abonnement Unibet Coolblue
pi_183659986
Vorige week hebben wij online een product gekocht dat vanochtend geleverd zou worden.

Het product is gekocht bij webshop X, zij hebben vervolgens partij Y ingeschakeld om te zorgen voor het transport naar ons adres. Het gaat om een groot tuinmeubel.

Het meubel zou vanochtend voor 11:00 geleverd worden en ik heb daarvoor een dag vrij genomen zodat ik dit in ontvangst zou kunnen nemen. De afspraak voor levering is telefonisch overeengekomen en tevens hebben wij ca. ¤60 betaald voor het transport.

Echter vandaag om 12:00 was het meubel nog niet geleverd en na contact met het betreffende transportbedrijf blijkt dat door "omstandigheden" het meubel met geen mogelijkheid vandaag geleverd kan worden. Ik moest niet zo lastig doen en gewoon maar een nieuwe afspraak maken voor later deze week was de strekking van het verhaal.

Conclusie: Vandaag voor niets een dag vrij genomen, geen meubel én ik moet donderdag of vrijdag opnieuw een dag vrij nemen omdat ze zeggen dan wél te kunnen leveren.

Gezien het feit dat een extra dag vrij nemen mij geld kost ben ik hier niet blij mee natuurlijk. Mijn vraag: kan ik de kosten van deze extra dag vrij verhalen op het transport bedrijf? of op welke andere manier kan ik hen in gebreke stellen?

Dit zeggen de algemene voorwaarden van Y:

https://www.mupload.nl/img/v7luo4mjnqbr.25.55.png

Ben ik hierin de opdrachtgever die de schade kan verhalen of is webshop X de opdrachtgever?

Verdere info: zoals gezegd is de leverafspraak telefonisch overeen gekomen en ik heb als bewijs een screenshot van het scherm waarin transportbedrijf Y zegt het meubel vandaag voor 11:00 te leveren.
pi_183660097
Heeft website X belooft te leveren vandaag ?
pi_183660173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:32 schreef Tailless het volgende:
Heeft website X belooft te leveren vandaag ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef Vocatala het volgende:

Verdere info: zoals gezegd is de leverafspraak telefonisch overeen gekomen en ik heb als bewijs een screenshot van het scherm waarin transportbedrijf Y zegt het meubel vandaag voor 11:00 te leveren.
pi_183660186
Jij hebt bij X gekocht, dus moet je bij X zijn. Zij kiezen voor Y als transporteur, dus enige financiële of andere schade die Y maakt, moet X dan maar op Y verhalen.

Maar het is nog maar de vraag of je ooit een cent gaat zien, want X en Y kunnen de boel natuurlijk zo lang heen en weer kaatsen dat je er óf geen zin meer in hebt, óf je eventueel naar de rechter zou moeten stappen, maar of het die laatste stap waard is...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 11 december 2018 @ 13:37:16 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183660190
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:36 schreef Vocatala het volgende:

[..]


[..]

Hoe maak je een screenshot van een stem?
And so is the past
pi_183660206
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Hoe maak je een screenshot van een stem?
Middels postcode + huisnummer kan je via de website van het transportbedrijf je leverdatum en tijdstip opvragen.
pi_183660431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij hebt bij X gekocht, dus moet je bij X zijn. Zij kiezen voor Y als transporteur, dus enige financiële of andere schade die Y maakt, moet X dan maar op Y verhalen.

Maar het is nog maar de vraag of je ooit een cent gaat zien, want X en Y kunnen de boel natuurlijk zo lang heen en weer kaatsen dat je er óf geen zin meer in hebt, óf je eventueel naar de rechter zou moeten stappen, maar of het die laatste stap waard is...
Maar als je voor transport hebt betaald aan transportbedrijf Y, dan kun je wel bij hen aankloppen toch?
pi_183660566
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:52 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Maar als je voor transport hebt betaald aan transportbedrijf Y, dan kun je wel bij hen aankloppen toch?
Heeft TS dat aan Y betaalt of aan X? Kan ik er niet uit opmaken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183660651
Wij hebben alles betaald aan webshop X. Een x bedrag voor het meubel en ¤60 voor het transport.

Vervolgens is door X een transporteur gekozen om te zorgen voor het transport naar ons.
pi_183661034
Ik denk dat je de eerste niet bent bij wie dit gebeurt...
Somebody that I used to know
pi_183661057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:21 schreef Vocatala het volgende:
Wij hebben alles betaald aan webshop X. Een x bedrag voor het meubel en ¤60 voor het transport.

Vervolgens is door X een transporteur gekozen om te zorgen voor het transport naar ons.
Y verleent een dienst aan jou in opdracht van X. Dat telefonisch onderhands het een en ander is afgestemd tussen Y en jou doet daar niets aan af.
pi_183661226
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Y verleent een dienst aan jou in opdracht van X. Dat telefonisch onderhands het een en ander is afgestemd tussen Y en jou doet daar niets aan af.
Dit idd.
Je moet bij X zijn, TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183661299
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Heeft TS dat aan Y betaalt of aan X? Kan ik er niet uit opmaken.
Het was een beetje aan algemene vraag eigenlijk. Zo van stel dat, wat dan?
pi_183661395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:39 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Het was een beetje aan algemene vraag eigenlijk. Zo van stel dat, wat dan?
Ik denk dat je dan een nóg lastiger vraagstuk krijgt.
Als X Y aanwijst als transporteur en TS betaalt de transportkosten rechtstreeks aan Y.. dat gaat zo ver dat ik er geen antwoord op heb.

Maar dat is voor dit topic niet van toepassing.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183667972
Opdrachtgever = winkel

Nee, een schadeclaim zal je hiervoor niet kunnen krijgen. Zelfs bij een levertijd op een exacte datum/tijd moet jij de winkel extra tijd geven om alsnog te leveren voordat ze in gebreke zijn. Zij hebben jouw een nieuwe dag gegeven voor bezorging dus er is nog niets aan de hand.
pi_183669630
Denk alleen als je vooraf een boete hebt opgenomen in de overeenkomst.
.
pi_183669806
Als het product bij andere webwinkels ook prima te krijgen is aangeven dat ze dan in de avond of in het weekend langs mogen komen (ervan uitgaande dat je dan niet werkt), en je anders de order wil annuleren en dus het volledige bedrag (inc die 60 eu) retour wil.
pi_183669930
Je kan de koop annuleren ja, maar daar schaad je voornamelijk de winkel mee, terwijl het waarschijnlijk is dat het het ingehuurde transportbedrijf is dat heeft lopen klooien. :P
-nee-
pi_183669959
Misschien kun je nu in ieder geval regelen dat de transporteur je een half uurtje voor aankomst belt. Dan hoef je geen dag vrij te nemen en kun je even snel heen er weer al je reistijd niet al te lang is.
pi_183673531
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef Vocatala het volgende:
Dit zeggen de algemene voorwaarden van Y:

https://www.mupload.nl/img/v7luo4mjnqbr.25.55.png
En wat zeggen de relevante voorwaarden van winkel X?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:55:34 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183673561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:38 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Middels postcode + huisnummer kan je via de website van het transportbedrijf je leverdatum en tijdstip opvragen.
Dus je hebt bewijs dat er telefonisch contact geweest is. Niet meer niet minder.
And so is the past
pi_183674199
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dus je hebt bewijs dat er telefonisch contact geweest is. Niet meer niet minder.
Via de website kun je zien wanneer en hoe laat er geleverd wordt. Dat jij "zeggen" letterlijk neemt, is irrelevant.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183675375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Via de website kun je zien wanneer en hoe laat er geleverd wordt. Dat jij "zeggen" letterlijk neemt, is irrelevant.
Het is wellicht een indicatie, geen garantie. Net als bij andere vervoerders.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 12 december 2018 @ 08:01:02 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_183675533
Zo werkt dit niet, natuurlijk. Levering is een best effort, geen garantie.

Als je betere kwaliteit wilt, dan moet je zelf een koeriersdienst bestellen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_183675748
Kun je niet iets afspreken dat ze een X aantal minuten van te voren bellen als ze komen leveren? Dat je dán naar huis kan. Of de buurman inschakelen? Of familie etc?

Je gaat hier echt geen vergoeding oid voor krijgen. Probeer het praktisch op te lossen.. hoe vervelend het ook is! :(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Vis een optie? woensdag 12 december 2018 @ 08:34:38 #26
70532 loveli
N
pi_183675766
DPD?
crap in = crap out
pi_183675840
Mijn ervaring is dat de webshop hier best gevoelig voor kan zijn en enige tegemoetkoming kan willen geven. Gewoon vriendelijk vragen, nee heb je ja kan je krijgen. Een volledige 100% vergoeding kan je vergeten
pi_183675851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:42 schreef investeerdertje het volgende:
Mijn ervaring is dat de webshop hier best gevoelig voor kan zijn en enige tegemoetkoming kan willen geven. Gewoon vriendelijk vragen, nee heb je ja kan je krijgen. Een volledige 100% vergoeding kan je vergeten
Ja je hebt misschien een kansje dat ze de transportkosten (deels) vergoeden.. meer niet verwacht ik.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_183676820
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dus je hebt bewijs dat er telefonisch contact geweest is. Niet meer niet minder.
Begrijpend lezen blijft een vak apart. Zoals gezegd heb ik een screenshot waarin het systeem van het transportbedrijf mij vanuit de door hen gemaakte planning aangeeft dat de levering van de vracht is gepland voor dinsdag ochtend tussen 08:00 en 11:00.

Ik heb dus bewijs dat zij de afspraak bevestigen om op dat moment te leveren.
pi_183676828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:34 schreef loveli het volgende:
DPD?
nope.
pi_183676851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:42 schreef investeerdertje het volgende:
Mijn ervaring is dat de webshop hier best gevoelig voor kan zijn en enige tegemoetkoming kan willen geven. Gewoon vriendelijk vragen, nee heb je ja kan je krijgen. Een volledige 100% vergoeding kan je vergeten
De webshop is momenteel inderdaad bezig om "schade" te verhalen bij het transport bedrijf. Goede service vind ik, ongeacht wat er uit komt.
pi_183676884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:25 schreef lichtknopje het volgende:
Misschien kun je nu in ieder geval regelen dat de transporteur je een half uurtje voor aankomst belt. Dan hoef je geen dag vrij te nemen en kun je even snel heen er weer al je reistijd niet al te lang is.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:31 schreef Black-Death het volgende:
Kun je niet iets afspreken dat ze een X aantal minuten van te voren bellen als ze komen leveren? Dat je dán naar huis kan. Of de buurman inschakelen? Of familie etc?

Je gaat hier echt geen vergoeding oid voor krijgen. Probeer het praktisch op te lossen.. hoe vervelend het ook is! :(
Het meubel wordt morgen geleverd, ze bellen nu inderdaad een half uur van tevoren..
pi_183677110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:01 schreef Hallmark het volgende:
Zo werkt dit niet, natuurlijk. Levering is een best effort, geen garantie.

Als je betere kwaliteit wilt, dan moet je zelf een koeriersdienst bestellen.
Levering is voor X een best effort dat is namelijk een extra service die zij bieden tegenover de klant, weliswaar tegen betaling. Voor een gerenommeerd transport bedrijf met 80 vrachtwagens is het core business en daarvan verwacht je dat ze juist plannen en de afspraak nakomen, desnoods door het inzetten van extra capaciteit of een andere koeriersdienst.
pi_183677471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:59 schreef Vocatala het volgende:

[..]

[..]

Het meubel wordt morgen geleverd, ze bellen nu inderdaad een half uur van tevoren..
^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_183677550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:55 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Begrijpend lezen blijft een vak apart. Zoals gezegd heb ik een screenshot waarin het systeem van het transportbedrijf mij vanuit de door hen gemaakte planning aangeeft dat de levering van de vracht is gepland voor dinsdag ochtend tussen 08:00 en 11:00.

Ik heb dus bewijs dat zij de afspraak bevestigen om op dat moment te leveren.
Gepland, ja, maar een planning kan wijzigen/uitlopen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_183677660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:38 schreef baskick het volgende:

[..]

Gepland, ja, maar een planning kan wijzigen/uitlopen.
Mee eens, maar daarover zeggen zij zelf iets in de algemene voorwaarde, zie OP.
pi_183677674
Een half uur van tevoren bellen zegt ook niet altijd iets.

Ik had eens al een foto van mijn brievenbus in mijn mailbox zitten dat ze me gemist hadden voordat ik een sms kreeg dat ze er binnen een half uur waren. Voor 65 euro wilden ze wel terugkomen. :')

Volgens de klantenservice mocht ik blij zijn dat het om het ruilen van een beschadigd product ging. Nu had ik in ieder geval nog een kast, dat kan niet iedereen zeggen. Toen heb ik maar lachend en huilend opgehangen.
pi_183677715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:45 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Mee eens, maar daarover zeggen zij zelf iets in de algemene voorwaarde, zie OP.
True, maar die gelden tussen winkel en transporteur.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_183678314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:01 schreef Hallmark het volgende:
Zo werkt dit niet, natuurlijk. Levering is een best effort, geen garantie.

Als je betere kwaliteit wilt, dan moet je zelf een koeriersdienst bestellen.
Natuurlijk, accepteer het allemaal maar, lekker makkelijk... Ik vraag me oprecht af hoe mensen zoals jij door het leven gaan met deze instelling.
Als een transporteur zegt tussen 8u en 11u te leveren mag je er toch vanuit gaan dat ze dat ook gaan doen? Hoe zou het andersom werken denk je? Zal de transporteur het gewoon kosteloos de volgende dag nog een keer proberen als TS niet huis zou zijn?
Daarbij, een dagje vrijnemen kost je al gauw zo'n 100 euro, gok ik.Bij een hoop bedrijven is het nu ook een nogal drukke periode, dus je moet maar afwachten of je op korte termijn nog een vrije dag kan opnemen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat TS niet zo blij is en graag een compensatie wil ontvangen.
pi_183678637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:22 schreef Travok het volgende:

[..]

Natuurlijk, accepteer het allemaal maar, lekker makkelijk... Ik vraag me oprecht af hoe mensen zoals jij door het leven gaan met deze instelling.
Als een transporteur zegt tussen 8u en 11u te leveren mag je er toch vanuit gaan dat ze dat ook gaan doen? Hoe zou het andersom werken denk je? Zal de transporteur het gewoon kosteloos de volgende dag nog een keer proberen als TS niet huis zou zijn?
Daarbij, een dagje vrijnemen kost je al gauw zo'n 100 euro, gok ik.Bij een hoop bedrijven is het nu ook een nogal drukke periode, dus je moet maar afwachten of je op korte termijn nog een vrije dag kan opnemen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat TS niet zo blij is en graag een compensatie wil ontvangen.
Ja succes daarmee, dan gaat zo’n bedrijf in no time failliet vanwege al die vinexwijk-pannekoeken die gecompenseerd moeten worden. Je kiest een plek om te leveren, dat het jou geld kost om daar vaker te zijn dan die ene window of oppurtunity is het gebrek van de klant, niet zo’n bedrijf. Als ze een alternatief moment proberen aan te bieden, dan hebben zij voldoende oplossing geboden, het moet niet gekker worden hoor :D

Je hebt toch de mogelijkheid om de koop te annuleren, dan heb je toch voldoende opties?
-nee-
pi_183678754
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja succes daarmee, dan gaat zo’n bedrijf in no time failliet vanwege al die vinexwijk-pannekoeken die gecompenseerd moeten worden. Je kiest een plek om te leveren, dat het jou geld kost om daar vaker te zijn dan die ene window of oppurtunity is het gebrek van de klant, niet zo’n bedrijf. Als ze een alternatief moment proberen aan te bieden, dan hebben zij voldoende oplossing geboden, het moet niet gekker worden hoor :D

Je hebt toch de mogelijkheid om de koop te annuleren, dan heb je toch voldoende opties?
Maar het is het gebrek van het bedrijf dat ze niet binnen de afgesproken tijden op die locatie zijn toch? Ze maken toch een planning? Dan hebben ze zich daar ook maar te houden. En die transporteur heeft kennelijk niet eens even de moeite genomen om op tijd te laten weten dat ze het niet gingen redden, hier kwamen ze pas een uur na de afleverwindow mee. Op zn zachtst gezegd nogal slordig.
pi_183678820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:45 schreef Travok het volgende:

[..]

Maar het is het gebrek van het bedrijf dat ze niet binnen de afgesproken tijden op die locatie zijn toch? Ze maken toch een planning? Dan hebben ze zich daar ook maar te houden. En die transporteur heeft kennelijk niet eens even de moeite genomen om op tijd te laten weten dat ze het niet gingen redden, hier kwamen ze pas een uur na de afleverwindow mee. Op zn zachtst gezegd nogal slordig.
Zeker, ik vind het ook hinderlijk geklooi, daar mogen ze wel wat tegenover zetten, maar financiele compensatie naar een niet vooraf besproken tarief is het andere uiterste. Dat ga je nooit afdwingen, zo werkt het (gelukkig) niet.
-nee-
pi_183678839
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zeker, ik vind het ook hinderlijk geklooi, daar mogen ze wel wat tegenover zetten, maar financiele compensatie naar een niet vooraf besproken tarief is het andere uiterste. Dat ga je nooit afdwingen, zo werkt het (gelukkig) niet.
Wat zou jij een passende compenserende oplossing vinden dan? Buiten het aanbieden van een ander levermoment?
pi_183678852
Ik zou ze aanklagen voor elke cent die ze hebben!

Gekheid, ben benieuwd of er een soort tegemoetkoming mogelijk is. Je dagloon opgeven lijkt me wat overtrokken.
pi_183679010
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zeker, ik vind het ook hinderlijk geklooi, daar mogen ze wel wat tegenover zetten, maar financiele compensatie naar een niet vooraf besproken tarief is het andere uiterste. Dat ga je nooit afdwingen, zo werkt het (gelukkig) niet.
Ik zeg ook niet dat ze gelijk maar een heel dagloon terug moeten betalen, dat kan nogal uit de klauwen lopen als je, ik noem maar wat, de Algemeen Directeur van Shell een dagje thuis laat zitten :) Mij lijkt een compensatie in de vorm van het terugbetalen van de leveringskosten wel schappelijk.
pi_183679085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:48 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Wat zou jij een passende compenserende oplossing vinden dan? Buiten het aanbieden van een ander levermoment?
Gratis levering vind ik niet een gek verzoek om te proberen. Maar dat gaat de winkel misschien zelf wel aan de transporteur moeten compenseren, dus dan heb jij en de winkel er last van, en de transporteur boeit het geen fuck, dus dat is ook niet optimaal. Maar veel meer zie ik niet wat er te proberen valt behalve heel rigoreus er een halszaak van maken.

Die vrije dag is toch ook niet verloren? Ik zou het trapgat schilderen of al die rommellades opruimen ofzo. :P
-nee-
pi_183679104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:57 schreef Travok het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze gelijk maar een heel dagloon terug moeten betalen, dat kan nogal uit de klauwen lopen als je, ik noem maar wat, de Algemeen Directeur van Shell een dagje thuis laat zitten :) Mij lijkt een compensatie in de vorm van het terugbetalen van de leveringskosten wel schappelijk.
Oh dan zitten we wel op één lijn ja. :P
-nee-
pi_183679322
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Gratis levering vind ik niet een gek verzoek om te proberen. Maar dat gaat de winkel misschien zelf wel aan de transporteur moeten compenseren, dus dan heb jij en de winkel er last van, en de transporteur boeit het geen fuck, dus dat is ook niet optimaal. Maar veel meer zie ik niet wat er te proberen valt behalve heel rigoreus er een halszaak van maken.

Die vrije dag is toch ook niet verloren? Ik zou het trapgat schilderen of al die rommellades opruimen ofzo. :P
Het gaat mij dan ook meer om het principe dat de transporteur doet alsof er niets aan de hand is en het er zich zo makkelijk mogelijk vanaf wil brengen door te zeggen; dan plannen we toch gewoon een nieuwe dag in?

Als je in een restaurant zit en je besteld een biefstuk verwacht je toch ook dat die binnen, laten we zeggen een half uurtje voor je neus staat? Of neem je er dan genoegen mee wanneer ze zeggen, sorry Marsenal, we hebben niet helemaal lekker gepland in de keuken, uw biefstuk is er over 2 uur, wacht je even?

Maar goed, de webshop is er mee bezig dus we wachten rustig af hoe het afloopt.
pi_183679430
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh dan zitten we wel op één lijn ja. :P
Als de transporteur dan ook nog even op diezelfde lijn komt zitten zijn we eruit :)
pi_183681009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:11 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Het gaat mij dan ook meer om het principe dat de transporteur doet alsof er niets aan de hand is en het er zich zo makkelijk mogelijk vanaf wil brengen door te zeggen; dan plannen we toch gewoon een nieuwe dag in?

Als je in een restaurant zit en je besteld een biefstuk verwacht je toch ook dat die binnen, laten we zeggen een half uurtje voor je neus staat? Of neem je er dan genoegen mee wanneer ze zeggen, sorry Marsenal, we hebben niet helemaal lekker gepland in de keuken, uw biefstuk is er over 2 uur, wacht je even?

Nee zeker niet, dan annuleer ik m’n bestelling. Die optie heb je altijd nog. :P
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')