Uit je eerste post kwam een hele andere houding naar voren. Alsof ie sowieso (nog) niet goed genoeg zou zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat ís is een slecht voorbeeld. En behoorlijk selectief. Er zijn er namelijk een stuk meer die dat niet doen op die leeftijd, ook spelers die uiteindelijk de top halen.
[..]
Natuurlijk moet hij kansen krijgen. Als de nummer 10 gewisseld wordt moet hij gewoon degene zijn die erin komt, niet Ayoub of Tapia. Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
een goede helft gespeeld?quote:Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.quote:Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef satecl het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.
Voor het middenveld heb je dan:
Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu
Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.
De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Nee, zal wel voor minimaal 10 miljoen weggaan. Ajax zie ik die gok wel nemen. Of anders een club uit Engeland/Italië.quote:Op maandag 10 december 2018 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.
ga gewoon wegquote:Op maandag 10 december 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een goede helft gespeeld?
Heb jij al die helften met toornstra in de basis soms gemist
Een wereld van verschil met de eerste helft met toornstra die zoals gewoonlijk weer geen bal raakte e de 2e helft met Kokcu
Een verschil met een blinder werken toornstra en een voetballer met techniek en inzicht kokcu
quote:Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef satecl het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.
Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu
Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.
De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.quote:Op maandag 10 december 2018 15:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]Erg raar ja dat Kokcu nu nog niet altijd in de basis staat!
Lul niet zo domquote:Op maandag 10 december 2018 15:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.
En als je dan ziet hoeveel minuten hij krijgt t.o.v. Ayoub, die er bij o23 als een zak aardappelen bij loopt... is dat best bijzonder te noemen.
Maar dat is eigenlijk vaak zo bij Feyenoord. Middelmaatjes van buitenaf krijgen veelal de voorkeur. Soms pakt dat overigens wel redelijk uit hoor, zie van der Heijden. Maar ik zie liever jeugdspelers kansen krijgen.
Kokcu is voor mij nog geen basisspeler. Maar hij had bijvoorbeeld na Gemert uit wat vaker minuten mogen krijgen.
niet door mijquote:Op maandag 10 december 2018 15:37 schreef Caland het volgende:
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
Jij was ook fan van Achahbarquote:Op maandag 10 december 2018 15:37 schreef Caland het volgende:
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
Dat kan je niet zeggen, want juist het niet krijgen van kansen kan de ontwikkeling van een jeugdspeler erg afremmen. Het is niet alsof elke speler altijd z'n potentie bereikt.quote:Op maandag 10 december 2018 15:36 schreef Caland het volgende:
Noem eens drie jeugdspelers die niet genoeg kansen hebben gehad de laatste pakweg 4 jaar en waar achteraf bleek dat Gio het bij het verkeerde eind had?
Ben het met je eens, behalve dat Kokcu wat mij betreft niet nu meteen elke keer basis hoeft te starten. Maar geef hem de komende periode wel de kans. Aan het eind van het seizoen heb je dan een beter beeld of hij volgend jaar basisspeler kan zijn en blijven.quote:Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef satecl het volgende:
Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu
Schuurgodquote:Op maandag 10 december 2018 15:37 schreef Caland het volgende:
Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.quote:Op maandag 10 december 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar ik denk dat er een ommekeer gaat komen omdat hij van bovenaf daarover is aangesproken. Kan niet anders.
Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.quote:Op maandag 10 december 2018 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.
Stop eens met die fucking witregelsquote:Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.
Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.
Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?
Dat Ayoub zogenaamd iets had is gewoon een dom lulverhaal
hij zat gewoon op de bank en kon gewoon spelen.
neequote:Op maandag 10 december 2018 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stop eens met die fucking witregels
Ok.quote:Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.
Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.
Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?
Dat Ayoub zogenaamd iets had is gewoon een dom lulverhaal
hij zat gewoon op de bank en kon gewoon spelen.
is al in gesprek met fc utrechtquote:Op maandag 10 december 2018 15:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Van de Brom gaat aan het einde van het seizoen weg bij AZ, hopelijk vindt ie snel een andere club anders heb ik vermoedens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |