Ja lemmings zijn nogal populair in KLBquote:Op zondag 9 december 2018 18:19 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, akkoord wollah.
Oh:
KLB / Winkels waar het flessen inleverpunt buiten is
Zonde. Beter drink je ze eerst leeg.quote:Op zondag 9 december 2018 18:08 schreef wollah het volgende:
had nog 2 kratjes Heineken () en 10 flessen cola staan welke ik wilde inleveren.
Dat kan volgens mij niet meerquote:Op zondag 9 december 2018 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Kun je niet gewoon paar volle kratten uit de winkel erin stoppen dan? Heb je mooi extra geld.
Nope, de machine geeft het dan net zo hard weer terugquote:Op zondag 9 december 2018 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Kun je niet gewoon paar volle kratten uit de winkel erin stoppen dan? Heb je mooi extra geld.
mooi toch kan je het er nog een keer in doenquote:Op zondag 9 december 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope, de machine geeft het dan net zo hard weer terug
quote:Op zondag 9 december 2018 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mooi toch kan je het er nog een keer in doen
onbeperkt geld
Dat zeg je alleen maar omdat je het trucje voor jezelf wil houden. Heb je wel doorquote:
Beetje scheuren met een Iveco-truck.quote:Op zondag 9 december 2018 20:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee man beetje boodschappen bij mensen thuis bezorgen
VW man. Maar ja man wel leuk opzich. Wel zwaar soms, flatjes 3 hoog zonder lift enzo maar t betaalt wel goedquote:Op zondag 9 december 2018 21:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Beetje scheuren met een Iveco-truck.
quote:Op zondag 9 december 2018 18:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zonde. Beter drink je ze eerst leeg.
Binnen de minuut gereageerd, klasse weer haagie!quote:Op zondag 9 december 2018 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is een terechte klacht ja. Kan ook niet goed zijn voor de doorstroming binnen een winkel.
quote:Op zondag 9 december 2018 18:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zonde. Beter drink je ze eerst leeg.
Verschilt blijkbaar per filiaal, bij de Dirk hier staat de automaat achter in de supermarkt, moet je eerst die hele klotezaak door met je gedurende een jaar opgespaarde tas met lege bierflessen, jezelf tussen van die karren met zooi door wurmend want om de 1 of andere reden zijn ze altijd massaal aan het vakkenvullen als ik er ben.quote:Op maandag 10 december 2018 22:41 schreef paalballet het volgende:
De Dirk is een leuke. Daar lopen mensen de winkel in, zoeken ze eindeloos naar de flessenautomaat, en dan blijkt dat die ergens buiten staat.![]()
Geef mij maar een supermarkt met een flessenautomaat in de winkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |