Rare dromen-boks. Ik droomde dat ik ging bevallen, de baby er was en er was kraamzorg enzo en die was aan het strijken en aan het praten met iemand anders, terwijl ik op bed lag met man (geen babyquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:17 schreef pinquit het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik maar niet ging bevallen. Dat ik er echt al weeeeeken op aan 't wachten was, na de due date duswant vanaf nu gerekend klopt dat gewoon.
En ik was echt radeloos. Zo bang dat 't nooit meer zou komen
Dat is snel! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
Gewoon hier na vier dagen al uitslag van de NIPT test. En alles goed
Fijne geruststellingquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
Gewoon hier na vier dagen al uitslag van de NIPT test. En alles goed
Kan ik me goed voorstellen aangezien deze test eigenlijk alleen betrouwbaar is indien het resultaat positief is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:35 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Fijne geruststelling
Weet zelf nog niet of ik die test ga doen.
En bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:43 schreef elamanilo het volgende:
Haha, hier ook wel gekke eetdingen die heel anders zijn dan normaalgesproken, maar geen vlees/vis in m'n vegetarische dieet. Wel bio paprika chipsen bloemkool met kaassaus
![]()
![]()
Fristi mer perziksmaakquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef Limone het volgende:
Chemische perzik hier. Perzik frisdrank, perzik snoepjes, perzik lucht in de geurverstuiver...
Had je geen echo rond 8/9 weken? Dacht dat dat standaard was...quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:04 schreef douche-eendje het volgende:
@Ela, dat is ook niet handig als je auto dat doet. En ik baalde vanmorgen best wel. Heb vorige maand mijn rijbewijs gehaald, sinds vorige week zaterdag een eigen auto en dan nu dit. Was dus een mooi moment voor een hormonale huilbui. Maar ik heb er vandaag weer probleemloos mee kunnen rijden. Gebruik hem nu toch 4 dagen in de week om naar werk te gaan, dus het is wel fijn als hij het gewoon doet.
Mellow.... Doritos Nacho Cheese. En eigenlijk alle kaaschips.
.
[..]
Fristi mer perziksmaak. Dat was mijn ding de eerste paar weken.
Zo eerste sticker van de verloskundige is binnenen het hartje weer gehoord. Ook nog even mijn 'onvrede' mogen uiten over het weinige begeleiding tussen positieve zwangerschapstest t/m termijnecho in het ziekenhuis hier. Bleek dat ik niet de enige ben die dat zo ervaart.
Met 7 weken een echo gehad en een termijnecho, maar meer dan een envelop met 3 informatieboekjes en een formulier voor de nipt is dat dus alle zorg die ik heb gehad tot ik naar de verloskundige mocht. Met 13 weken voor het eerst naar de verloskundige is dan ook relatief laat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Had je geen echo rond 8/9 weken? Dacht dat dat standaard was...
Echo rond 8/9 weken is ook niet standaard, in principe krijg je alleen termijn en 20 weken echo vergoed. Alleen veel VK’s bieden tegenwoordig ook vitaliteitsecho’s en groeiecho’s aanquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Had je geen echo rond 8/9 weken? Dacht dat dat standaard was...
Beleid van het ziekenhuis dat je t/m termijnecho onder hun zorg valt. Verloskundigepraktijk gaat het verder oppakken, omdat ik al de zoveelste ben.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
DE ik heb het even gemist: waarom mocht je dan pas zo laat naar de vk? Hier inderdaad met 7 weken een echo en daarna meteen overgedragen aan de vk. Zeker als ze je langer laten lopen in het zkh mogen ze inderdaad wel meer informatie en begeleiding geven!
quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:00 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik ben dus niet de enige met een liefde voor bloemkool met kaas saus. Kan het wel elke dag eten!
Vandaag mijn moeder te eten gehad en haar de babykamer laten zien. Ze vind het geweldig dat ze voor het eerst oma gaat worden 😍.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |