De helft van alle Nederlanders? Dat is wel veel.quote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef habitue het volgende:
De helft van alle Nederlanders hebben vrijwel geen spaargeld. Waar moeten die ineens geld vandaan toveren dan voor een PV installatie, isolering of warmtepomp.
Volgens meneer Diederik Samsom kun je een lening krijgen! (Pas op! Lenen kost geld... lalalala)quote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef habitue het volgende:
De helft van alle Nederlanders hebben vrijwel geen spaargeld. Waar moeten die ineens geld vandaan toveren dan voor een PV installatie, isolering of warmtepomp.
quote:Op maandag 10 december 2018 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De helft van alle Nederlanders? Dat is wel veel.
https://blog.spaarrente.n(...)middelde-nederlanderquote:Heeft iedere Nederlander zoveel spaargeld?
Gemiddeld 25.000 euro spaargeld per Nederlander of 45.000 euro per huishouden klinkt als een hoog bedrag. Maar lang niet iedereen heeft zoveel spaargeld. Het vermogen in Nederland is namelijk heel scheef verdeeld. Een kwart van alle huishoudens heeft minder dan 2.200 euro op de spaarrekening staan. Verder weten we ook dat 20 procent van alle Nederlanders zelfs helemaal geen spaargeld heeft. Er is slechts een klein deel van alle huishoudens die zoveel spaargeld heeft, dat ze het gemiddelde fors omhoog halen.
Daar staat dat 1/5e helemaal geen spaargeld heeft en een kwart heeft minder dan 2200 euro spaargeld.quote:Op maandag 10 december 2018 10:31 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
https://blog.spaarrente.n(...)middelde-nederlander
Los van het gegeven dat een warmtepomp voor veel bestaande woningen een illusie is. Probeer het maar eens toe te passen in een jaren '30 enkel of dubbel bovenhuis.quote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef habitue het volgende:
Ja en een kwart minder dan 2200. Samen is dat al 45%. 2200 noem ik ook geen spaargeld.quote:Op maandag 10 december 2018 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar staat dat 1/5e helemaal geen spaargeld heeft.
Tesla's zijn voor proleten en een warmtepomp is niet voor alle bestaande woningen toepasbaar.quote:
Die 20 procent zijn onderdeel van dat kwart.quote:Op maandag 10 december 2018 10:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja en een kwart minder dan 2200. Samen is dat al 45%. 2200 noem ik ook geen spaargeld.
Ik las vrij recent (als in, vorige week ergens), dat zo'n warmtepomp helemaal niet zo rendabel is, even los van dat het in sommige huizen sowieso niet rendabel is, maar ik kan het niet terug vinden.quote:Op maandag 10 december 2018 10:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Los van het gegeven dat een warmtepomp voor veel bestaande woningen een illusie is. Probeer het maar eens toe te passen in een jaren '30 enkel of dubbel bovenhuis.
Daarom gewoon dikke brandstofmotor om het milieu nog een extra trap na te gevenquote:Op maandag 10 december 2018 10:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tesla's zijn voor proleten en een warmtepomp is niet voor alle bestaande woningen toepasbaar.
Nog eventjes, tot het echt niet meer kan.quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
Daarom gewoon dikke brandstofmotor om het milieu nog een extra trap na te geven
Jawel, maar das niet mijn probleem, want dan komt er een elektrische auto. Het zij zo.quote:Op maandag 10 december 2018 10:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nog eventjes, tot het echt niet meer kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |