Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Blijkbaar is judo toegestaan aan Franse zijde.
Neemt niet weg dat Frankrijk gewoon een klasse beter is
zo lang het frontaal is mag heel veel, als je iemand van opzij of van achteren aan pakt wordt het een stuk strengerquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:09 schreef manny het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.
Symphonic is voormalig handbalscheids. Soms heel irritant hoor, dat gemopper zo naast me op de bankquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:09 schreef manny het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds compleet onduidelijk wat nou wel en wat niet mag. Soms zie je halve WWE takedowns die wel mogen en soms wordt er gefloten om onduidelijke reden. Maar goed; een echte kenner ben ik zeker niet.
Inderdaad, die kan de finale wel vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Auauauauau! Dat was een heel nare zwik
sinds dat thomsen de coach is, is dat sowieso al een stuk minderquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef TheArt het volgende:
Nog een constatering: de enige fastbreaks deze wedstrijd zijn gelopen door Frankrijk en juist dat was altijd zo'n kwaliteit aan Nederlandse kant.
Hollandse meiden tegen de banlieue is ook een ongelijke strijd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijven die Francaises toch verschrikkelijk onsympathieke grafmokkels
brons winnen is ook wel leuker dan afgemaakt worden door Rusland..quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Dan maar voor de derde plaats gaan tegen de Roemenen.
Is Rusland favoriet tegen Frankrijk?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brons winnen is ook wel leuker dan afgemaakt worden door Rusland..
denk het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is Rusland favoriet tegen Frankrijk?
Te groot voor een servet, maar te klein voor het tafellaken?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel jammer dat je de laatste vier jaar steeds bij de laatste vier zit, maar geen goud heb kunnen pakken.
Misschien wel inderdaad. Heb ook het gevoel dat de speelstyle van Thomsen niet goed past bij de Nederlandse damesquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Te groot voor een servet, maar te klein voor het tafellaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |