Sommige inboedelverzekeringen hebben ook optionele buitenshuisdekking. Maar goed, alleen TS weet natuurlijk welke verzekering en opties hij heeft lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik vermoed dat het in de sportschool is gebeurt en niet thuis? Zo ja dan heb je niets aan je inboedelverzekering, die dekt alleen schade in huis. Kijk even in je polis, weet je het direct.
Inderdaad in de sportschool.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik vermoed dat het in de sportschool is gebeurt en niet thuis? Zo ja dan heb je niets aan je inboedelverzekering, die dekt alleen schade in huis. Kijk even in je polis, weet je het direct.
Klopt had beter moeten opletten, maar heb in m'n hele leven nog nooit iets vergoed hoeven hebben van de verzekering (vandaar dat ik ook geen flauw idee heb waar het onder valt oid) en nu is er een keer iets kapot, dan wil ik ook als de mogelijkheid er is ook wel iets vergoed hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:04 schreef Deshain het volgende:
Typisch gevalletje van onachtzaamheid, hoop dat verzekeringen dit niet dekken.
Beter op je spullen letten als je geen nieuwe kan/wil betalen doordat je zelf niet nadenkt.
Ik ga het even allemaal doorlezen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Sommige inboedelverzekeringen hebben ook optionele buitenshuisdekking. Maar goed, alleen TS weet natuurlijk welke verzekering en opties hij heeft lopen.
Dus is het gek dat ik probeer te kijken of er iets te verhalen valt. Ik probeer de boel niet de besodemieteren ik probeer gewoon te kijken of het ergens onder valt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:40 schreef JDude het volgende:
En hoe moeten wij ruiken hoe jij verzekerd bent?
Ik gooi ook ieder jaar meer dan ¤1000 in de zorgpot terwijl ik nooit wat heb. Zou ik ook best iets van terug willen zien maar zo werkt het niet.
Welke verzekeringen heb je allemaal en wat zijn de voorwaarden bij elke verzekering?quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:43 schreef Feddd het volgende:
[..]
Dus is het gek dat ik probeer te kijken of er iets te verhalen valt. Ik probeer de boel niet de besodemieteren ik probeer gewoon te kijken of het ergens onder valt.
Valt het nergens onder dan is het gewoon dikke pech.
Ja dat is gek. In Nederland hebben we nog steeds het principe dat eenieder in beginsel zijn/haar eigen schade draagt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:43 schreef Feddd het volgende:
[..]
Dus is het gek dat ik probeer te kijken of er iets te verhalen valt.
Als ik betaal voor een verzekering die dit dekt ben ik toch gek als ik dat niet gebruik.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja dat is gek. In Nederland hebben we nog steeds het principe dat eenieder in beginsel zijn/haar eigen schade draagt.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja dat is gek. In Nederland hebben we nog steeds het principe dat eenieder in beginsel zijn/haar eigen schade draagt.
Als je betaalt voor een verzekering en niet eens weet waar je voor betaalt, dan is dat gek dat je dat niet voor afsluiten uitzoekt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:00 schreef Feddd het volgende:
[..]
Als ik betaal voor een verzekering die dit dekt ben ik toch gek als ik dat niet gebruik.
Anders kan ik net zo goed stoppen met verzekringen
Klopt, als je gewoon knap met je spullen omgaat kan je alle verzekeringen die risico’s afdekken die je gewoon kan dragen opzeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:00 schreef Feddd het volgende:
[..]
Als ik betaal voor een verzekering die dit dekt ben ik toch gek als ik dat niet gebruik.
Anders kan ik net zo goed stoppen met verzekringen
Jij weet dus precies wat er allemaal in je polis staat die je jaren geleden hebt afgeslotenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je betaalt voor een verzekering en niet eens weet waar je voor betaalt, dan is dat gek dat je dat niet voor afsluiten uitzoekt.
Post nou je verzekeringen met bijbehorende voorwaarden eens.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:16 schreef Feddd het volgende:
[..]
Jij weet dus precies wat er allemaal in je polis staat die je jaren geleden hebt afgesloten
In geval van twijfel zal hij tenminste de tegenwoordigheid van geest hebben eerst de voorwaarden na te zoeken en het niet op een forum te vragen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:16 schreef Feddd het volgende:
Jij weet dus precies wat er allemaal in je polis staat die je jaren geleden hebt afgesloten
Niet tot de laatste punt en komma.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:16 schreef Feddd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |