Niet iedereen die kritiek op je heeft is meteen een troll. Je mag dan wel autisme hebben, je bent echt geen speciaal sneeuwvlokje die immuun is voor kritiek.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:49 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Tjeez, dude. Dat zwart-wit-denken is volgens mij op pagina 1 al behandeld. Maar ja, dat is een ASS-kenmerk, ja. En trolls (te) serieus nemen ook. Denk ik.
Zoals jij je eerste reactie hier plaatste dacht ik eerst ook dat je het over het forum had. Je bent geen sneeuwvlokje waarvan iedereen alle informatie al meteen van weet hequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek op je heeft is meteen een troll. Je mag dan wel autisme hebben, je bent echt geen speciaal sneeuwvlokje die immuun is voor kritiek.
Ik vind een boom vol (zo lelijk mogelijke, want dat vinden partner en ik grappig) kerstversiering wel leuk, maar vier het verder niet. Ik vind alleen Sinterklaas eigenlijk al genoeg (of teveel) entertainment in een maand.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef summer2bird het volgende:
Om het maar weer ontopic te laten gaan, geniet je van de kerst?
Ik vind het een beetje jammer dat je azijn komt pissen in een topic dat al 24+ uur open is en over vijf minuten dichtgaat (of althans, dan kap ik met vragen beantwoorden). Ik lees je reacties in R&P regelmatig en vind je echt heel 'dismissive' tegenover anderen. Maar goed.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek op je heeft is meteen een troll. Je mag dan wel autisme hebben, je bent echt geen speciaal sneeuwvlokje die immuun is voor kritiek.
Ik heb in het afgelopen jaar misschien 5 keer iets geplaatst in R&P. Misschien heb je een andere user in gedachten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:56 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat je azijn komt pissen in een topic dat al 24+ uur open is en over vijf minuten dichtgaat (of althans, dan kap ik met vragen beantwoorden). Ik lees je reacties in R&P regelmatig en vind je echt heel 'dismissive' tegenover anderen. Maar goed.
Binnen, koptelefoon met muziek.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
Oud en nieuw komt er ook weer aan. Geeft al dat vuurwerk dan ook niet veel prikkels? En hoe ga je dan daar mee om?
En daarom gaat het topic nu op slot.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:
--
Huishoudelijke mededeling: Over twee uurtjes geef ik deze username terug aan Bosbeetle en mag dit topic dicht (of mogen jullie onderling verder kletsen, dat mag natuurlijk ook). Als ik dit account langer bij me houd, wordt dit topic een echte obsessie. Vind het leuk, maar doodvermoeiend.
--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |