ik weet iets meer van het spelletje dan de commentator...quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op zich vind ik ze niet slecht. Door het constante gezeik van de commentator lijkt het alsof ze het slecht doen, maar Frankrijk verdedigt gewoon hard. Dat weet je van te voren
Bron: handbal.nlquote:Inger Smits opgenomen in selectie Nederlands Damesteam
Bondscoach Helle Thomsen heeft Inger Smits toegevoegd aan de EK-selectie van het Nederlands Damesteam. De rechtshandige speelster van de Deense club TTH Holstebro is morgen speelgerechtigd in de strijd om de bronzen medaille. De wijziging in de EK-selectie vindt plaats vanwege de gisteren geblesseerd uitgevallen Jessy Kramer en Martine Smeets.
Nederland gaat morgen op jacht naar de bronzen medaille. Roemenië is om 14:00 uur de tegenstander in de imposante AccorHotels Arena in Parijs.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
Als Vyakhireva op schot is beslist die weer in haar eentje de wedstrijd
Hij maakt ook behoorlijk wat fouten.quote:Op zondag 16 december 2018 14:17 schreef Meridiaan het volgende:
Deze commentator corrigeert zijn eigen fouten niet, hoe irritant.
Zegt dat Wester een safe maakt, maar in de herhaling zie je dat ze een corner voorkomt en niet eens voor het doel stond. Daarvoor dat de bal uit de handen van knippenborg zou glijden, maar in de herhaling zie je dat ze gewoon mist .
Begint langzaam de goede kant op te gaan.quote:Op zondag 16 december 2018 15:19 schreef gianni61 het volgende:
Laten we het nou niet nog spannend gaan maken..
Zit het team ook niet gewoon aan haar plafond?quote:Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Meridiaan het volgende:
Maximaal resultaat gehaald uit het toernooi.
En toch ben ik niet echt overtuigd van Thomsen als coach
De vergelijking van servet/tafelkleed eerder hier genoemd vond ik wel passend. Maar het flitsende en snelle wat onder Groener was, met veel breakouts is weg en dat vind ik wel een gemis.quote:Op zondag 16 december 2018 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit het team ook niet gewoon aan haar plafond?
Jaquote:
Ooit gaan we wester als coach krijgen en tot die tijd doet thomsen prima werk.quote:Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Meridiaan het volgende:
Maximaal resultaat gehaald uit het toernooi.
En toch ben ik niet echt overtuigd van Thomsen als coach
Volgens mij is het trouwens op kanaal 405quote:
op Ziggo sport docu. Dus niet zonder extra Abo te bekijken.quote:
eens. die snelle break out was spectaculair en is zo een mooie psychologische klap steeds voor de tegenstander. Net gescoord. Pats Boem en hij ligt er al weer in in je eigen goal.quote:Op zondag 16 december 2018 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De vergelijking van servet/tafelkleed eerder hier genoemd vond ik wel passend. Maar het flitsende en snelle wat onder Groener was, met veel breakouts is weg en dat vind ik wel een gemis.
er is nu in elk geval niks te zien op 405quote:Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op Ziggo sport docu. Dus niet zonder extra Abo te bekijken.
Maar volgens ehftv.com is het in Nederland niet geblokkeerd dus daar moet het wel te volgen zijn
welquote:Op zondag 16 december 2018 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is nu in elk geval niks te zien op 405
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |