 21.00u
Noorwegen door naar halve finale.
Hebben doelsaldo +24quote:Op woensdag 12 december 2018 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Noorwegen is volgens mij nog niet door hoor.
Als Nederland een punt pakt, dan staan Noorwegen, Roemenië en Hongarije gedeeld 2e op 6 punten en dan gaat het om het onderlinge doelsaldo van die 3. En dan heeft Roemenië +6 en Noorwegen +5 en gaat Roemenië dus toch nog door.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hebben doelsaldo +24
Roemenië +8
Nederland -1
Duitsland +1 (bij winst op NL komen ze op 6 punten)
Klopt niet, Noorwegen heeft een overwinning van Duitsland nodig om door te gaan. Bij een overwinning van Nederland gaat Roemenië als tweede door. Als Nederland namelijk wint, dan staan Roemenië, Noorwegen en Hongarije op 6 punten. Dan is het onderlinge doelsaldo doorslaggevend. Roemenië staat op +6 en Noorwegen op +5.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:30 schreef gianni61 het volgende:
Ter informatie naar aanleiding van de gespeelde wedstrijden van vandaag.
Als Nederland wint of gelijk speelt is het groepswinnaar en speelt het in de halve finale tegen Frankrijk of Zweden. Als Nederland verliest eindigen wij als vierde in de groep en gaan wij naar huis. Dan gaan Noorwegen en Roemenië naar halve finale en speelt Duitsland om de vijfde plaats. Alleen als Duitsland met 11 doelpunten verschil wint en daarbij minimaal 30 keer scoort, gaat niet Roemenië maar Duitsland naar halve finale. Noorwegen is nu al zeker van de laatste vier.
Teambelang staat vooropquote:
Ja hehequote:Op woensdag 12 december 2018 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was ook sneu dat Housheer tot nu toe op de tribune moest zitten.
Dat is topsport.
Maar als je door een wedstrijd aan de kant te zitten naar de volgende ronde kunt... Zulke dingen moet je niet persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:02 schreef Max23 het volgende:
Ja hehe
Maar Malenstein is al jaren een vaste waarde.
Snap ik. Maar je zag toch hoe sneu ze keek tijdens het volkslied.toen poste ik het.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar als je door een wedstrijd aan de kant te zitten naar de volgende ronde kunt... Zulke dingen moet je niet persoonlijk opvatten.
Natuurlijk wil je liever gewoon spelenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:06 schreef Max23 het volgende:
Snap ik. Maar je zag toch hoe sneu ze keek tijdens het volkslied.toen poste ik het.
Ehftv.com heb je een live streamquote:Op woensdag 12 december 2018 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
Iemand linkje waar ik live score van Frankrijk kan volgen?
Dankjequote:Op woensdag 12 december 2018 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ehftv.com heb je een live stream
https://www.livescore.in/nl/handbal/quote:Op woensdag 12 december 2018 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
Iemand linkje waar ik de live score van Frankrijk kan volgen?
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik had zo veel respect voor Ziggo...
406quote:Op woensdag 12 december 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik had zo veel respect voor Ziggo...
Nietszeggend toernooitje uitzenden die al elders uitgezonden wordt ipv handbal.quote:
406quote:Op woensdag 12 december 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nietszeggend toernooitje uitzenden die al elders uitgezonden wordt ipv handbal.
Bij mij toch echt 238quote:
Ze hebben dat extra kanaal open gezet voor iedereenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik toch niet
Ik zit vast aan de gare webstreams van Ziggo.
Ziggo Go?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik toch niet
Ik zit vast aan de gare webstreams van Ziggo.
Goed gecommuniceerd welquote:Op woensdag 12 december 2018 21:17 schreef Max23 het volgende:
Z
[..]
Ze hebben dat extra kanaal open gezet voor iedereen
Matige act.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed gecommuniceerd wel
Maar nog steeds; ze zenden een nietszeggend toernooitje uit op de hd kanalen
Hier is handbal gewoon in hd.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed gecommuniceerd wel
Maar nog steeds; ze zenden een nietszeggend toernooitje uit op de hd kanalen
Niet helemaal 100% fit volgens bondscoach.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb het vast helemaal gemist, maar Groot is nog altijd niet fit?
Ging aardig gelijk maar in slotfase uitgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Frankrijk aardig uitgelopen net voor rust naar een 14-18
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:00 schreef Meridiaan het volgende:
Terechte kritiek dat het een idioot speelschema is en er daardoor teveel van de teams wordt gevraagd. Noorwegen moest vanmiddag alweer, zo'n 18 uur na de vorige wedstrijd
in de hal is het nog ergerquote:
Die kan ook alleen maar op volle sterkte geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2018 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Wat heeft Helle een verschrikkelijke stem om naar te luisteren
Snap dat nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:15 schreef Szura het volgende:
Zo vreemd die offday tegen Noorwegen als je dit weer ziet
Ze spelen niet echt goed vandaag hoor. En de duitsers missen wel heel veel. Tegen Frankrijk moet het echt beter.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:15 schreef Szura het volgende:
Zo vreemd die offday tegen Noorwegen als je dit weer ziet
Ze zoomde steeds in op een meissie op de duitse bank met zwart haar met een staartquote:Op woensdag 12 december 2018 22:09 schreef Max23 het volgende:
Die keepster van Duitsland is wel knap
Wat ik niet begrijp zowel housheer als malestein staan op de definitieve selectie lijst, die de bond de wereld ingestuurd heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:22 schreef TheArt het volgende:
Ik vermoed dat de wedstrijd op de tribune gewoon een straf was voor Malestein. Anders verandert Thomsen wel heel snel van visie.
Dat kwam omdat Visser er last minute toch nog bijkwam. Daardoor was de selectie opeens 17 vrouwen groot en moest er eentje standaard op de tribune zitten. De eerste twee wedstrijden bestond de wedstrijdselectie maar uit 15 vrouwen en bleven Knippenborg en Housheer beiden op de tribune, daarna werd Knippenborg er vast bijgehaald en was alleen Housheer het kind van de rekening.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp zowel housheer als malestein staan op de definitieve selectie lijst, die de bond de wereld ingestuurd heeft.
Had je dan niet beter groot op de tribune kunnen parkeren? Aangezien zij niet fit genoeg was om te spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Visser er last minute toch nog bijkwam. Daardoor was de selectie opeens 17 vrouwen groot en moest er eentje standaard op de tribune zitten. De eerste twee wedstrijden bestond de wedstrijdselectie maar uit 15 vrouwen en bleven Knippenborg en Housheer beiden op de tribune, daarna werd Knippenborg er vast bijgehaald en was alleen Housheer het kind van de rekening.
Mwah, denk dat ze het team helemaal op Frankrijk afstemt, er daardoor vanuit gaat meer vanuit de hoeken te spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:22 schreef TheArt het volgende:
Ik vermoed dat de wedstrijd op de tribune gewoon een straf was voor Malestein. Anders verandert Thomsen wel heel snel van visie.
Nycke geeft nu de warming schijnbaar zelf aan of het wel of niet kan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Had je dan niet beter groot op de tribune kunnen parkeren? Aangezien zij niet fit genoeg was om te spelen.
Volgens de commentator heeft de staf aangegeven bij helle dat ze niet kon spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nycke geeft nu de warming schijnbaar zelf aan of het wel of niet kan.
Zij is niet iemand die je bij voorbaat al op de tribune wil neerzetten als er een kans bestaat dat ze wel kan spelen.
Ze heeft gewoon een bizar slechte wedstrijd neergezet en wat mij betreft volledig terecht een wedstrijd op de tribune.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:22 schreef TheArt het volgende:
En voor Lacrabere-aidsquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef DeeBee het volgende:
We zitten allemaal klaar voor de Oranje sjookgenot
Dat is toch elke Russische coach?quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:33 schreef Szura het volgende:
Die Russische coach is wel een enge bullebak
Idd, dit blijft de halve finale..quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:12 schreef Wicky15 het volgende:
Lijkt niet dat dit een finale gaat worden
Hihaho.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dit blijft de halve finale..
Ligt ook een beetje aan de situatie, als je nog wordt aangeduwd door een verdediger is een extra pas wel toegestaan.quote:
Dan mag je ook nog best wel een bal pakken, al is het er maar één. Rinka stopte net ook die 1 op 1.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:25 schreef Thormodo het volgende:
Klagen over de keeper als Frankrijk alles strak in het hoekje schiet.
De laatste bal die de Franse keepster pakte was bijvoorbeeld dwars door het midden.
7 meter is het vooral als je zelf in de actie bent. Nu was Dulfer nog heel druk met die bal überhaupt aannemen en was een schotpoging nog ver weg.quote:
Bijna alles was tot dan in de andere bovenhoek, daar kon ze simpelweg niet bijquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan mag je ook nog best wel een bal pakken, al is het er maar één. Rinka stopte net ook die 1 op 1.
Ik had haar ouder dan 29 geschat...quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:38 schreef IbanMayo het volgende:
Wat heeft Van Olphen haar gezicht laten verbouwen joh.
ik zat er ook fiks naast met mijn schatting. Mijn hemel, wat een verbouwd hoofd. Je kunt er de instagramfilters en duckfaces zo bij bedenkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had haar ouder dan 29 geschat...
Beide, maar vooral het laatste.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef Wicky15 het volgende:
Zijn die Franse keepsters gewoon beter of schiet Nederland gewoon slechter?
allebeiquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef Wicky15 het volgende:
Zijn die Franse keepsters gewoon beter of gooit Nederland gewoon slechter?
Ik ben vooral fan van het lekker geforceerde "Leeeeeet's fight!"-kreetje.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef manny het volgende:
Hou op met schreeuwen. Allemaal.
Elke redding: schreeuwen.
Goal: schreeuwen
Time-out: schreeuwen
Hou op.
Lijkt gvd wel volleybal daar doen ze dat ook al.
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:04 schreef gianni61 het volgende:
Tijd om eens wat anders te proberen. Met delaila ofzo
oh. ik vind het zo dom. die keepsters. er gooit iemand met 100 km per uur een bal tegen je arm en dan keihard gaan staan schreeuwen. elke keer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vooral fan van het lekker geforceerde "Leeeeeet's fight!"-kreetje.
Daar zie ik het probleem dan weer totaal niet van. Adrenaline hoort erbij.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:05 schreef manny het volgende:
[..]
oh. ik vind het zo dom. die keepsters. er gooit iemand met 100 km per uur een bal tegen je arm en dan keihard gaan staan schreeuwen. elke keer.
bv de scheidsrechters wisselenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:04 schreef gianni61 het volgende:
Tijd om eens wat anders te proberen. Met delaila ofzo
kan. ik weet niet waarom, maar een paar jaar geleden (eigenlijk bij volleybal) begon het me op te vallen en sindsdien raakt het op 1 of andere manier mijn ergernis zenuw. Iedereen schreeuwt, coaches, wissels, spelers...quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zie ik het probleem dan weer totaal niet van. Adrenaline hoort erbij.
mwa, op zich vind ik ze niet slecht. Door het constante gezeik van de commentator lijkt het alsof ze het slecht doen, maar Frankrijk verdedigt gewoon hard. Dat weet je van te vorenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bv de scheidsrechters wisselen
Schandalig koppel dit
Omdat je elkaar niet echt lekker opjut als je op zachte toon "goed zo" en "nou, kom op he" zegtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:08 schreef manny het volgende:
[..]
kan. ik weet niet waarom, maar een paar jaar geleden (eigenlijk bij volleybal) begon het me op te vallen en sindsdien raakt het op 1 of andere manier mijn ergernis zenuw. Iedereen schreeuwt, coaches, wissels, spelers...
Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Blijkbaar is judo toegestaan aan Franse zijde.
Neemt niet weg dat Frankrijk gewoon een klasse beter is
zo lang het frontaal is mag heel veel, als je iemand van opzij of van achteren aan pakt wordt het een stuk strengerquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:09 schreef manny het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.
Symphonic is voormalig handbalscheids. Soms heel irritant hoor, dat gemopper zo naast me op de bankquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:09 schreef manny het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.
Inderdaad, die kan de finale wel vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Auauauauau! Dat was een heel nare zwik
sinds dat thomsen de coach is, is dat sowieso al een stuk minderquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef TheArt het volgende:
Nog een constatering: de enige fastbreaks deze wedstrijd zijn gelopen door Frankrijk en juist dat was altijd zo'n kwaliteit aan Nederlandse kant.
Hollandse meiden tegen de banlieue is ook een ongelijke strijd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijven die Francaises toch verschrikkelijk onsympathieke grafmokkels
brons winnen is ook wel leuker dan afgemaakt worden door Rusland..quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Dan maar voor de derde plaats gaan tegen de Roemenen.
Is Rusland favoriet tegen Frankrijk?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brons winnen is ook wel leuker dan afgemaakt worden door Rusland..
denk het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is Rusland favoriet tegen Frankrijk?
Te groot voor een servet, maar te klein voor het tafellaken?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel jammer dat je de laatste vier jaar steeds bij de laatste vier zit, maar geen goud heb kunnen pakken.
Misschien wel inderdaad. Heb ook het gevoel dat de speelstyle van Thomsen niet goed past bij de Nederlandse damesquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Te groot voor een servet, maar te klein voor het tafellaken?
ik weet iets meer van het spelletje dan de commentator...quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op zich vind ik ze niet slecht. Door het constante gezeik van de commentator lijkt het alsof ze het slecht doen, maar Frankrijk verdedigt gewoon hard. Dat weet je van te voren
Bron: handbal.nlquote:Inger Smits opgenomen in selectie Nederlands Damesteam
Bondscoach Helle Thomsen heeft Inger Smits toegevoegd aan de EK-selectie van het Nederlands Damesteam. De rechtshandige speelster van de Deense club TTH Holstebro is morgen speelgerechtigd in de strijd om de bronzen medaille. De wijziging in de EK-selectie vindt plaats vanwege de gisteren geblesseerd uitgevallen Jessy Kramer en Martine Smeets.
Nederland gaat morgen op jacht naar de bronzen medaille. Roemenië is om 14:00 uur de tegenstander in de imposante AccorHotels Arena in Parijs.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
Als Vyakhireva op schot is beslist die weer in haar eentje de wedstrijd
Hij maakt ook behoorlijk wat fouten.quote:Op zondag 16 december 2018 14:17 schreef Meridiaan het volgende:
Deze commentator corrigeert zijn eigen fouten niet, hoe irritant.
Zegt dat Wester een safe maakt, maar in de herhaling zie je dat ze een corner voorkomt en niet eens voor het doel stond. Daarvoor dat de bal uit de handen van knippenborg zou glijden, maar in de herhaling zie je dat ze gewoon mist .
Begint langzaam de goede kant op te gaan.quote:Op zondag 16 december 2018 15:19 schreef gianni61 het volgende:
Laten we het nou niet nog spannend gaan maken..
Zit het team ook niet gewoon aan haar plafond?quote:Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Meridiaan het volgende:
Maximaal resultaat gehaald uit het toernooi.
En toch ben ik niet echt overtuigd van Thomsen als coach
De vergelijking van servet/tafelkleed eerder hier genoemd vond ik wel passend. Maar het flitsende en snelle wat onder Groener was, met veel breakouts is weg en dat vind ik wel een gemis.quote:Op zondag 16 december 2018 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit het team ook niet gewoon aan haar plafond?
Jaquote:
Ooit gaan we wester als coach krijgen en tot die tijd doet thomsen prima werk.quote:Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Meridiaan het volgende:
Maximaal resultaat gehaald uit het toernooi.
En toch ben ik niet echt overtuigd van Thomsen als coach
Volgens mij is het trouwens op kanaal 405quote:
op Ziggo sport docu. Dus niet zonder extra Abo te bekijken.quote:
eens. die snelle break out was spectaculair en is zo een mooie psychologische klap steeds voor de tegenstander. Net gescoord. Pats Boem en hij ligt er al weer in in je eigen goal.quote:Op zondag 16 december 2018 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De vergelijking van servet/tafelkleed eerder hier genoemd vond ik wel passend. Maar het flitsende en snelle wat onder Groener was, met veel breakouts is weg en dat vind ik wel een gemis.
er is nu in elk geval niks te zien op 405quote:Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op Ziggo sport docu. Dus niet zonder extra Abo te bekijken.
Maar volgens ehftv.com is het in Nederland niet geblokkeerd dus daar moet het wel te volgen zijn
welquote:Op zondag 16 december 2018 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is nu in elk geval niks te zien op 405
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |