Wow, het wordt tijd dat directeurtje zijn werknemers eens wat meer betaald!quote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef BasEnAad het volgende:
Waar moeten mensen dat geld vandaan halen dan?
Dit is er gebeurd met de koopkracht de afgelopen jaren:
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 december 2018 10:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wow, het wordt tijd dat directeurtje zijn werknemers eens wat meer betaald!
Wij zijn een flexwerkers land geworden met mini baantjes waar je er 10 van moet hebben om ronde te komen!
Waarschijnlijk heb je gelijk. Het staat er een beetje ongelukkig. Volgens het CBS was het mediaan van een huishouden bank- en spaartegoeden in 2016 11.000 euroquote:Op maandag 10 december 2018 10:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die 20 procent zijn onderdeel van dat kwart.
Niet iedereen heeft een geldboom in z’n tuin staan hè.quote:Op maandag 10 december 2018 10:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk. Het staat er een beetje ongelukkig. Volgens het CBS was het mediaan van een huishouden bank- en spaartegoeden in 2016 11.000 euro
https://www.cbs.nl/-/medi(...)vaartinnederland.pdf
Dat is nog steeds zeer weinig.
Nee daarom vind ik het ook logisch dat mensen niet al hun spaargeld in een warmtepomp gaan steken als volgende week je wasmachine kapot kan gaan.quote:Op maandag 10 december 2018 10:50 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een geldboom in z’n tuin staan hè.
I'm the 'aandik' King!quote:
Minder vlees: ik eet meer, inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Minder vlees: Nee, meer.
Minder gevlogen: Nee, meer.
Warmtepomp: Nee.
Tesla: Nee.
Nou, ik mag nieuwe auto uitzoeken dus een Tesla is een mogelijkheid, maar ik ben niet zo kapot van Tesla, dus voor mij hoeft het niet. Het lijkt me ook weer geen straf om in te moeten rijden, dus als ik verplicht zou worden, prima, maar mijn 1e keus is het nietquote:Op maandag 10 december 2018 10:56 schreef Restyler het volgende:
[..]
Minder vlees: ik eet meer, inderdaad.
Minder gevlogen: ik vlieg meer, inderdaad.
Warmtepomp: ja.
Tesla: als ik het geld had, had ik graag gebruik gemaakt van de subsidies.
Een warmtepomp is idd zinloos in een niet of slecht geïsoleerd huis.quote:Op maandag 10 december 2018 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik las vrij recent (als in, vorige week ergens), dat zo'n warmtepomp helemaal niet zo rendabel is, even los van dat het in sommige huizen sowieso niet rendabel is, maar ik kan het niet terug vinden.
1 op de 5 Nederlandse huishoudens heeft zelfs serieuze schulden.quote:Op maandag 10 december 2018 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De helft van alle Nederlanders? Dat is wel veel.
Tja, ik wíl niks missen voor het klimaatquote:Op maandag 10 december 2018 11:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
1 op de 5 Nederlandse huishoudens heeft zelfs serieuze schulden.
https://www.divosa.nl/armoede-en-schulden-nederland
Dus eigenlijk is het meer 20% heeft niets over, 20% kan absoluut niets missen voor het klimaat.
Dat doe je dan ook niet altijd, als je een energierekening hebt die de helft is van die van de buren omdat jouw huis wel goed geïsoleerd is dan hou je dat bedrag maandelijks over.quote:Op maandag 10 december 2018 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, ik wíl niks missen voor het klimaat
Die subsidies zijn maar tijdelijk, als er teveel mensen elektrisch gaan rijden wordt de elektriciteit extra belast. De auto zal in dit land een melkkoe moeten blijven.quote:Tesla: als ik het geld had, had ik graag gebruik gemaakt van de subsidies.
Jazeker, de hypotheker!quote:Op maandag 10 december 2018 11:11 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig dat TS een paar uitroeptekens heeft toegevoegd om zijn punten wat kracht bij te zetten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |