abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2018 @ 15:09:28 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183642149
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat ís is een slecht voorbeeld. En behoorlijk selectief. Er zijn er namelijk een stuk meer die dat niet doen op die leeftijd, ook spelers die uiteindelijk de top halen.

[..]

Natuurlijk moet hij kansen krijgen. Als de nummer 10 gewisseld wordt moet hij gewoon degene zijn die erin komt, niet Ayoub of Tapia. Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
Uit je eerste post kwam een hele andere houding naar voren. Alsof ie sowieso (nog) niet goed genoeg zou zijn.

Meer kansen geven kan ook gewoon een basisplek zijn. Laat die jongen een keer vanaf het begin starten in een relatief eenvoudige wedstrijd. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ie er níet klaar voor is.
pi_183642223
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
een goede helft gespeeld?

Heb jij al die helften met toornstra in de basis soms gemist

Een wereld van verschil met de eerste helft met toornstra die zoals gewoonlijk weer geen bal raakte e de 2e helft met Kokcu

Een verschil met een blinder werken toornstra en een voetballer met techniek en inzicht kokcu
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 10 december 2018 @ 15:13:45 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642254
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.

Voor het middenveld heb je dan:
Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.

De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:18:57 #154
262211 hhh38
pi_183642364
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef satecl het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.

De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:19:46 #155
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642379
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.
Nee, zal wel voor minimaal 10 miljoen weggaan. Ajax zie ik die gok wel nemen. Of anders een club uit Engeland/Italië.
pi_183642400
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

een goede helft gespeeld?

Heb jij al die helften met toornstra in de basis soms gemist

Een wereld van verschil met de eerste helft met toornstra die zoals gewoonlijk weer geen bal raakte e de 2e helft met Kokcu

Een verschil met een blinder werken toornstra en een voetballer met techniek en inzicht kokcu
ga gewoon weg
pi_183642421
quote:

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

:') Erg raar ja dat Kokcu nu nog niet altijd in de basis staat!
  maandag 10 december 2018 @ 15:26:40 #158
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642542
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') Erg raar ja dat Kokcu nu nog niet altijd in de basis staat!
Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.

En als je dan ziet hoeveel minuten hij krijgt t.o.v. Ayoub, die er bij o23 als een zak aardappelen bij loopt... is dat best bijzonder te noemen.

Maar dat is eigenlijk vaak zo bij Feyenoord. Middelmaatjes van buitenaf krijgen veelal de voorkeur. Soms pakt dat overigens wel redelijk uit hoor, zie van der Heijden. Maar ik zie liever jeugdspelers kansen krijgen.

Kokcu is voor mij nog geen basisspeler. Maar hij had bijvoorbeeld na Gemert uit wat vaker minuten mogen krijgen.
pi_183642586
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.

En als je dan ziet hoeveel minuten hij krijgt t.o.v. Ayoub, die er bij o23 als een zak aardappelen bij loopt... is dat best bijzonder te noemen.

Maar dat is eigenlijk vaak zo bij Feyenoord. Middelmaatjes van buitenaf krijgen veelal de voorkeur. Soms pakt dat overigens wel redelijk uit hoor, zie van der Heijden. Maar ik zie liever jeugdspelers kansen krijgen.

Kokcu is voor mij nog geen basisspeler. Maar hij had bijvoorbeeld na Gemert uit wat vaker minuten mogen krijgen.
Lul niet zo dom

Iedere blinde lul kan nu wel concluderen dat Kokcu gewoon bij Feyenoord in de basis gaat komen volgend seizoen.

Gio kan er niet omheen. Geen enkele trainer kan er omheen als je zo voetbalt als Kokcu

Gio is wel een lul maar niet dom
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 10 december 2018 @ 15:36:31 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183642724
Noem eens drie jeugdspelers die niet genoeg kansen hebben gehad de laatste pakweg 4 jaar en waar achteraf bleek dat Gio het bij het verkeerde eind had?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 december 2018 @ 15:37:11 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183642739
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183642774
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 15:37 schreef Caland het volgende:
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
niet door mij

Anchabar heb ik altijd van geroepen dat hij fysiek gewoon tekort kwam voor de spitspositie

woudenberg sleegers nooit van gehoord
pi_183642800
Woudenberg deed het op zich best aardig voor hij geblesseerd raakte. In het kampioensjaar 7 wedstrijden op rij ongeslagen en maakte hij een erg degelijke indruk.

Doorbreken in het eerste of weggestuurd worden kan je ontwikkeling in die zin ook wel een boost geven, of andersom.
blablablabla
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 15:40:33 #164
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183642809
quote:
Jij was ook fan van Achahbar :).
  maandag 10 december 2018 @ 15:41:00 #165
262211 hhh38
pi_183642820
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:36 schreef Caland het volgende:
Noem eens drie jeugdspelers die niet genoeg kansen hebben gehad de laatste pakweg 4 jaar en waar achteraf bleek dat Gio het bij het verkeerde eind had?
Dat kan je niet zeggen, want juist het niet krijgen van kansen kan de ontwikkeling van een jeugdspeler erg afremmen. Het is niet alsof elke speler altijd z'n potentie bereikt.
pi_183642874
Feit is gewoon dat er weinig spelers kansen hebben gehad onder Gio omdat hij maar bleef vasthouden aan 11-13 spelers

In de periode koeman en daarvoor kregen de ene na de andere talent wel kansen

Onder Koeman hebben we zelfs nog gespeeld met 9 eigen jeugdepelers in het eerste

Gio is wat dat betreft gewoon een schijterd. Hij is geeen trainer die veel risicoos wil nemen met talenten omdat hij zekerheidjes zoals toornstra maar wil blijven opstellen.

Maar ik denk dat er een ommekeer gaat komen omdat hij van bovenaf daarover is aangesproken. Kan niet anders.
  maandag 10 december 2018 @ 15:46:54 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183642918
quote:

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Ben het met je eens, behalve dat Kokcu wat mij betreft niet nu meteen elke keer basis hoeft te starten. Maar geef hem de komende periode wel de kans. Aan het eind van het seizoen heb je dan een beter beeld of hij volgend jaar basisspeler kan zijn en blijven.
pi_183642952
quote:
Schuurgod
  maandag 10 december 2018 @ 15:48:37 #169
268491 fetX
pi_183642954
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar ik denk dat er een ommekeer gaat komen omdat hij van bovenaf daarover is aangesproken. Kan niet anders.
Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.
pi_183643014
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.
Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.

Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.

Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?

Dat Ayoub zogenaamd iets had is gewoon een dom lulverhaal

hij zat gewoon op de bank en kon gewoon spelen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:52:57 #171
262211 hhh38
pi_183643045
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.

Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.

Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?

Stop eens met die fucking witregels
pi_183643064
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Stop eens met die fucking witregels
nee

dat bepaal ik zelf wel even

hier op

fok

gesnopen?
  maandag 10 december 2018 @ 15:55:48 #173
268491 fetX
pi_183643110
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ok.
pi_183643141
Van de Brom gaat aan het einde van het seizoen weg bij AZ, hopelijk vindt ie snel een andere club anders heb ik vermoedens :')
pi_183643224
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Van de Brom gaat aan het einde van het seizoen weg bij AZ, hopelijk vindt ie snel een andere club anders heb ik vermoedens :')
is al in gesprek met fc utrecht

dus nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')